Partyflock
 
Forumonderwerp · 762550

Onderwerp is dubbel!

Zie "Welke maat schoen heb jij?" voor eenzelfde onderwerp.
 
Waarschuw beheerder
ik heb zelf kleine voeten maat 35 best klote met schoenen kopen ben benieuw of er meer mensen last van hebben:D
 
Waarschuw beheerder
36/37
 
Waarschuw beheerder
ze zeggen altijd over de manne hoe grootere voeten hoe groot de ... toch?


maar vrouwen hebben best kleine voeten??? vertel vertel 8)8)
 
Waarschuw beheerder
ze zeggen altijd over de manne hoe grootere voeten hoe groot de ... toch?


Das niet waar hoor :no: Me vriend heeft maat 40 en.... :kwijl: :yes:
 
Waarschuw beheerder
37.5 / 38
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 11:18:
maar vrouwen hebben best kleine voeten??? vertel vertel


hoe kleiner de voeten hoe nauwer t gaatje?? :p :bounce:
 
Waarschuw beheerder
enne 44,5
 
Waarschuw beheerder
40/41

ze zeggen altijd over de manne hoe grootere voeten hoe groot de ... toch?


Volgens mij is dat echt onzin! Mijn ex heeft een mooi maatje 41 en over ons sexleven had ik niets te klagen :9
Waarschuw beheerder
ongeveer 43, soms kleiner, soms groter :s
 
Waarschuw beheerder
36! kan nog mooi in kindermaatje van nike air max.. scheeld weer he:P
 
Waarschuw beheerder
36/37 zijn meestal de snelste maten die uitverkocht zijn
 
Waarschuw beheerder
donateur
41 :/
Waarschuw beheerder
Ook maat 36! En idd.. maxjes staan echt leuk met kleine voeten! ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
39
Waarschuw beheerder
donateur
39:D
 
Waarschuw beheerder
38/39
 
Waarschuw beheerder
donateur
45
 
Waarschuw beheerder
38/39
Waarschuw beheerder
39
Waarschuw beheerder
donateur
47,5 in me nike's en 46 in me kisten best groot eigenlijk :$
 
Waarschuw beheerder
44'5 nikie's en kisten 45
Waarschuw beheerder
ik heb maat 42/43, eigenlijk meer 42,5 maar da vind je ook nie in elke winkel, en daarom ben ik de maten 42 en 43 meerdere keren aant passen,dan kies het beste,kan frustrerend werken!
Telkens als ik in Nederland kom voel ik me in de reuzenland! Er zijn heel veel lange mensen, maakt niet uit vrouw of man, dus ook grotere voeten :), is het daarom dat ik makkelijker schoenen vind in Nederland dan in België?
want hier staan de grote maten altijd in de winkel voor halve prijs en mijn maat is altijd snel verdwenen
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
43
 
Waarschuw beheerder
37 voor slippers en dingen met open teen
38 voor schoenen
39 voor laarzen
Waarschuw beheerder
36
handig omdat bijna alles altijd staat,
minder handig omdat ze keuze een stuk beperker is.
Waarschuw beheerder
36/37
 
Waarschuw beheerder
46 :P:P
 
Waarschuw beheerder
39 :/
 
Waarschuw beheerder
36/37
 
Waarschuw beheerder
Ik had toen ik 12 of 13 was al maat 45 en toen hadden ze nog niet zoveel van die sportschoenen toen had je meer van die ouwelullen schoenen.us ik ging maar kisten halen en ik draag nu nog steeds kisten over het algemeen (undergrounds)
Waarschuw beheerder
38/39
 
Waarschuw beheerder
40
 
Waarschuw beheerder
maat 40
 
Waarschuw beheerder
37/38 :P
Waarschuw beheerder
rechts maat 36 en links maat 38.... :( Foutje van mama natuur of zo... :/
 
Waarschuw beheerder
39/40
 
Waarschuw beheerder
kisten 43
nike 44/45
 
Waarschuw beheerder
40
 
Waarschuw beheerder
40,41