Ik heb eigenlijk meestal 36,maar ik heb hele brede voeten waardoor ik toch meestal een grotere moet hebben om erin te komen,dus vaak wordt het toch 37.
Om precies te zijn past 36half mij het beste altijd,alleen die maat zie je niet vaak
gewoon dezelfde kopen maar dan in 2 verschillende maten
haha, ja mijn zusje heb een voetafwijking.
Ze is 16 en heeft maat 43.
Lijkt me niet echt tof. Veel damesschoenen gaan maar tot 41.
Zelf heb ik prachtige voetjes. Is denk ik bijna het mooiste aan mn lijf. Verzorg ze netjes. Heb maat 39-40
nee dat ken niet.......... ik heb toch een groeiafwijking