Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag heb ik de zon alvast maar aangezet.
Is ie volgende week genoeg voorverwarmd;P
 
Waarschuw beheerder
donateur
betere time-table, ik ga de wekker vast zetten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op donderdag 28 juni 2007 om 08:19:
Vandaag heb ik de zon alvast maar aangezet.
Is ie volgende week genoeg voorverwarmd


:hug: Doe je goed meis.... :D


Uitspraak van bloesem op woensdag 27 juni 2007 om 17:38:
Gewoon om 14 uur aanwezig (hoop ik) en dan continu genieten


Uhu!! :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Ideale time-table.... zuur dat ik er niet bij zal zijn :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 16:40:
Alleen snap ik niet dat een jongen zichzelf vergelijkt als een meisje van 15


Jij snapt wel meer niet ;)
Uitspraak van **Ice** op woensdag 27 juni 2007 om 16:36:
Heeej! Niets mis met meisjes hoor!


En daarom is een vergelijking ook helemaal geen probleem! :P

Het gaat gewoon om dat beeld dat je ziet op TV wanneer die Highschool girls iets helemaal tof vinden? Nou, zo overdreven als zij zijn kan ik nu zijn :P Ach, blaat... gewoon LOL :lol: :D

Time-table is bruut!!! :D Ook wel hemels ;)
 
Waarschuw beheerder
relaxted die timetable. ik moet de laatste 2 optredens missen ivm andere verplichtingen maar ReLocate, Solarstone, Menno en Mark/Cor wilde ik graag horen.

cool
Waarschuw beheerder
Super timetable! Zonsondergang met re:locate :D
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 16:09:
relaxted die timetable. ik moet de laatste 2 optredens missen ivm andere verplichtingen maar ReLocate, Solarstone, Menno en Mark/Cor wilde ik graag horen.


andere verplichtingen?? Is er iets belangrijker/leukder/idealer dan dit feest? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 20:44:
andere verplichtingen?? Is er iets belangrijker/leukder/idealer dan dit feest?


Een verplichting hoeft op zichzelf niet belangrijker of leuker of idealer te zijn dan dit feest... Maar de gevolgen van een bepaalde verplichting mss wel :P

@ Nick: Het feit dat je 'verplichting' schrijft klinkt niet al te positief...

BTW, daar gaat je autorit ;) Dit keer heb ik wel een waggie onder mijn kont :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nog ruim een weekje en dan is 't zover.. :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 28 juni 2007 om 21:33:
nog ruim een weekje en dan is 't zover..


now your talking! nog één weekje!!!! joepiedepoepie!

:cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
en allemaal duimen voor mooi weer..
Waarschuw beheerder
nice timetable , ik heb er zin innnn :D
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik laatste twee optredens moet gaan missen! Maar ik heb erg veel zin in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 28 juni 2007 om 23:45:
en allemaal duimen voor mooi weer..


We krijgen wat we verdienen :yes:
Dus, komt vast goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op vrijdag 29 juni 2007 om 11:58:
We krijgen wat we verdienen


Dat zeg ik ook altijd....

Maar wat nou al ik mooi weer verdiend heb en jij een bak onweer. Krijgen we dan een zeeeeeer locale bui? :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op vrijdag 29 juni 2007 om 14:45:
Maar wat nou al ik mooi weer verdiend heb en jij een bak onweer. Krijgen we dan een zeeeeeer locale bui?


Nou dat is in dit geval niet zo erg, want LauWo houdt niet zo van warmte en zon


:lol: :Lol:


Sorry, die was voor open doel :bloem:


8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 14:47:
Nou dat is in dit geval niet zo erg, want LauWo houdt niet zo van warmte en zon


:roflol:
Waarschuw beheerder
Holadiéeee :lol:

Zin zin zin :)
Waarschuw beheerder
Gaan er nog mensen een weekender maken van Intuition? Ergens op de camping bedoel ik dus...?
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op donderdag 28 juni 2007 om 20:10:
Zonsondergang met re:locate


Als dat zou kunnen:) hoop op een mooie dag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op vrijdag 29 juni 2007 om 14:45:
Maar wat nou al ik mooi weer verdiend heb en jij een bak onweer. Krijgen we dan een zeeeeeer locale bui?


