zelf vin ik de toyota mr2 onwijs vreed
hehe jah dat kan ook
welke vin jij vet dan ?
welke vin jij vet dan ?
vin ik ook dus 
alleen jammer dat het een twee zit is
alleen jammer dat het een twee zit is
de jouwe ?
had er indd aan de andere kant ook nog 1 moeten zitten 
Celica
inderdaad heb er zelf ook een.
Maar Als ik moet kiezen tussen crx en mr2 ga ik zeker voor een mr2
Maar Als ik moet kiezen tussen crx en mr2 ga ik zeker voor een mr2
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op dinsdag 5 juli 2005 om 23:29:Ik kan iig geen keus maken
same here
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op dinsdag 5 juli 2005 om 23:29:Ik kan iig geen keus maken
Ik zal je helpen...
MR2: Achterwielaandrijving, middenmotor (dus idealere gewichtsverdeling), grotere motor, targa dak, exclusiever dan CRX en minder last van roest, enzovoorts...
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op dinsdag 5 juli 2005 om 23:29:doet te mij maar me eigen 220 Turbo Coupe rijdt tenminste alle CRxjes en MR2tjes zoek
Wacht maar tot jij je Rovertje wil gaan inruilen dan schieten de tranen je in de ogen, zo'n MR2, CRX of NX100 blijft altijd geld waard...
MR2 is de bom!
met name het 2e type de sw20.
Als je daar een goeie zeldzame turbo van vindt rij je echt een topbak.
1e type (AW11) is net een cart ook zeer leuk, maar met zn hoekige lijnen een beetje gedateerd.
De spider (laatste type) vind ik mooi, maar alleen leuk met mooi weer
CRX doet me niet echt wat, smaken verschillen.
www.mr2.nl
www.mr2club.nl
met name het 2e type de sw20.
Als je daar een goeie zeldzame turbo van vindt rij je echt een topbak.
1e type (AW11) is net een cart ook zeer leuk, maar met zn hoekige lijnen een beetje gedateerd.
De spider (laatste type) vind ik mooi, maar alleen leuk met mooi weer
CRX doet me niet echt wat, smaken verschillen.
www.mr2.nl
www.mr2club.nl
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 01:23:Wacht maar tot jij je Rovertje wil gaan inruilen dan schieten de tranen je in de ogen, zo'n MR2, CRX of NX100 blijft altijd geld waard...
Hhhhaah ga je een exclusieve Rover 220 Turbo coupe met standaard 200 pk met Honda Techniek (jaja, HONDA!) vergelijken met een Nissan 100 X Nix?
Rover 220 Turbocoupe gemiddeld zo'n 15-20 stuks verkrijgbaar in nederland....100 x nix 1000 stuks verkrijgbaar voor 500 euro stuk, zelfde geldt voor ouwe crxjes
MR2 Turbo is net zo zeldzaam als de Rover 220 TC
Rover mag wel failliet zijn, maar de 220 turbo coupe staat nog steeds in het rijtje Subaru Impreza, Cossworth etc...een crxjes of 100 x nix tussen ......
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op woensdag 6 juli 2005 om 19:09:Hhhhaah ga je een exclusieve Rover 220 Turbo coupe met standaard 200 pk met Honda Techniek (jaja, HONDA!) vergelijken met een Nissan 100 X Nix?
Rover 220 Turbocoupe gemiddeld zo'n 15-20 stuks verkrijgbaar in nederland....100 x nix 1000 stuks verkrijgbaar voor 500 euro stuk, zelfde geldt voor ouwe crxjes
MR2 Turbo is net zo zeldzaam als de Rover 220 TC
Exclusief??? Incourant noemen we dat in autoland
Al heeft ie Ferrari techniek, een Rover is gewoon een onverkoopbare bak.
Ik weet best dat je nu op je pik getrapt bent als Rover 220 Turbo rijder maar het is gewoon over en sluiten met dat merk.
Honda wist trouwens jaren geleden al dat het hartstikke fout ging met die Engelse troep en ze hebben er dan ook goed aan gedaan het (met veel verlies) te verkopen...
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op woensdag 6 juli 2005 om 19:09:Rover mag wel failliet zijn, maar de 220 turbo coupe staat nog steeds in het rijtje Subaru Impreza, Cossworth
Zo zo, hoeveel WRC kampioenschappen heeft Rover op zijn naam staan? Uuuuhm
En de vergelijking met Subaru is al helemaal een grap aangezien je met die Rover vaker bij de garage staat als die Suub bij het pompstation...
laatste aanpassing


















