ik heb maat 42/43, eigenlijk meer 42,5 maar da vind je ook nie in elke winkel, en daarom ben ik de maten 42 en 43 meerdere keren aant passen,dan kies het beste,kan frustrerend werken!
Telkens als ik in Nederland kom voel ik me in de reuzenland! Er zijn heel veel lange mensen, maakt niet uit vrouw of man, dus ook grotere voeten

, is het daarom dat ik makkelijker schoenen vind in Nederland dan in België?
want hier staan de grote maten altijd in de winkel voor halve prijs en mijn maat is altijd snel verdwenen