Gelukkig ben ik er maar 1 en zijn er daar veel meer mensen. Wss is mijn 'verdiende loon' dan wel nietig verklaard... :lol:
Dat zou ook gewoon niet eerlijk zijn tegen over de rest ;)

Alsof ik slecht weer verdien :lol:

;) :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 14:47:
Nou dat is in dit geval niet zo erg, want LauWo houdt niet zo van warmte en zon


Je bent een held ;)

Het is maar goed dat ik van te voren had gezegd dat ik wel van een bak onweer en zeer locale regen houd, anders sloeg je grap totaal nergens op :lol:

:P :D
Uitspraak van Kira op vrijdag 29 juni 2007 om 19:45:
Als dat zou kunnen hoop op een mooie dag


Me 2 :yes:
Ik krijg er wel meer zin in :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 20:44:
andere verplichtingen?? Is er iets belangrijker/leukder/idealer dan dit feest?


housewarming party van een vriend, dat soort dingen kun je niet afzeggen.

Uitspraak van LauWo op donderdag 28 juni 2007 om 20:59:
@ Nick: Het feit dat je 'verplichting' schrijft klinkt niet al te positief...

BTW, daar gaat je autorit Dit keer heb ik wel een waggie onder mijn kont


Zin in allebei de feestjes, verplichting is verkeerde woord idd. En ik ga zelf ook met de auto deze keer denk ik anders duurt het een eeuwigheid voordat ik thuis/op dat feestje ben.
Waarschuw beheerder
- 34 partyflockvriendjes en vriendinnetjes aanwezig :lief:
- wegzweven bij heerlijke trance :p
- hopelijk mooi weer :yes:
- zee en strand op de achtergrond
- nog maar een paar nachtjes slapen

Word al helemaal hyper als ik eraan denk! :lol:
Heb ziiiiiiiiiiiiin!!!!!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miek op vrijdag 29 juni 2007 om 23:01:
- hopelijk mooi weer


Ik hoop het ook.. van de weersvoorspellingen word ik niet echt vrolijk :\
Laatste deel van M.I.K.E. moet ik helaas gaan missen, omdat de laatste trein van zandvoort naar a'dam cs al om 00:58 gaat :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nogmaals de timetable, eentje waar sensation white niet aan kan tippen (wat hebben die een baggerline-up zeg)

Timetable

14.00 - 15.15 Sied van Riel

15.15 - 16.30 Menno de Jong

16.30 - 17.45 Solarstone

17.45 - 19.00 Galen Behr

19.00 - 20.00 Airwave Live

20.00 - 21.15 Mark Norman vs Cor Fijneman

21.15 - 22.30 Re:Locate

22.30 - 23.45 Gareth Emery

23.45 - 01.00 M.I.K.E
Waarschuw beheerder
heeft iemand nog livesetjes van solarstone?
Waarschuw beheerder
donateur
Tickets zijn binnen, bedankt :cheer:
Waarschuw beheerder
Voor degene die nog geen tickets hebben, ze zijn de koop tot donderdagnacht 00.00 uur, en wees er snel bij, om teleurstelling te voorkomen :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op zaterdag 30 juni 2007 om 09:36:
heeft iemand nog livesetjes van solarstone?


Beetje voorpret kan géén kwaad :lol:

Solarstone - Deep Blue Radioshow 061 (20-06-2007)
http://www.megaupload.com/?d=6UXOZIBB

Gareth Emery - Afterhours.FM 1 Year Anniversary (02-06-2007)
http://www.megaupload.com/?d=HY2DGY8T

M.I.K.E. - Club Elite Night - Illusion (Belgium) (27-05-2007)
http://www.sendspace.com/file/8yrz3d

Galen Behr - Afterhours.FM 1 Year Anniversary (02-06-2007)
http://www.megaupload.com/?d=UE6UXIVR

Re:Locate - Live at EnTrance Poland
http://www.megaupload.com/nl/?d=667RLD2Q

Sied van Riel - Promo Mix May 2007
http://www.megaupload.com/?d=86T60B9C

Airwave - Traxmania 031 Trashdotcom Radio 23-06-2007
http://www.uploadyourfiles.de/rfey2cj27yit15ga64l22dkn7ait3wo0/tac86/Download.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Gonzo- op zaterdag 30 juni 2007 om 13:49:
Beetje voorpret kan géén kwaad


wow!!

Vandaag even Markus voor en Markus na, maar de hele volgende week, worden dit de sets die te beluisteren zijn hier in huis :bounce:

Thank u very much!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 22:21:
housewarming party van een vriend, dat soort dingen kun je niet afzeggen.


