Partyflock
 
Forumonderwerp · 865051
391x bekeken
 
Waarschuw beheerder
[img width=267 height=200 cacheid=0000aa97000147278ef28a991a0158374b]http://content.ytmnd.com/content/4/a/a/4aa21f9c855edc3e58e2ce24678fb1dc.gif[/img]

Kom ma op!

Mijn nieuwe bodyguard Edward (L)

En hij slaat jullie allemaal als jullie niet lief zijn :[
 
Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Hij vecht niet :o
Hij geeft Boeqsie's (Y)

Geeft ;B03qsi3;
 
Waarschuw beheerder
HAHAHA prachtig!!!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
wel geinig kereltjuh:d
Waarschuw beheerder
hij valt in de herhaling:jaja:
rechtse hoek van bovenaf K.O.
 
Waarschuw beheerder
Vind t een beetje sneu hoor.. :$
 
Waarschuw beheerder
Hijs duidelijk linkshandig..

O:)
 
Waarschuw beheerder
Daar hadde ze toch iets voor uitgevonden.. hoe heet 't ook alweer... abortus?
Waarschuw beheerder
zou em niet tegen willen komen in een donker steegje...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:33:
Daar hadde ze toch iets voor uitgevonden.. hoe heet 't ook alweer... abortus?


*komt ff voor ventje op*

*hoekt Charly neer!*
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:35:
*komt ff voor ventje op*

*hoekt Charly neer!*


*Blijft liggen... *

kom je 't nog goed maken ofwat :O?!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:28:
vechten?


Kom maar op!

[img width=400 height=546 cacheid=0013bd8e0022eb57f2cc7c0e1a015838c9]http://mi1.bpcdn.us/JFLpics248/AndreEwing-bodybuilder.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:37:
kom je 't nog goed maken ofwat


*stuurt ventje* :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:38:
*stuurt ventje*


*staat rap op* en loopt verslagen weg..

Next topic bitte.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:38:
Kom maar op!


das niet eerlijk voor die krachtpatser man.. :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:30:
Hij vecht niet


nee hij is aan het pogoén:D
 
Waarschuw beheerder
te makkelijk :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
ik zou maar niet spotten met deze man/jongen.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Fok niet met hem brada :o




¥+¥=¥¥
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 23:12:
Fok niet met hem brada


(y) sneu voor huub dat hij zich sterk voelt t.o.v. een gehandicapte 8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 23:25:
sneu voor huub dat hij zich sterk voelt t.o.v. een gehandicapte


Onderschat een geestenlijkgehandicapte niet hoor :o
Ik ken er een (Y)
Broertje van een maat van mij.
Leuke jongen is dat hoor, maar hij heeft een partij krachten :respect:




¥+¥=¥¥
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:28:
En hij slaat jullie allemaal als jullie niet lief zijn


[img width=173 height=192 cacheid=0000003600184f7820bf1cd11a015841fc]http://i1.tinypic.com/v6utkp.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:38:
Kom maar op!

[img width=400 height=546 cacheid=0013bd8e0022eb57f2cc7c0e1a01584469]http://mi1.bpcdn.us/JFLpics248/AndreEwing-bodybuilder.jpg[/img]


Nou, met zon anabolen knakworst win je de oorlog wel jah :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 23:34:
Onderschat een geestenlijkgehandicapte niet hoor
Ik ken er een
Broertje van een maat van mij.
Leuke jongen is dat hoor, maar hij heeft een partij krachten


we hebben bij ons op het werk ook zo een haha lopen we hem wel eens te ouwehoren komt die achter je aan! nou dan kom je aan het rennen want als die je een trap geeft pffff....


Zelf de baas een keer met een mes achterna gezeten!!


Maar btw leuk kereltje dit haha(Y)
 
Waarschuw beheerder
lach maar,
maar zo een slaat je helemaal kort volgens mij :S
Waarom noem je jezelf bodyguard Edward, schaam je je voor je afwijking ??? Iedereen ziet toch gelijk dat dat onze vriend huub is.

Ondanks je handycap ben je een goeie jongen hoor jij kan er ook niks aan doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 23:12:
brada


We zijn in Nederland dus lul is normaal vriend...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 23:25:
sneu voor huub dat hij zich sterk voelt t.o.v. een gehandicapte


Helemaal mee eens.....Huub is sneu....:P
Waarschuw beheerder
nee ben meteen bang voor Huub
 
Waarschuw beheerder
da gastje is waarschijnlijk niet groter dan 1'10?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 09:05:
da gastje is waarschijnlijk niet groter dan 1'10?


whahahahahahahahahaha beeeeeeer van een gozer B)
 
Waarschuw beheerder
*buigt voor engen nerd*
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:38:
Kom maar op!

[img width=400 height=546 cacheid=0013bd8e0022eb57f2cc7c0e1a01685950]http://mi1.bpcdn.us/JFLpics248/AndreEwing-bodybuilder.jpg[/img]


Is dat niet LIONEL BROWN :jaja:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
die vent lijkt wel op 50 chocolade bollen :D en zal vast wel geen kindere meer kunne krijgen,en zal heeeeel waarschijnlijk ook nog niet eens een Gummetje door de midden kunne breke :P