normaal moet ik op vrijdag werken, nu keertje vrij.. als het goed is ga ik nog wel weg.. na het werk ga ik ook altijd nog stappen.. dus jaaa veel stappen
Nee. Ik wil zondag graag werken. Want anders ben ik thuis brak en superchagrijnig. Laat mij maar mooi werken op zondag!
Of ben ik nu een uitzondering?
hmm, eigenlijk niet.. aan de ene kant wil ik lekker brak op de bank hangen. maar altijd als ik eenmaal bezig ben is het best releaxed, alleen jammer dat iedereen altijd zo goed ziet dat ik een avondje ben weze stappen
hoe denk jij erover?
boeid me weinig....
vind jij het belangrijk dan wat andere ervan denken?