Dat soort dingen wil je ook niet afzeggen denk ik :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 22:21:
Zin in allebei de feestjes


Ligt er stiekem toch wel een kleeeein beetje aan wie het geeft maar goed, feestjes met vrienden zijn in principe altijd erg gezellig :D

Ik zou ook voor beide gaan ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 22:21:
En ik ga zelf ook met de auto deze keer


Snap ik :yes: Maar rijden is ook wel cool :D Ten minste, vind ik ;)
Uitspraak van -Gonzo- op zaterdag 30 juni 2007 om 13:49:
Beetje voorpret kan géén kwaad


Thanks Gonzo!!! Binnenkort maar eens downloaden :yes: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Gonzo- op zaterdag 30 juni 2007 om 13:49:
Solarstone - Deep Blue Radioshow 061 (20-06-2007)
http://www.megaupload.com/?d=6UXOZIBB


:kwijl:

Uitspraak van bloesem op zaterdag 30 juni 2007 om 13:53:
Vandaag even Markus


en dan gister al The Chemical Brothers gehad en ISE volgende week.. wat kan 'n mens het toch slecht hebben! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op zaterdag 30 juni 2007 om 13:49:
Beetje voorpret kan géén kwaad


Thanx man, ben wel ff bezig met luisteren en dwl denk ik :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 30 juni 2007 om 15:00:
The Chemical Brothers


Ik heb wat dingentjes gezien :yes: Zag er allemaal wel gaaf uit!!! Nice big screen :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AREA 51 op vrijdag 29 juni 2007 om 19:17:
Gaan er nog mensen een weekender maken van Intuition? Ergens op de camping bedoel ik dus...?


wij gaan vrijdag al die kant op met de tent, ff kijken waar ze een plekje vrij hebben...


Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 30 juni 2007 om 15:00:
Chemical Brothers


was een übervet optreden!! :lief:
Waarschuw beheerder
Zo, kaartjes binnen voor Intuition en 5 days off de dag erna (Âme & Trentemøller), gaat een heerlijk weekendje worden :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Extrema op zaterdag 30 juni 2007 om 22:19:
5 days off de dag erna (Âme & Trentemøller),


daar had ik ook graag heen gewilt, maar helaas..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 30 juni 2007 om 19:21:
staan hier nog wat vette filmpjes en bevindingen:


Thanks, ziet er idd allemaal goed uit :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb een vraagje inverband met openbaar vervoer!
aangezien ik nooit met openbaar vervoer ga en we van plan zijn om nu maar een keer met de trein te komen, hoopte ik dat iemand mij kon vertellen wat het beste was om te doen.
we gaan vanaf leiden centraal naar haarlem, maar dan?
ik lees eigenlijks dat ik het beste naar zandvoort door kan gaan?
of is het verstandig om een taxi van haarlem tot bloemingdale te pakken?, want dat lijkt me ook niet zo'n hele grote afstand, of zie ik dat verkeerd

hoop dat iemand het weet :)
Waarschuw beheerder
ik heb gekeken op die route planners zeg maar, maar moet ik dan tot overveen?
of een andere plaats?
Haarlem tot overveen is maar 6 kilometer, en de overstap op haarlem is 20 minuten, dus een taxi is dan sneller, dacht ik zo en kan toch ook niet echt duur zijn, en tot de deur
Waarschuw beheerder
donateur
Bloemendaal/Overveen is praktisch hetzelfde, dus dan kun je beter een taxi pakken idd :)
Waarschuw beheerder
hehe ok taxi it is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op zondag 1 juli 2007 om 15:29:
we gaan vanaf leiden centraal naar haarlem, maar dan?
ik lees eigenlijks dat ik het beste naar zandvoort door kan gaan?


Trein naar Zandvoort aan Zee nemen, en van daaruit met de speciale Beach Bus of met één van de TukTuk's vanuit het station naar Bloomingdale. Makkelijkste, goedkoopste en efficientste ;)

Beach Bus & TukTuk's staan gewoon op het stationsplein van Zandvoort ;)
Waarschuw beheerder
http://www.tuktukcompany.nl/default2.aspx?subsite=NLD&pageid=8

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juni 2007 om 19:45:
wij gaan vrijdag al die kant op met de tent, ff kijken waar ze een plekje vrij hebben...


Wij komen zaterdagmorgen pas af richting Bloemendaal, moet vrijdagavond nog naar een bruiloft, anders waren we ook op de vrijdag al gekomen!
Waarschuw beheerder
Zo, heb net ff de kaartjes besteld, heb er echt zin in, nu maar hopen op goed weer.