Partyflock
 
Forumonderwerp · 889685
1 volger · 13797x bekeken
Waarschuw beheerder
Vertel! Gooi het in de groep, misschien weet iemand er een antwoord op.. ;)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 07:39:
dat was vroeger tegenwoordig heb je overal gereedschap voor ....


Maar toch heb je nog spieren nodig!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 10:10:
Uitspraak van :coke: La Cocaïna :coke: op dinsdag 28 november 2006 om 06:35:
Dacht ik al

Ja vind persoonlijk toch dat ik er meer uitzie dan een vrouw als een man :P (godzijdank!) :D


Daar geef ik jouw gelijk in:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:10:
Maar toch heb je nog spieren nodig!


een versnellingsbakkie van het krikje aftillen is wel het zwaarste wat ik mee maak denk ik ....
voor de rest niet echt fuseekogels los meppen met een hamer... :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 21:13:
fuseekogels


?
 
Waarschuw beheerder
ja nooit van gehoord ? :P
die zitten vaak erg vast :P
 
Waarschuw beheerder
Hier in België, Hebben we er een andere naam voor denk ik:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:10:
Daar geef ik jouw gelijk in


dank u! :D

Je hebt idd op vandaag vele manier om je kracht meer te maken, maar dan nog! Het is gewoon een feit dat mannen meer kracht hebben en dat merk je goed :( Oke, als ik een tijdje in een garage sta dan merk ik na verloop van tijd ook dat ik meer kracht krijg maar ik doe er wel 3 x zolang over als een man :S
 
Waarschuw beheerder
Dat komt wel goed;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 17:37:
Dat komt wel goed


anders hebben we nog altijd de anabolen :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 17:42:
de anabolen


De wat?
 
Waarschuw beheerder
anabolen ja! Weet je nu ook al niet wat anabolen zijn?
Eerst de fusekogels en nu al dit :p haha
 
Waarschuw beheerder
hehe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 19:18:
Weet je nu ook al niet wat anabolen zijn?


Verklaar...:)
 
Waarschuw beheerder
Zijn pillen die je kunt slikken op spiermassa (dus
kracht) te krijgen..

Ze zeggen dat het verslavend kan zijn, ik heb er geen ervaring mee en zo wil ik het graag houden :D

Kan ook nog eens flinke agressie opwekken :P heb er helaas ervaring mee :(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 19:38:
Zijn pillen die je kunt slikken op spiermassa (dus
kracht) te krijgen..


Heb ik niet echt nodig;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 20:07:
Heb ik niet echt nodig


of je wilt niet toegeven :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 10:23:
of je wilt niet toegeven :P


hehe;) Vandaag moeten werken tot 19.00! Gelukkig moest de verkoper weg, Anders mocht ik nog verder werken tot 20.00:s
 
Waarschuw beheerder
ik van 8-half 9 ;p druk in de garage ;P
 
Waarschuw beheerder
ik zit meestal van 8:30 tot 16:30 vast op stage :S
 
Waarschuw beheerder
mensen...........50 euro voor je velg te laten richten....is da beetje netjes??
 
Waarschuw beheerder
waar laat je dat doen?
In een garage? of bijbeunen?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 4136}
Waarschuw beheerder
donateur
Hey mensen technici en auto freaks! Ik heb een probleempje. Zie onderstaand de texst uit mijn andere topic.

Hallo mensen!

Ik heb een probleem en hoop dat er VW techneuten hier rond snuffelen die mij kunnen helpen

Mijn lieve Golfje II 1.8 GL Fire and Ice uit 1992 staat al een hele tijd in de garage :( Probleem is dat ie zichzelf verzuipt als de motor koud is.

Ze hebben inmiddels 3 temperatuursensoren vervangen die de benzinetoevoer zouden regelen en willen nu de carburateur vervangen. Vorig jaar heeft ie ook een dergelijk probleem gehad en dat was toen opgelost met het vervangen van de labdazone (?).

Gister weet een vriend van mij te vertellen dat een auto met een labdazone over het algemeen een injectiemotor heeft en tot nu toe heeft zich ook iedereen erover verbaasd dat dat ding van mij een carburateur heeft. Ik ga me er inmiddels zelf over verbazen.

Nou mijn vraag: Heeft dit model origineel wel een carburateur? Zou het kunnen zijn dat een vorige eigenaar er een carburateur op gebouwd heeft om hem feller te maken, maar er daardoor problemen ontstaan?

