Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ja best wel :) zonnetje schijnt (Y)

in welk feest heb je het meeste zin in?
Waarschuw beheerder
qlimax..als ik de kaartjes nog binnen krijg van die knakker.

Wat is je grootste blunder tijdens een feest?
Waarschuw beheerder
Op me bakkes gaan..

En die van jou ?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ook haha




wilde jij dat het ook 18.00 was?
Waarschuw beheerder
Juwel! :D:D





Ga je een leuk weekend tegemoet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 11:27:
wilde jij dat het ook 18.00 was?


17:00 was ook al genoeg..:D


Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 17 november 2006 om 11:29:
Ga je een leuk weekend tegemoet?


Dat mag ik toch hopen..

Wat zijn jou weekend plannen ?
 
Waarschuw beheerder
dansen en verder werken aan mn surprise





waarom is iedereen toch al 17.00 klaar?
Waarschuw beheerder
Haha waarom ben ik al om 14.00 klaar? :P

Wat ga je maken voor surprise?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 11:36:
waarom is iedereen toch al 17.00 klaar?


Waarschijnlijk omdat we ook eerder begonnen zijn :9
Uitspraak van Lost In Music op vrijdag 17 november 2006 om 11:43:
Haha waarom ben ik al om 14.00 klaar?


:o *jaloers* :D:D
Uitspraak van Lost In Music op vrijdag 17 november 2006 om 11:43:
Wat ga je maken voor surprise?


Ik niks.. zij iets met karton iig :9


ben jij goed in knutselen? 8)
 
Waarschuw beheerder
Niks doe ik niet aan :P


Hoelaat ga je werken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 11:51:
Hoelaat ga je werken?


Ik ben er al vanaf 9:00..

Hoelaat ben je klaar ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 17 november 2006 om 11:51:
*jaloers*


Ja kan ik best begrijpen :P

Tot wanneer moet jij dan?

Ik ben dus nog steeds 14.00 klaar :)

Ben jij ook meestal zo brak op zondag?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Jep :S


Heb je het ook zo koud ? :S
Waarschuw beheerder
Nee lekker warm hier

Schijnt bij jou de zon ook?
 
Waarschuw beheerder
ja echt heerlijk!!

heb je al weekend?
Waarschuw beheerder
Nog 2 uur en dan begint mijn weekend :)

en jij?
 
Waarschuw beheerder
Gister al!! ;)

al plannen voor vant weekend?
Waarschuw beheerder
Beetje rustig aan doen, kroeg hangen ofzo, beetje last van geld tekort..

En jou plannen?
Waarschuw beheerder
Ik duik vanmiddag ook nog maar ff de kroeg in.
Morgen denk ik weer naar Zak.

Ga jij elk weekend uit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 17 november 2006 om 12:21:
Ik duik vanmiddag ook nog maar ff de kroeg in.
Morgen denk ik weer naar Zak.

Ga jij elk weekend uit?


Ligt eraan wat je onder uitgaan verstaat, maar zit in ieder geval nooit thuis in het weekend :P

Is Zak gezellig ben er nog nooit geweest hoor er veel mensen over?
Waarschuw beheerder
uitgaan is naar de kroeg/café/discotheek/bioscoop/uit eten, etc. Maar ik bedoel in dit geval de eerste 3.

Zak is super! Goeie muziek, goeie sfeer, mooie mensen, nooit ruzie.. TOP! (Y)

Wil je er graag een keer heen dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 17 november 2006 om 12:30:
uitgaan is naar de kroeg/café/discotheek/bioscoop/uit eten, etc. Maar ik bedoel in dit geval de eerste 3.


Dan ga ik ieder weekend uit ja :)

Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 17 november 2006 om 12:30:
Zak is super! Goeie muziek, goeie sfeer, mooie mensen, nooit ruzie.. TOP!


Klinkt goed :)
Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 17 november 2006 om 12:30:
Wil je er graag een keer heen dan?


Ja lijkt me zeker leuk is alleen een aardig eindje weg voor mij..

Tot hoe laat is die open?
Waarschuw beheerder
7 uur 's ochtends! Een keer fatsoenlijke tijden!!

