Vertel! Gooi het in de groep, misschien weet iemand er een antwoord op.. 
laatste aanpassing door een beheerder
Er moet dus een nieuw motortje in. Maar om alles te demonteren moet ik popnagels gaan uitboren..
haha ja uiteraard een coupe!
wat kan het gevolg zijn als een verdamper een lekke klep van de eerste trap heeft?
de massa moet zo kort mogelijk zijn om de weerstand zo klein mogelijk te maken...Dus als jij een lange kabel gaat trekken van de min naar achteren naar je versterker dan heb je een grotere weerstand dan wanneer je hem op je carosserie schroeft.
Een vriend van me wil een oude dieselmotor (1993, maar uit een bestelbus, dus echt oldskool) eventueel van een turbo laten voorzien. Nou weet ik dat je bij een benzine er niet zo 1-2-3 een turbo opzet, maar hoe zit dat bij een diesel? Wat moet er dan aangepast worden en kan dat uberhaupt wel?
Ik denk dat ie beter/goedkoper uit is met een complete motorswap. Voordat ie alles aangepast heeft en geremapped heeft is ie meer tijd en geld kwijt denk ik.
Veel mensen denken dat een turbo gewoon iets is wat ze op hun blok schroeven en juh...gaan.
Er komt veel meer bij kijken; en vergeet de remmen en 't onderstel niet
Veel mensen denken dat een turbo gewoon iets is wat ze op hun blok schroeven en juh...gaan.
en ik moet wel naar huis zolang er niets gaat knipperen/branden? ja dom dom maar weet anders niet hoe ik de auto weer hier krijg
en ik moet wel naar huis zolang er niets gaat knipperen/branden? ja dom dom maar weet anders niet hoe ik de auto weer hier krijg
toen ik op het werk kwam vond ik me auto weer erg stinken,vandaar dat ik denk dat het goed mis is. ook is de vloeistof weer gelig van kleur, ook dit kan niet goed zijn!
Koelvloeistof heeft altijd een gele/groene kleur..tenzij je er water in gegooit hebt..
Heb je al gekeken of er ergens vloeistof lekt? En waar het vandaan komt
nee zie geen vloeistof lekken
g12
Heeft iedereen hier een BMW ofzo..stelletje patsers..
Heeft iedereen hier een BMW ofzo..stelletje patsers..