Tips en info zijn meer dan welkom, want ik weet het niet meer en ik wil weer rond kunnen crossen :D

Groeten van Hilde


 
Waarschuw beheerder
simpel antwoord voorlopig op je vraag:

neem eens een foto van onder de kap;)
 
Waarschuw beheerder
(Y) goed idee
Waarschuw beheerder
Je bedoeld de lambdasonde, die zit op je uitlaatspruitstuk of voor je kat en die meet je emissies om vervolgens terug te koppelen naar je mms. Heb je nogmaals die sonde gecontroleerd?

Volgens mij heb jij een van de laatste Golf 2 uit de serie en het zou best kunnen dat er een monopointinjectie op gemonteerd zit/zat. Maar ik snap dan niet de stap om hem feller te maken door er een carb op te monteren.

Als hij verzuipt heb je een te rijk mengsel, teveel brandstof en te weinig lucht. Luchtfilter verstopt? Vonken de bougies nog?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 13:41:
neem eens een foto van onder de kap


waarom? ziet er doodnormaal uit... of bedoel je vanwege die carburateur?

Uitspraak van zeg ik niet op donderdag 7 december 2006 om 13:43:
Je bedoeld de lambdasonde


die bedoel ik ja :bloos:

Uitspraak van zeg ik niet op donderdag 7 december 2006 om 13:43:
Heb je nogmaals die sonde gecontroleerd


Heb het al geoppert bij de garage, maar ze luisteren niet naar vrouwen die er te weinig verstand van hebben :[

Uitspraak van zeg ik niet op donderdag 7 december 2006 om 13:43:
Maar ik snap dan niet de stap om hem feller te maken door er een carb op te monteren


Ik ook niet, maar ik heb er dan ook nog niet zo veel verstand van. Vriend van me die wel aan auto's geknutseld heeft kwam ermee.

Uitspraak van zeg ik niet op donderdag 7 december 2006 om 13:43:
Luchtfilter verstopt


Zou het probleem zich dan niet alleen voor doen als de motor koud is?

*edit* ik bedoel natuurlijk dat het probleem zich dan altijd voor zou moeten doen en niet alleen als ie koud is....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Rookie op donderdag 7 december 2006 om 13:59:
Zou het probleem zich dan niet alleen voor doen als de motor koud is?


Het lijkt me dat een garage het wel moet kunnen vinden hoor. Als de motor koud is wordt de (automatische) choke ingeschakeld waardoor de motor korte tijd rijk draait, misschien is die kapot..maw de choke blijft aanstaan.

Maar goed, hij verzuipt. Dus of te weinig lucht of teveel brandstof of een slechte onsteking. Veel anders kan het niet zijn toch.

Misschien weten de anderen het.. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zeg ik niet op donderdag 7 december 2006 om 14:08:
Het lijkt me dat een garage het wel moet kunnen vinden hoor


Tja... dat leek mij ook al.... Maar ze zijn er inmiddels toch al 2 maanden mee bezig :s Is tot nu toe gratis winterstalling voor mij... daar niet van :P Maar geeft toch te denken!
 
Waarschuw beheerder
ja bedoelde voor de carb of inj.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:46:
ja bedoelde voor de carb of inj


Denk je dat zelfs de garage het mis heeft? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ht volgende antwoord kreeg ik van de VW garage:

Naar aanleiding van Uw E-mail, kan ik U het volgende mededelen.



Het klopt dat er een carburateur in zit, maar dan wel een carburateur met allerlei stelmotoren en regelkleppen.

Dit is net de voorloper van een volledig geregeld brandstof systeem.

Ook is het dat er bij dit systeem een lambda sonde aanwezig is , deze is er voor om de resterende zuurstof in de uitlaatgassen te meten .

En daarop aanpassingen aan de inspuiten te bewerkstellen


Nou weten we in ieder geval wat er in zit ;)

Maar goed... probleem nog niet opgelost.....
 
Waarschuw beheerder
blijft de chokeklep niet hangen een veel voorkoment probleem
daardoor zal hij verzuipen omdat hij de lucht doorgang blokeerd...
trouwens die cab zal wel 1 zijn met een variable venturi..
maar er kunnen zoveel mogelijkheden zijn ik zou beginnen met weerstanden van de sensoren met een scoop doormeten hierdoor krijg je waarschijnlijk een duidelijker beeld zodat je dingen uit kunt sluiten :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 18:35:
weerstanden van de sensoren met een scoop doormeten


Pfff... lijkt me een klusje voor de garage %) Zo ver ben ik nog niet in die auto techniek hoor! Is me eerste barrel :9
Waarschuw beheerder
donateur
Zo veel mensen zo veel ideeën... typisch geval van: dat gaat nog wel een tijdje duren voor we het gevonden hebben.

