Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ja echt heel saai

Heb jij nu ook weekend?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
nee nog 45 minuten officieel, maar ik denk dat ik zo al ga opruimen en dan geluidloos wegga


heb jij al wel weekend?
Waarschuw beheerder
Ja net :)


Ga nu afsluiten
Fijn weekend allemaal.

ben je er de volgende x ook weer?
 
Waarschuw beheerder
ik ben er altijd :P



sta jij hier al bekend bij sommige mensen?
Waarschuw beheerder
Geen idee ..

Jij wel?
Waarschuw beheerder
ligt eraan wat je verstaat onder bekend. Berucht? Populair?

Verlang jij ook alweer naar de zomer?
Waarschuw beheerder
Hmmmm jaaa echt wel..

Waar verlang jij naar ?
Waarschuw beheerder
Mijn diploma :P

Ga je veel op vrijdagen stappen?
 
Waarschuw beheerder
normaal moet ik op vrijdag werken, nu keertje vrij.. als het goed is ga ik nog wel weg.. na het werk ga ik ook altijd nog stappen.. dus jaaa veel stappen :D

hoe is het leven bij jou?
Waarschuw beheerder
Goed! Beetje druk, maar i'm happy :cheer:

Wat heb jij net gegeten? :-)
 
Waarschuw beheerder
sorry langeafstandsrelatie werkt voor mij niet :)

ga jij vanavond nog wat spannends doen?
Waarschuw beheerder
ja domino day kijken :cheer: spannend hè? :P

ga jij ook kijken?
Waarschuw beheerder
Nee vin ik een stom programma...




Komt je vanavond een biertje bij mij drinken in de kroeg waar ik moet werken
Waarschuw beheerder
Ligt eraan waar je werkt:9

Kost het me dan wat of trakteer jij? ;)
 
Waarschuw beheerder
ik trakteer wel een drankje.. in mijn restaurant :) dan moet je zondag komen.

Vind je ook dat je op zondag eigenlijk nie moet werken, zondag een rust dag is?
Waarschuw beheerder
Nee. Ik wil zondag graag werken. Want anders ben ik thuis brak en superchagrijnig. Laat mij maar mooi werken op zondag! :D

Of ben ik nu een uitzondering?
 
Waarschuw beheerder
hmm, eigenlijk niet.. aan de ene kant wil ik lekker brak op de bank hangen. maar altijd als ik eenmaal bezig ben is het best releaxed, alleen jammer dat iedereen altijd zo goed ziet dat ik een avondje ben weze stappen ;)

hoe denk jij erover?
 
Waarschuw beheerder
boeid me weinig....

vind jij het belangrijk dan wat andere ervan denken?
 
Waarschuw beheerder
nee interesseerd me niets!!

vanavond nog stappen?
 
Waarschuw beheerder
nee lekker rustig thuis vandaag :-)



ga jij nog wat doen van t weekend?
Waarschuw beheerder
Ik heb morgen ochtend wielertraining en s avonds een feest:D

Zit ik niet veel te laat nog op PF, moet morgen om 9 uur alweer klaar staan :O
 
Waarschuw beheerder
neej hoor, ik moet er om 6 uur weer uit..

moet jij morgen ook werken..???
Waarschuw beheerder
Gelukkig niet:D:9

Hoe lang blijf jij nog flocken?
 
Waarschuw beheerder
heel lang..

vind je het erg??
Waarschuw beheerder
ik niet :p maakt niet uit hoe meer ziel hoe meer vreugd he!!!


en wat vind jij ervan? :p
Waarschuw beheerder
alles wat ik vind dat hou ik lekker....jij ook toch?
 
Waarschuw beheerder
:yes:


Wat voor huisdieren heb je?
Waarschuw beheerder
slangen katten een schildpad en muizen (maar die zijn bijna op:p)

en jij?
 
Waarschuw beheerder
1 hond (Rottweiler) 1 kat (L)


Wat is je lievelings dier?
Waarschuw beheerder
ja wat denk je:p een slang natuurlijk maar honden vind ik ook heel leuk:D

ga je nog wat doen vant weekeind?
 
Waarschuw beheerder
Misschien vanavond naar 2 hard 2 die :bounce:

En jij?
Waarschuw beheerder
ik heb nog niet echt planne gemaakt voor vannaaf maar mogguh ga ik iig naar een reptielenbeurs met me neefje:D

waar is dat feessie dan?
 
Waarschuw beheerder
Delft (Verderop) bij 't station :D


Ga je er ook heen :P
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhh neej heb het druk vandaag

Kom je ook op m'n B-day party vanaaaf? free drinks, free drugs (wat dat ook zijn mag) en lost of good music
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is goed!

Waar moet ik heen dan? ;)
Waarschuw beheerder
Geen idee, maar klinkt goed.




Hoevaak komje hier in e week?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
elke dag eigenlijk zoon beetje

wordt het nog wat vandaag? qua feesten dan
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
geen


jij wel?
Waarschuw beheerder
Nee eerst verjaardag dan een beetje bij ons hier in de kroeg hangen denk ik..

Waar word jij agressief van?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Van mensen die liegen,roddelen,scheinheilig zijn,dierenmishandeling,players... :@

En jij?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van pedofielen en geloofsextremmisten

een beetje goed weer daar in de rest van nederland?
Waarschuw beheerder
Jahwel hier schijnt de zon.. :cheer: :D

wat is jou eerst volgende feest?
 
Waarschuw beheerder
2 hard 2 die vanavond :bounce:

en de jouwe?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bassement 5 als alles meezit, mja das meer gewoon uitgaan eerste echte feestjuh is THUNDERDOME!!!!!

welk feest viel voor jou tegen dit jaar?
 
Waarschuw beheerder
ik vermaak me altijd wel.

heb jij alcohol/drugs nodig om het naar je zin te hebben?
 
Waarschuw beheerder
ik ruik al lekker van mezelf


neuken?
Waarschuw beheerder
nee hoor bedankt.


poets ff me schoene ajb...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah dat was te ruiken jah dat je die moest poetsen :P

zometeen ff coffeeshoppe wie nog meer?
Waarschuw beheerder
ja dat ken wel kloppe datje dat rook maar kheb ook nog niet gedouched dus dat ken t ook weze.

blowe is niet goed voor jeO:)



was ff me auto ofzo...