2 volgers
| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Het MOET op de 17e zijn
of later
als ik maar terug ben van mn vakantie 
anders ga ik zowiezo nie
dan blijf jij lekker thuis
17e vink ook wel mooie datum! iig weer zin in ookal duurt het nog half jaar
we leven er naar toe
Ik sws, weet jij al wat je aantrekt
onee niet alweer een topic die over defqon gaat nee nee nee.. BLUHHH kijk dan gewoon niet ,typisch geval van een sjonny
klikken op een topic die ze eigenlijk niet willen zien..omdat er al zoveeel topics van zijn geweest of wat dan ook.. maar tog erop klikken om er vervolgens een berigje neer te flikkeren waar meestal in staat dat ze niet meer van die topics willen lezen is het dan zo moeilijk om er langs te kijken
reageer dan niet ofzo

klikken op een topic die ze eigenlijk niet willen zien..omdat er al zoveeel topics van zijn geweest of wat dan ook.. maar tog erop klikken om er vervolgens een berigje neer te flikkeren waar meestal in staat dat ze niet meer van die topics willen lezen is het dan zo moeilijk om er langs te kijken
reageer dan niet ofzo
laatste aanpassing







![[WZDG] Plank](/images/user/111911_3190266.jpg)














![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)







