zelf vin ik de toyota mr2 onwijs vreed
MR2 is de bom!
met name het 2e type de sw20.
Als je daar een goeie zeldzame turbo van vindt rij je echt een topbak.
1e type (AW11) is net een cart ook zeer leuk, maar met zn hoekige lijnen een beetje gedateerd.
De spider (laatste type) vind ik mooi, maar alleen leuk met mooi weer
CRX doet me niet echt wat, smaken verschillen.
www.mr2.nl
www.mr2club.nl
met name het 2e type de sw20.
Als je daar een goeie zeldzame turbo van vindt rij je echt een topbak.
1e type (AW11) is net een cart ook zeer leuk, maar met zn hoekige lijnen een beetje gedateerd.
De spider (laatste type) vind ik mooi, maar alleen leuk met mooi weer
CRX doet me niet echt wat, smaken verschillen.
www.mr2.nl
www.mr2club.nl
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 01:23:Wacht maar tot jij je Rovertje wil gaan inruilen dan schieten de tranen je in de ogen, zo'n MR2, CRX of NX100 blijft altijd geld waard...
Hhhhaah ga je een exclusieve Rover 220 Turbo coupe met standaard 200 pk met Honda Techniek (jaja, HONDA!) vergelijken met een Nissan 100 X Nix?
Rover 220 Turbocoupe gemiddeld zo'n 15-20 stuks verkrijgbaar in nederland....100 x nix 1000 stuks verkrijgbaar voor 500 euro stuk, zelfde geldt voor ouwe crxjes
MR2 Turbo is net zo zeldzaam als de Rover 220 TC
Rover mag wel failliet zijn, maar de 220 turbo coupe staat nog steeds in het rijtje Subaru Impreza, Cossworth etc...een crxjes of 100 x nix tussen ......
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op woensdag 6 juli 2005 om 19:09:Hhhhaah ga je een exclusieve Rover 220 Turbo coupe met standaard 200 pk met Honda Techniek (jaja, HONDA!) vergelijken met een Nissan 100 X Nix?
Rover 220 Turbocoupe gemiddeld zo'n 15-20 stuks verkrijgbaar in nederland....100 x nix 1000 stuks verkrijgbaar voor 500 euro stuk, zelfde geldt voor ouwe crxjes
MR2 Turbo is net zo zeldzaam als de Rover 220 TC
Exclusief??? Incourant noemen we dat in autoland
Al heeft ie Ferrari techniek, een Rover is gewoon een onverkoopbare bak.
Ik weet best dat je nu op je pik getrapt bent als Rover 220 Turbo rijder maar het is gewoon over en sluiten met dat merk.
Honda wist trouwens jaren geleden al dat het hartstikke fout ging met die Engelse troep en ze hebben er dan ook goed aan gedaan het (met veel verlies) te verkopen...
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op woensdag 6 juli 2005 om 19:09:Rover mag wel failliet zijn, maar de 220 turbo coupe staat nog steeds in het rijtje Subaru Impreza, Cossworth
Zo zo, hoeveel WRC kampioenschappen heeft Rover op zijn naam staan? Uuuuhm
En de vergelijking met Subaru is al helemaal een grap aangezien je met die Rover vaker bij de garage staat als die Suub bij het pompstation...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 14:41:doe maar mr2 want honda crx zijn bijna allemaal afgetrapt
dat is waar
Ik ben zelf aan het kijken voor een MR2 op het moment. Wel een zwarte.
Ik had 2 honda's op mn lijstje staan, maar die waren er toch wel snel af moet ik zeggen.
MR2 voor mij toch echt wel om de MR en de looks.
Momenteel heb ik nog een oude opgefokte Mini Cooper staan, das ook wel heel leuk.
Ik had 2 honda's op mn lijstje staan, maar die waren er toch wel snel af moet ik zeggen.
MR2 voor mij toch echt wel om de MR en de looks.
Momenteel heb ik nog een oude opgefokte Mini Cooper staan, das ook wel heel leuk.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 16:20:Kijk die roest op de achterschermen, die vind je bij een MR2 niet...
dat denk ik
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op woensdag 6 juli 2005 om 19:09:Rover mag wel failliet zijn, maar de 220 turbo coupe staat nog steeds in het rijtje Subaru Impreza, Cossworth
nee...staat niet in hetzelfde rijtje....
en je weet niet eens hoe je Cosworth moet schrijven...
laatste aanpassing
MR2
oh ja als je een recent model ziet staan voor 12000 euro zoals al eerder gepost werd dan klopt er heel veel niet aan die wagen...
oh ja als je een recent model ziet staan voor 12000 euro zoals al eerder gepost werd dan klopt er heel veel niet aan die wagen...
Uitspraak van Junkieik ga voor de nieuwe MR2..AKA TTJ..
op dinsdag 5 juli 2005 om 16:48:
laatst 1 tekoop zien staan bij een dealer voor 12.000 euro..
Die neus doet me denken aan een porsche Carerra.
Mijn broer heeft een MR2 oude type
laatste aanpassing
Uitspraak van Liekje1981 op woensdag 3 augustus 2005 om 23:34:Die neus doet me denken aan een porsche Carerra.
Zodra je ze van de voorkant ziet niet meer
Uitspraak van TTussengas op dinsdag 5 juli 2005 om 19:29:Zeker MR2
Maar dan wel oude type van 94 tot 2000.
met de 2.0 Gt-i: 175 pk op de achterwielen.
Bruut snel!
hahah je denkt alleen maar aan pk's
die typés die jij bedoeld bj 94 en hoger
zijn idd ''iets'' sneller
de types 90 tot 94 0-100 7,8sec top 220
type 90 tot 94
http://autogids.autotrader.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=6703&cache=no&PHPSESSID=e03a958825e00e1b32a80d5c8d21ae41
type 94+
http://autogids.autotrader.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=10678&cache=no&PHPSESSID=e03a958825e00e1b32a80d5c8d21ae41
Crxjes rijden wel lekker hoor, strakke wegligging. Maar zou toch voor de toyota mr2 gaan, zeker als je twijfelt tussen een crx del sol of een mr2. Achterwielaandrijving is de belangrijkste reden natuurlijk, en de mr2 ziet er ook een stuk beter uit. Zou er op zich zelf ook wel een willen maar een beetje praktische auto vind ik ook wel belangrijk.
MR2... Geen twijfel over mogelijk!!!
CRX VTEC
Bovuh de 5500 toeren.....The Vtec kick's in
Ghehehe
Voor mij voorlopig egt geen andere auto
Heb sinds deze week van het werk er nog een VW Polo 2005 bij, maar zoiets doet me echt helemaal niets... Als ik in mijn CRX rijd, geniet ik echt met volle teugen!
En die van mij haalt ook de 0-100 in 7,5 sec. en dat voor een 1.6-je...














![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)
![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)











