Partyflock
 
Forumonderwerp · 873476
Waarschuw beheerder
Wat ga jij na je eindexamen doen? Behalve vakantievieren
Waarschuw beheerder
Vrijetijdsmanagement studeren
Waarschuw beheerder
ja dat trekt meer mensen.. waardoor ik meer iedeeen krijg..
 
Waarschuw beheerder
een GROOT feest geven!:bier:

daarna word het de SPH waarschijnlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Het grote:'wat ga jij naar je eindexamen doen?' topic


Het laatste jaar nog een keertje overdoen,
denk dat je gaat zakken op Nederlands (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stino(*) op dinsdag 16 mei 2006 om 11:43:
waardoor ik meer iedeeen krijg..


cursus Nederlands? Lijkt je dat geen goed iedee?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik moet nog 2 jaar :/
Maar daarna ga ik aan het werk als dierenarts - assistente..
of ik ga verder studeren.. (denk dat dat hem wordt :yes: )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 16 mei 2006 om 12:01:
Het laatste jaar nog een keertje overdoen,
denk dat je gaat zakken op Nederlands


waarom denk je dat?
Waarschuw beheerder
k ben vandaag geslaagd met een 7,9 op meubelmaken :D:D dus nu ga ik naar noorderpoortcollege BBL fijnhout interieurbouw
voor 2 jaar en dan een jaar een niveau hoger :P
 
Waarschuw beheerder
Niet zo flauw doen tegen Stino, hij iz toefallug wel du bestuh in Neerlandz van min klas horr.

Hij gaat t zoiezo wel halen togh stino :D
 
Waarschuw beheerder
Zit hij in je klas dan ? haha :P :lol: Maar hij gaat het wel halen! :bounce:
 
Waarschuw beheerder
:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://80.126.197.84/scripts/scriptpage/bericht.pl?id=177

k sta dr maar 1 keer op mja boeiuh :P:P
Waarschuw beheerder
Helicon College in Helmond..:)
 
Waarschuw beheerder
na mijn laatste examen mijn zus d'r verjaardag vieren:cheer:

daarna farmacie in groningen
 
Waarschuw beheerder
Pabo.. dan misschien doorleren voor Frans lerares en dan héél misschien verder voor tolk in Frans of Grieks :)
Waarschuw beheerder
Kappersvakopleiding in Breda :)..

Hair -&- Beauty College :p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Werken, vakantie vieren en daarna in September opleiding interieur en design doen!
Waarschuw beheerder
eerst feeste..!! en dan werke en vakantie vieren wa andersz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 16 mei 2006 om 12:01:
Het grote:'wat ga jij naar je eindexamen doen?' topic

Het laatste jaar nog een keertje overdoen,
denk dat je gaat zakken op Nederlands


:respect:
Waarschuw beheerder
vakantie vieren, werken en HBO engels..
juffrouw kirsten;)
Waarschuw beheerder
Naar het Roc Midden Nederland Opleiding Orientatie jaar van de Landmacht.

(Devensie)-Vreden en Veiligheid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Soldier op zondag 21 mei 2006 om 20:25:
Naar het Roc Midden Nederland Opleiding Orientatie jaar van de Landmacht.

(Devensie)-Vreden en Veiligheid


Oja daarvoor eerst lekker met men vriendin op vakantie en daarna nog met een paar vrienden :P

TEXEL HIER KOMEN WE :P
Waarschuw beheerder
heel veel werken voor de centen. met volle uren aan de bak :/. en Een feestje houden
 
Waarschuw beheerder
Nog een maand hard werken en dan naar italie, rimini....
Daarna TMA op de Hbo...:respect:
 
Waarschuw beheerder
werken bij de post, vakantie vieren, achter de bar staan op een camping, en dan begin september hogere hotelschool doen in leeuwarden
 
Waarschuw beheerder
Feesten, en dan verder met de studie..
 
Waarschuw beheerder
Feesten, verhuizen naar Utrecht en vanaf september communicatiemanagement in Utrecht volgen.
Waarschuw beheerder
eerst vakantie vieren en dan... denk ik nog een jaartje over of ik heb dan een her nog ik weet het niet ooow:S
Waarschuw beheerder
Feesie geven:P
Paar weken vakantie en dan werken...(Y)
Waarschuw beheerder
NAAR TURKIJE met mijn vriendin:P

en misschien met vrienden nog naar teschelling :P
Waarschuw beheerder
heb pas komend jaar eindexamen , maar daarna waarschijnlijk een jaar naar canada