Vind jij het ook zo vervelend als je het nog gezellig hebt en je word eruit gestuurd omdat het 5 uur is?! :S
Waarschuw beheerder
Das zeker een mooie tijd ja :)

Ja lijkt me zeker vervelend ja

Hoezo was je eruit gestuurd dan?
Waarschuw beheerder
Omdat ze wouden sluiten/schoonmaken :P

Is Zak binnen een rij-bare afstand voor jou? ;)
Waarschuw beheerder
Ow ik denk je hebt je zwaar misdragen ofzo :P

Nee dus :P, en bovendien mag ik zelf geen eens rijden :)

Jij ook al trek in een biertje?
Waarschuw beheerder
mwoah.. joah gaat 'r wel in. Liever Baileys maar bier is ook prima ;)

Ga je al zo vroeg aan de bier joh?
Waarschuw beheerder
Haha nee eigenlijk nooit, tezij ik op vakantie ben ofzo :P maar heb er trek in nu :)


Hou jij van bacardi?
Waarschuw beheerder
Bier is zeker lekkerder, maar een bacootje op zn tijd is ook best lekker hoor.

Heb jij vaak last van een kater?
Waarschuw beheerder
donateur
nee nog nooit 1 gehad ook..

zin in vanavond?
Waarschuw beheerder
jazeker....:D

hou je van los gaan ?
Waarschuw beheerder
donateur
op zn tijd cker:D

verveel jij je s'ochtend ook altijd zo?
Waarschuw beheerder
Zkerweten. Vooral omdat ik nog geen stageplek heb.. :S
Wat ga jij dit weekend doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne:banana: op vrijdag 17 november 2006 om 13:37:
Zkerweten. Vooral omdat ik nog geen stageplek heb..


Ik verveel me juist tijdens mn stage :P


Uitspraak van Sanne:banana: op vrijdag 17 november 2006 om 13:37:
Wat ga jij dit weekend doen?


:bier:

Wat vind jij het lekkerste bier?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker op stap en werken..

wat zou je het liefst doen ?
Waarschuw beheerder
donateur
heb je ff tijd?:P

wat ga je vanvond doen?
Waarschuw beheerder
eerst werken daarna zuipen op verjaardag van me neef :cheer:

hmmm en jij ?
Waarschuw beheerder
Ik ga me eerst verder vervelen.. dan komt mn lieverd.. en dan naar de kroeg lekker aan het :bier: :P

Heb je een relatie?
Waarschuw beheerder
donateur
nee

wat is jou favoriete stad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne:banana: op vrijdag 17 november 2006 om 13:44:
Heb je een relatie?


Neej lkkr vrijgezel...

Uitspraak van Mark H :bier: op vrijdag 17 november 2006 om 13:47:
wat is jou favoriete stad?


Hmmmm toch wel Eindhoven..

Schijnt de zon daar ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet ik heb mn gordijnen dicht:P ben meer n nacht mens:9

waar hou jij meer van? dag of nacht?
Waarschuw beheerder
van de nacht:)


Waar denk je nu aan?
Waarschuw beheerder
S'nachts..

Amsterdam of Rotterdam..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op vrijdag 17 november 2006 om 13:49:
Verbazend he?


Niet echt..hier schijnt die ook :D


Uitspraak van Mark H :bier: op vrijdag 17 november 2006 om 13:49:
waar hou jij meer van? dag of nacht?


Hmmm lastig..dag is lekker als de zon schijnt..

Uitspraak van Sanne:banana: op vrijdag 17 november 2006 om 13:54:
Amsterdam of Rotterdam..?


Amsterdam

Nacht is heerlijk om vanalles uit te spoke (6)

Heb je al eens iets gedaan wat eigenlijk niet kan ?
Zo ja..wat dan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hou van beide eigenlijk :)

Jij ook trek in een biertje?

*edit* Zwaar te laat :P

Ik weet niet wat jij kan en wat niet :)

Doe jij aan sport?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op vrijdag 17 november 2006 om 13:55:
Jij ook trek in een biertje?


Heerlijk..

Uitspraak van Lost In Music op vrijdag 17 november 2006 om 13:55:
Doe jij aan sport?


Fitniss...binnenkort kickboxen..

Waar schaam je je voor ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op vrijdag 17 november 2006 om 13:55:
Waar schaam je je voor ?


mn haar als dr geen gel in zit:P hehe

wat voor werk doe je?