gaat enorm lang mee (geen plastieke brol zoals de oem bakken)
Plastic ?? deckplate e.d. is gewoon metaal zoals de technics en onderkant is bij de sl ook van een soort rubber. al is de interne demping van de SL wel beter dan die van de OEM.. Maar op grote feesten heb je nogsteeds wel freefloats e.d. nodig dus echt een super groot voordeel is dat niet
eenvoudig
Alles wat je niet gebruikt zit ook niet in de weg

En opzich is de OEM wat eenvoudiger want je hoeft geen quartzlock er af te halen, en bij de (mk2) de pitchrange eventueel aan te passen.
betrouwbaar
Motor e.d. zit bij de OEM beter in elkaar en in dat opzich is hij veel betrouwbaarder.. Ik vind dat ook altijd wel overschat worden, want een intensief gebruikte SL begint na 5/6 jaar ook gammel te worden. (ik ga er zelf trouwens wel van uit dat een OEM dat iets langer red, gezien hoe hij met z'n motor omgaat)
prof look
Mee eens

Ronde hoekjes vind ik nou niet echt heel erg mooi staan, en ben al helemaal geen fan van blauwe leds e.d.
voelt lekker aan
Mwa, draai maar eens wat langer op een OEM.. geen doorschieten na afremmen op de platter, en een 100x nauwkeurigere pitch, iig eentje die wel z'n volle bereik kan halen.
waar voor je geld
Absoluut niet, 25 jaar geleden hebben een aantal mensen een draaitafel ontwikkeld die toevallig erg goed is.. maar sinds dien is er eigelijk niets veranderd maar wordt er wel elke keer een niet nummer op geplakt (mk3/mk5/mk5g) want laten we eerlijk zijn, ze hadden wel iets meer kunnen verzinnen dan een paar blauwe leds, beschermkapje voor de aan/uitknop en een knopje voor de pitchrange (wat zelfs instappers al jaren er op hebben zitten).. en dan heb ik het niet eens over het "vreemde" extra gewichtje (want dat slaat echt helemaal nergens op..)

wrm een mercedes vervangen door een japanese auto?
je hebt het over een oldtimer (+25 jaar

) tegenover een lexus (perfect binnen in, foeilelijke buitenkant

)