Partyflock
 
Forumonderwerp · 791728
 
Kan best, maar zuigt minder als een rover 200 series coupe
ghehe, rover is idd niks :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 20:12:
CRX zijn zo standaard, zie je elke straat 5 rijden
en 9 van de 10 keer zijn ze zo gaar als de pest


:o

Ha ha ha.... waar woon jij dan dat er 5 in de straat staan?
Ben je niet in de war met Golfjes?
 
Als ik dan MOET kiezen dan toch de MR2. Zonder twijfel :yes:
 
Artiest {SHOWLIST artist 10796, 40407}
mr2 is technisch beter!
MR2 is de bom!

met name het 2e type de sw20.
Als je daar een goeie zeldzame turbo van vindt rij je echt een topbak.

1e type (AW11) is net een cart ook zeer leuk, maar met zn hoekige lijnen een beetje gedateerd.

De spider (laatste type) vind ik mooi, maar alleen leuk met mooi weer :)

CRX doet me niet echt wat, smaken verschillen.

www.mr2.nl
www.mr2club.nl
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 01:23:
Wacht maar tot jij je Rovertje wil gaan inruilen dan schieten de tranen je in de ogen, zo'n MR2, CRX of NX100 blijft altijd geld waard...


Hhhhaah ga je een exclusieve Rover 220 Turbo coupe met standaard 200 pk met Honda Techniek (jaja, HONDA!) vergelijken met een Nissan 100 X Nix?

Rover 220 Turbocoupe gemiddeld zo'n 15-20 stuks verkrijgbaar in nederland....100 x nix 1000 stuks verkrijgbaar voor 500 euro stuk, zelfde geldt voor ouwe crxjes
MR2 Turbo is net zo zeldzaam als de Rover 220 TC

Rover mag wel failliet zijn, maar de 220 turbo coupe staat nog steeds in het rijtje Subaru Impreza, Cossworth etc...een crxjes of 100 x nix tussen ......
mr 2! dolle pret achterwiel aandrijving en net ff stukje nieuwer als de crx
 
mr2

100x beter weglinging,veel leuker om te tunen ivm achterwiel aandrijving B)
 
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op woensdag 6 juli 2005 om 19:09:
Hhhhaah ga je een exclusieve Rover 220 Turbo coupe met standaard 200 pk met Honda Techniek (jaja, HONDA!) vergelijken met een Nissan 100 X Nix?

Rover 220 Turbocoupe gemiddeld zo'n 15-20 stuks verkrijgbaar in nederland....100 x nix 1000 stuks verkrijgbaar voor 500 euro stuk, zelfde geldt voor ouwe crxjes
MR2 Turbo is net zo zeldzaam als de Rover 220 TC


Exclusief??? Incourant noemen we dat in autoland :D
Al heeft ie Ferrari techniek, een Rover is gewoon een onverkoopbare bak.
Ik weet best dat je nu op je pik getrapt bent als Rover 220 Turbo rijder maar het is gewoon over en sluiten met dat merk.
Honda wist trouwens jaren geleden al dat het hartstikke fout ging met die Engelse troep en ze hebben er dan ook goed aan gedaan het (met veel verlies) te verkopen...
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op woensdag 6 juli 2005 om 19:09:
Rover mag wel failliet zijn, maar de 220 turbo coupe staat nog steeds in het rijtje Subaru Impreza, Cossworth


Zo zo, hoeveel WRC kampioenschappen heeft Rover op zijn naam staan? Uuuuhm :/
En de vergelijking met Subaru is al helemaal een grap aangezien je met die Rover vaker bij de garage staat als die Suub bij het pompstation...
laatste aanpassing
 
mr2
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 13:56:
mr2


wat?!?

de honda vtr SP1 :P
 
doe maar mr2 want een honda crx is vaak afgetrapt
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 14:41:
doe maar mr2 want honda crx zijn bijna allemaal afgetrapt


dat is waar :yes: maar dan wel de 2.2i :D
Ik ben zelf aan het kijken voor een MR2 op het moment. Wel een zwarte.
Ik had 2 honda's op mn lijstje staan, maar die waren er toch wel snel af moet ik zeggen.
MR2 voor mij toch echt wel om de MR en de looks.
Momenteel heb ik nog een oude opgefokte Mini Cooper staan, das ook wel heel leuk.
laatste aanpassing
 


een honda crx
laatste aanpassing
 
Kijk die roest op de achterschermen, die vind je bij een MR2 niet...
 
Dat ouwe model crx vond ik vroeger echt wel mooi. Is nu alleen iets te oud. En die nieuwe crx........:no:


Koop een celica dan, die zijn wel vet!
 
Die nieuwe CRX is een beetje gay, te hoog dameskappergehalte...
Daar moet je echt veel aan verbouwen eer dat ie echt stoer is, zo'n MR2 heeft alleen een paar 17 inch en een verlagingssetje nodig en hij is af ....
 
Ik vind de achterkant van die mr2....... ja gewoon niet af. Alsof de tijd op was die ze hadden om te ontwerpen. Te lang nagedacht over de voorkant en toen moest er nog snel een kont aan....
 
ik ben in de war met het nieuwe model celica.....:frusty:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 16:20:
Kijk die roest op de achterschermen, die vind je bij een MR2 niet...


dat denk ik
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op woensdag 6 juli 2005 om 19:09:
Rover mag wel failliet zijn, maar de 220 turbo coupe staat nog steeds in het rijtje Subaru Impreza, Cossworth


nee...staat niet in hetzelfde rijtje....

en je weet niet eens hoe je Cosworth moet schrijven...

