Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 15 juni 2005 om 13:25:dat is wel te verklaren want hij heeft een boerderij, en bezit veel agregaten.
dan istie lekker suf, want misschien krijgt ie het dan wel niet meer
dan istie lekker suf, want misschien krijgt ie het dan wel niet meer
Kans bestaat ja, is vaker gebeurt...
Wie rode dieselolie tankt, begaat een economisch delict, omdat er geen belasting over wordt betaald. Naar ik heb begrepen, staat er een bekeuring op van rond de tien gulden per liter. Nu is het zo dat zelfs na het innemen van vijf volle tanks gewone diesel het nog mogelijk is om rode dieselresten te traceren. Wie dus slechts af en toe rode diesel tankt om zodoende de pakkans te verkleinen, loopt toch een behoorlijk risico. (IB)
Bron Autoweek (wel een oude reactie trouwens...)
laatste aanpassing
Rode diesel is teringzooi, ik heb een garage in het Westland (agrarisch gebied) en je wil niet weten hoeveel brandstofpompen (TDI, SDI, HDI, CDI, etc.) naar de klote gaan van rode diesel
dat is echt bullshit t is precies dezelfde diesel alleen met kleurstof er in heb t namelijk jaren lang gejat en doorverkocht en die auto's rijden nog steeds en ook nog steeds op rooie diesel
Diesel uit de pomp wordt in kunstof tanks opgelagen, en gefilterd voordat het in de brandstoftank van je auto terecht komt.
Die tuinders hebben die rode diesel vaak nog in van die ouderwetse vaten met een handpomp en daar komt in de loop der jaren heel veel vuiligheid in, als dat in je brandstofpomp of pompverstuiver terecht komt ben je mooi de sjaak
Die tuinders hebben die rode diesel vaak nog in van die ouderwetse vaten met een handpomp en daar komt in de loop der jaren heel veel vuiligheid in, als dat in je brandstofpomp of pompverstuiver terecht komt ben je mooi de sjaak
laatste aanpassing
gewoon rode diesel tanken bij de pompO:)
al1 hopen dat je gene douane tegenkomt die je ff staande houd.
wel af en toe gewone diesel in je tank doen
ken der 1 die doet het al geruime tijd zo
scheeld je mooi een centje als je veel moet rijden voor je werk
en ene leuke km vergoeding krijgt 
al is die wel een paar keer door het oog van de naald gekropen
al1 hopen dat je gene douane tegenkomt die je ff staande houd.
wel af en toe gewone diesel in je tank doen
ken der 1 die doet het al geruime tijd zo
scheeld je mooi een centje als je veel moet rijden voor je werk
al is die wel een paar keer door het oog van de naald gekropen
30 tankbeurten ofzoiets, in ieder geval fucking lang.. Een vriend van mij heeft ooit gemeld bij de belastingdienst dat hij 1 keer per ongeluk rood heeft getankt, dus daar is een notitie van.. Hij tankt vrolijk iedere week rood nou
heheh
je moet aan je tank aansluiting een lange slang maken waar een paar liter witte in gaat en dan de aansluiting van je echte tank op een anderre plaats maken dan is t bij de tank test gewoon wit terwijl je op rood rijd
Hoe ga je dat uitleggen bij de APK?
je moet aan je tank aansluiting een lange slang maken waar een paar liter witte in gaat en dan de aansluiting van je echte tank op een anderre plaats maken dan is t bij de tank test gewoon wit terwijl je op rood rijd
Douane controleert bijna altijd terhoogte van je brandstof filter vlakbij het motorblok. Dus niet uit je tank...
laatste aanpassing
Rode diesel is teringzooi, ik heb een garage in het Westland (agrarisch gebied) en je wil niet weten hoeveel brandstofpompen (TDI, SDI, HDI, CDI, etc.) naar de klote gaan van rode diesel
dat is echt bullshit t is precies dezelfde diesel alleen met kleurstof er in heb t namelijk jaren lang gejat en doorverkocht en die auto's rijden nog steeds en ook nog steeds op rooie diesel
Peccies kerel.. zo is het.. Levert geen enkel probleem op. Rode diesel rijden kan wat meer roken maar verder leverd het geen enkele schade op aan je auto.
heb d'r nie zo veel verstand van.. maar ik deed eerst ook wel us op rode diesel rije.. af en toe.. beetje door elkaar..
deed ik de rooie helemaal leeg rije en had al een paar keer gewone getankt aangehouden door de doane en ze konden niks zien
ma volgens mij kunnen ze ut ook wel aan de lucht filter zien ofzo?? ma daar hadden ze nie na gekeken..
deed ik de rooie helemaal leeg rije en had al een paar keer gewone getankt aangehouden door de doane en ze konden niks zien
ma volgens mij kunnen ze ut ook wel aan de lucht filter zien ofzo?? ma daar hadden ze nie na gekeken..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 19:55:Peccies kerel.. zo is het.. Levert geen enkel probleem op. Rode diesel rijden kan wat meer roken maar verder leverd het geen enkele schade op aan je auto.
Rode diesel zelf niet, maar meestal zijn de tanks waar het inzit vervuild.
Zoals ik al zei heb ik een garage en weet ik donders goed waarom er bij siommige mensen de brandsofpomp naar de klote gaat dus zeg nou niet dat het niet zo is...
Die pompverstuiver gaan zowiezo wel een keer kapot, en dat komt echt niet door de rode diesel, er is alleen maar de rode vloeistof aan toegevoegd, na keer of 15 tanken en nieuw brandstof filter monteren is ook wel verstandig, of je tank spoelen, relais eruit door verbinden, pomp erop en dan weer leeg pompen, maar goed der gaat wel wat tijd overeen wil je er niks meer van zien.
En die boeren bewaren het dan zeker vaak thuis, dat is al slecht hoor voor de diesel, voor benzine is het nog slechter.
En die boeren bewaren het dan zeker vaak thuis, dat is al slecht hoor voor de diesel, voor benzine is het nog slechter.
hmzz rode diesel is goed hoor en meeste tanks die in weilanden staan met graafmachines worden dubbel gefilterd dus no problem en de straat veroorzaakt zelf dat je rode gaat rijden is niet normaal die hooge prijzen en dan ook nog de hooge belasting tarief volhouden is gewoon ziek en ze verkopen tegen woordig ook rode aan de pomp hoor en zit maar 10 eurocent verschil in
Uitspraak van The Vizitor op dinsdag 21 juni 2005 om 20:53:ik rij al 15000 km op half diesel half zonnebloemolie
geen probleem
wat zal die dan stinken zeg























