waarom is iedereen toch al 17.00 klaar?
Haha waarom ben ik al om 14.00 klaar?
Wat ga je maken voor surprise?
Ik duik vanmiddag ook nog maar ff de kroeg in.
Morgen denk ik weer naar Zak.
Ga jij elk weekend uit?
uitgaan is naar de kroeg/café/discotheek/bioscoop/uit eten, etc. Maar ik bedoel in dit geval de eerste 3.
Zak is super! Goeie muziek, goeie sfeer, mooie mensen, nooit ruzie.. TOP!
Wil je er graag een keer heen dan?
Verbazend he?
waar hou jij meer van? dag of nacht?
Amsterdam of Rotterdam..?
Jij ook trek in een biertje?
Doe jij aan sport?
Waar schaam je je voor ?