Onderschat een geestenlijkgehandicapte niet hoor
Ik ken er een
Broertje van een maat van mij.
Leuke jongen is dat hoor, maar hij heeft een partij krachten
we hebben bij ons op het werk ook zo een haha lopen we hem wel eens te ouwehoren komt die achter je aan! nou dan kom je aan het rennen want als die je een trap geeft pffff....
Zelf de baas een keer met een mes achterna gezeten!!
Maar btw leuk kereltje dit haha
Waarom noem je jezelf bodyguard Edward, schaam je je voor je afwijking ??? Iedereen ziet toch gelijk dat dat onze vriend huub is.
Ondanks je handycap ben je een goeie jongen hoor jij kan er ook niks aan doen.
Ondanks je handycap ben je een goeie jongen hoor jij kan er ook niks aan doen.







![[Mefke]](/images/user/72678_383076.jpg)







