k ben vandaag geslaagd met een 7,9 op meubelmaken dus nu ga ik naar noorderpoortcollege BBL fijnhout interieurbouw
voor 2 jaar en dan een jaar een niveau hoger
Niet zo flauw doen tegen Stino, hij iz toefallug wel du bestuh in Neerlandz van min klas horr.
Hij gaat t zoiezo wel halen togh stino
Zit hij in je klas dan ? haha Maar hij gaat het wel halen!