:no:
laatste aanpassing
eerst altijd crx! maar vooral de nieuwe mr2...(L)(L)(L)(L)(L) mr2 dus!
 
ik ga voor de honda crx (ook al ist plastic bak :P) of een toyota cecilcia :Jaja:
 
Impreza !!!!!!!!
 
mijn antwoord: MR2.

Ik wilde zelf een Celica kopen (De jaren 90 modellen) Maar voor weinig geld kon ik ook een MR2 kopen uit 1991, dus heb ik dat maar gedaan :)

Ik vind trouwens de nieuwste Celica en de nieuwste MR2 niet mooi. Het lijken niet echt sportauto's meer.
 
crx !!!!!!
MR2

oh ja als je een recent model ziet staan voor 12000 euro zoals al eerder gepost werd dan klopt er heel veel niet aan die wagen...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 17:23:
cecilcia


:D ghehehe
1e type mr2, duidelijk...
duidelijk mr2
doe maar mr2 want honda crx zijn bijna allemaal afgetrapt

dat is waar maar dan wel de 2.2i


De 2.2 heeft minder pk`s dan de 2.0...
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op dinsdag 5 juli 2005 om 16:48:
ik ga voor de nieuwe MR2..



laatst 1 tekoop zien staan bij een dealer voor 12.000 euro..


Die neus doet me denken aan een porsche Carerra.

Mijn broer heeft een MR2 oude type
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Liekje1981 op woensdag 3 augustus 2005 om 23:34:
Die neus doet me denken aan een porsche Carerra.


Zodra je ze van de voorkant ziet niet meer ;)
MR2 :D

:P ben zelf al aan het rondkijken wil een zwarte hoop halverwege volgende maand te slagen:P voor me rijbewijs :D
Duidelijk MR2. Body is stukken mooier en een stuk betere motor. Dingen zijn niet kapot te krijgen.

Plus je wilt echt niet in een crx zitten mocht je crashen, das net zo'n drama als bij een smart.
Ik snap niet hoe je een MR2 met een CRX durft te vergelijken. De meeste mensen die er een hebben maken er een dikke rice kar van, en dat vindt k jammer.Ben helemaal weg van japanse autos, maar de CRX vindt ik altijd maar wat minder.
MR2 :jaja:

CRX af en toe ook (Y)
Uitspraak van TTussengas op dinsdag 5 juli 2005 om 19:29:
Zeker MR2
Maar dan wel oude type van 94 tot 2000.
met de 2.0 Gt-i: 175 pk op de achterwielen.
Bruut snel!


hahah je denkt alleen maar aan pk's :)
die typés die jij bedoeld bj 94 en hoger :)
zijn idd ''iets'' sneller :) 0-100 7,5sec top 225
de types 90 tot 94 0-100 7,8sec top 220


type 90 tot 94
http://autogids.autotrader.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=6703&cache=no&PHPSESSID=e03a958825e00e1b32a80d5c8d21ae41


type 94+
http://autogids.autotrader.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=10678&cache=no&PHPSESSID=e03a958825e00e1b32a80d5c8d21ae41
 
Ik vind een CRX ruk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 13:46:
Ik vind een CRX ruk


ik vind jhou wel (y)
Crxjes rijden wel lekker hoor, strakke wegligging. Maar zou toch voor de toyota mr2 gaan, zeker als je twijfelt tussen een crx del sol of een mr2. Achterwielaandrijving is de belangrijkste reden natuurlijk, en de mr2 ziet er ook een stuk beter uit. Zou er op zich zelf ook wel een willen maar een beetje praktische auto vind ik ook wel belangrijk.
eerste auto was een crx heb nu een mr2 gekocht en daar ben ik nu mee bezig om hem om te bouwen :)
(Y) CRX VTEC (Y)

Bovuh de 5500 toeren.....The Vtec kick's in ;-)
Ghehehe
Voor mij voorlopig egt geen andere auto :-)
 
ik heb een CRX :-D maar als ik kon kiezen was ik voor een MR2 gegaan, RWD sport coupe super vet mooi snel :-P
MR2... Geen twijfel over mogelijk!!!
Uitspraak van Rieg@rt op woensdag 24 augustus 2005 om 19:06:
CRX VTEC

Bovuh de 5500 toeren.....The Vtec kick's in
Ghehehe
Voor mij voorlopig egt geen andere auto


:jaja: Hier nog zo een, alleen heb ik geen VTEC, maar een "gewone" ED9... Het heerlijke gevoel van dat vermogen bij hoge toeren is echt fenomenaal!

Heb sinds deze week van het werk er nog een VW Polo 2005 bij, maar zoiets doet me echt helemaal niets... Als ik in mijn CRX rijd, geniet ik echt met volle teugen!

En die van mij haalt ook de 0-100 in 7,5 sec. en dat voor een 1.6-je... :D (zelf geklokt met G-Tech Pro op 8,25 sec. dus best netjes :D )