Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Niets.. K Ben Lui.. :P

Borchlandhallen :cheer: of Hemkade..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne:banana: op vrijdag 17 november 2006 om 13:59:
Borchlandhallen of Hemkade..?


Silverdome :P

Thunderdome of Nightmare?
Waarschuw beheerder
donateur
Nightmare (maar dan wel outdoor)

Groningen of Friesland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja

en met jou?
Waarschuw beheerder
Ja goed hoor..

Wat was jouw beste feest ooit?
Waarschuw beheerder
Defqon



Heb jij ook geen zin meer om te werken?
Waarschuw beheerder
donateur
nee

mn lange vloei is helemaal doorweekt door de regen van gister, nu kan ik geen joint draaien..:/

dat is wel kut he?
Waarschuw beheerder
Nooit gehad..

Wat luister/hoor je nu?
Waarschuw beheerder
Radio 538




Wat mis je nu?
Waarschuw beheerder
Mn Vriend.. :(

Ooit wel eens nokkie gegaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tamara_* op vrijdag 17 november 2006 om 14:17:
Wat mis je nu?


droge lange vloei:9

prepaid of abbo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Abbo



Hoe voel je je vandaag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel oke..

Ooit wel eens nokkie gegaan? :P :D
Waarschuw beheerder
Ja



En jij?
Waarschuw beheerder
donateur
nee

en jij?
Waarschuw beheerder
Nee gelukkig niet.. :)

Waarvan ben je weleens nokkie gegaan dan?
Waarschuw beheerder
Ja

Heb jij ook zo zin in een sigaret?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga eerst eem jointje roken..

wat ga jij vanavond eten?
Waarschuw beheerder
Weet ik nog niet.


Wat vin je lekkr?
Waarschuw beheerder
donateur
te veel om op te noemen..

wat wordt jou eerste feestje van 2007?
Waarschuw beheerder
Dat weet ik nog niet...



Ik ga wat drinken pakken, wil je ook iets?
Waarschuw beheerder
Geen idee dat zie ik nog wel.. Dat is nog zo ver weg.. Ga sowieso naar Partyraiser in de borchlandhallen.. :D

Jij dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tamara_* op vrijdag 17 november 2006 om 14:33:
Ik ga wat drinken pakken, wil je ook iets?


dank je.. maar ik heb zelf de koelkast vol:9
nouja koelkastje:P maar t wordt ijskoud:D

nog plannen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ikke moet zo werken straks ..

Wat zou ik eten?
Waarschuw beheerder
boerenkool met worst..

wanneer ben jij jarig..?
 
Waarschuw beheerder
11 juli...


Zijn hier meer kreeften?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neej ikke niet ..

Ga je op vakantie?
Waarschuw beheerder
Hmmm kan ik geen antwoord op geven..

Slechtste dj ?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Mijn mening :
MAto ;)

Rook je ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee

gebruik je wel eens drugs ?
 
Waarschuw beheerder
als je alcohol meetelt



ga je vanavond uit?
Waarschuw beheerder
dat mag ik hopen (na me werk)

heb je het naar je zin ?
Waarschuw beheerder
Ja hoor, prima

Heb jij ook koude handen?
Waarschuw beheerder
Nee

Heb jij het koud?
Waarschuw beheerder
nee lekker warm

lekker weertje he ?
 
Waarschuw beheerder
ja fantastisch



wat ga jij eten vanavond?
Waarschuw beheerder
aardappels groente en vlees geloof ik ;)

Wat is je lievelingseten?

Offtopic: Charlythagekste is ook altijd op PF :P
Waarschuw beheerder
Pasta's ben ik gek op





Wat lust je niet/
Waarschuw beheerder
Hmm.. veel kolen niet. Sowieso veel groentes niet :P

Waarom heb je PF?
Waarschuw beheerder
omdat ik geen sociaal leven heb.



heb jij nog wilde plannen voor vanavond?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op vrijdag 17 november 2006 om 16:50:
omdat ik geen sociaal leven heb.


Wil je erover praten? ;)

Ik ga wild turnen ;) En jij?
Waarschuw beheerder
Ff bij het voetbal kijken




Morgen al plannen?
Waarschuw beheerder
ik plan nooit, zie altijd wel wat er gebeurt :)



is 't een beetje droog daar?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 17 november 2006 om 16:40:
Charlythagekste is ook altijd op PF


tja je bent verslaafd of je bent verslaafd, het is voor mij gewoon iets om te uiten ;) vind t hier wel gezellig en ik kom mijn dag een stuk sneller door


OT: ja


Wat vind je nou echt irritant?
 
Waarschuw beheerder
Hoi, chagerijnige busschaufeurs

Wat heb jij vandaag gedaan?

(lekker origineel, I know)
 
Waarschuw beheerder
gewerkt ben ik nu nog aan het doen


jij dan?
Waarschuw beheerder
school...

is het normaal dat een hele wiskundeklas een onvoldoende haalt?
 
Waarschuw beheerder
ja als ze geen wiskundeknobbel hebben



vind je leren ook zo saai?