+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Sanne:banana: 17 november 2006 13:59Niets.. K Ben Lui.. Borchlandhallen of Hemkade..?laatste aanpassing 17 november 2006 14:01
Lost In Music 17 november 2006 14:03Uitspraak van Sanne op vrijdag 17 november 2006 om 13:59:▶Borchlandhallen of Hemkade..? Silverdome Thunderdome of Nightmare?
Mark H Werkzaam bij Tryfecta Events 17 november 2006 14:03donateurNightmare (maar dan wel outdoor) Groningen of Frieslandlaatste aanpassing 17 november 2006 14:03
Mark H 17 november 2006 14:15donateurnee mn lange vloei is helemaal doorweekt door de regen van gister, nu kan ik geen joint draaien.. dat is wel kut he?
Mark H 17 november 2006 14:18donateurUitspraak van Tamara_* op vrijdag 17 november 2006 om 14:17:▶Wat mis je nu? droge lange vloei prepaid of abbo?laatste aanpassing 17 november 2006 14:18
Mark H 17 november 2006 14:31donateurte veel om op te noemen.. wat wordt jou eerste feestje van 2007?
Sanne:banana: 17 november 2006 14:34Geen idee dat zie ik nog wel.. Dat is nog zo ver weg.. Ga sowieso naar Partyraiser in de borchlandhallen.. Jij dan?
Mark H 17 november 2006 14:44donateurUitspraak van Tamara_* op vrijdag 17 november 2006 om 14:33:▶Ik ga wat drinken pakken, wil je ook iets? dank je.. maar ik heb zelf de koelkast vol nouja koelkastje maar t wordt ijskoud nog plannen?laatste aanpassing 17 november 2006 14:44
BlaZe [ JM ] 17 november 2006 15:24Hmmm kan ik geen antwoord op geven.. Slechtste dj ?laatste aanpassing 17 november 2006 15:24
Kimmuz 17 november 2006 16:40aardappels groente en vlees geloof ik Wat is je lievelingseten? Offtopic: Charlythagekste is ook altijd op PF
Ja ik, Dennis.. 17 november 2006 16:50omdat ik geen sociaal leven heb. heb jij nog wilde plannen voor vanavond?
Kimmuz 17 november 2006 16:52Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op vrijdag 17 november 2006 om 16:50:▶omdat ik geen sociaal leven heb. Wil je erover praten? Ik ga wild turnen En jij?
Ja ik, Dennis.. 17 november 2006 16:55ik plan nooit, zie altijd wel wat er gebeurt is 't een beetje droog daar?laatste aanpassing 17 november 2006 16:55
17 november 2006 16:57Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 17 november 2006 om 16:40:▶Charlythagekste is ook altijd op PF tja je bent verslaafd of je bent verslaafd, het is voor mij gewoon iets om te uiten vind t hier wel gezellig en ik kom mijn dag een stuk sneller door OT: ja Wat vind je nou echt irritant?
17 november 2006 17:01Hoi, chagerijnige busschaufeurs Wat heb jij vandaag gedaan? (lekker origineel, I know)
iichel 17 november 2006 17:06school... is het normaal dat een hele wiskundeklas een onvoldoende haalt?