Wat ga jij na je eindexamen doen? Behalve vakantievieren
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op dinsdag 16 mei 2006 om 10:39:tis wel de trend van 2006 om "Het grote" topics te openen...
ja dat trekt meer mensen.. waardoor ik meer iedeeen krijg..
Uitspraak van The Soldier op zondag 21 mei 2006 om 20:25:Naar het Roc Midden Nederland Opleiding Orientatie jaar van de Landmacht.
(Devensie)-Vreden en Veiligheid
Oja daarvoor eerst lekker met men vriendin op vakantie en daarna nog met een paar vrienden
TEXEL HIER KOMEN WE
heel veel werken voor de centen. met volle uren aan de bak
. en Een feestje houden
eerst vakantie vieren en dan... denk ik nog een jaartje over of ik heb dan een her nog ik weet het niet ooow






![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)