Ga morgen de beste man van de garage eens lastig vallen met een hoop opties :P
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met een Programmeerbare Computer in z'n auto?? Een specialist liefst:d zou die misschien anders even een PB kunnen sturen, heb er wat vragen over...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Rookie op donderdag 7 december 2006 om 18:59:
Pfff... lijkt me een klusje voor de garage Zo ver ben ik nog niet in die auto techniek hoor! Is me eerste barrel


of je neemt een multimeter en gaat weerstand (ohm) meten ;p is niet moelijk hoor ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 07:28:
multimeter


Ow.. das een scoop :P
 
Waarschuw beheerder
oscilloscoop bedoelde ik niet te slim he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 12:46:
oscilloscoop bedoelde ik niet te slim he ;)


LOL! Ik had echt geen idee hoor O:) Multimeter ken ik dan weer wel (heb er alleen geen in huis :()

Maar neem aan dat die weerstanden IN de sensoren zitten? Die zijn namelijk net allemaal nieuw :frusty:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 20:06:
kut auto's om aan te sleutelen ...

Feit!


ga dan maar eens aan een fiat werke:o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 19:32:
ga dan maar eens aan een fiat werke


fiat is nix mis mee ... daar kun je over het algemeen prima aan sleutelen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 20:20:
Uitspraak van pep_konijn op zaterdag 9 december 2006 om 19:32:
ga dan maar eens aan een fiat werke

fiat is nix mis mee ... daar kun je over het algemeen prima aan sleutelen


dieselpomp afstelle van fiat regata 1900 diesel pffffffff
kut wage:o
 
Waarschuw beheerder
met de micrometer of ???
ik moest het vorig jaar bij mijn examen bij een golf gtd doen haha...
10 min werk ;p
Waarschuw beheerder
oke wat staat mij te wachten

rij naar huis, zie opeens mn temp meter oplopen, bijna bij het rooie stop ik en zet mn moter uit, moterkap open gedaan en zie dat ik helemaal geen koelvloeistof meer heb

ff moter af laten koelen en heel langszaam en lage toeren doorgereden, zo'n 400 m verderop kon ik em parkeren, naar een kameraad gelopen, zijn auto geleent, koelvloeistof gehaald
was een liter flessie dus voordat ik dr achterkwam dat het dr ergens anders uitliep was het al op

auto daar laten staan, en volgende dag wou ik em naar huis rijden, start niet :/ terwijl ik em daar naartoe gereden heb, naar een garage gegaan en hun hebben em opgehaald (gister) vandaag nog niks gehoord

het gaat om een Slopel Astra G bwjr 99, 1.6 16v
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op woensdag 3 januari 2007 om 17:51:
voordat ik dr achterkwam dat het dr ergens anders uitliep was het al op


Dus hij lekt aan de buitenkant,als je geen koelvloeistof ziet lekken en hij wil niet starten denk ik wel aan een koppakking...Witte rook?
Waarschuw beheerder
nee volgens mij niet, is me niet opgevallen iig
Waarschuw beheerder
hmm okeej,de link tussen koelvloeistof lekkage en daarna niet meer aanslaan is niet zow heel goed te leggen...Tenzij hij bij je termostaat lekt en die toevallig net boven je krukas sensor zit zodat de koelvloeistof op de sensor is gekomen en hij dus daarna niet meer aanslaat....
Waarschuw beheerder
het klonk wel raar, draaide het contact om en toen hoorde je heel snel getik maar bij mn moter gebeurde niks, lampies knipperde mee op het getik dus ik denk niet dat mn moter wat mankeert, zou ook wel raar wezen want ik heb em daar heen ''gereden''
 
Waarschuw beheerder
ik heb een vw polo 6N 1.4 benzine

Ik heb sinds 2 mnd last van dat als de motor nog koud is hij wel goed stationair blijft lopen. Het probleem begint wanneer ik naar het stoplicht rij en een koppeling intrap hij zoveel toeren verliest dat in sommige gevallen de motor zelfs stil valt.

pb me hierover want ik word er schijtziek van en hem maar dom bij de dealer neer te ploffen heb ik geen zin in !!

gr Tim
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dynamo... ?