MC UB 2.0 Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4082, 4532} Werkzaam bij Marcanti 11 januari 2008 08:07Wrrrauw!!!
MC UB 2.0 11 januari 2008 08:06Ach... naar de klote zijn we allemaal wel eens of wel eens geweest toch? Van alcohol of andere zaken... een feestje hoort nou eenmaal af en toe... Maar ze heeft wel n hele lieve uitstraling... behalve dat ze ook nog eens mooi is... uh.. wie ben jij?
7 december 2007 18:14Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 22:05:▶Je brengt alsof je op je 30'ste oud bent of er oud uit zou moeten zien tis maar hoe je het opvat ... Zelfs een kind van 12 kan er jonger uitzien, dan ze is..dus heeft niets met oud te maken!
4 december 2007 22:05Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 16:15:▶Zou ècht niet zeggen dat ze 30 is Je brengt alsof je op je 30'ste oud bent of er oud uit zou moeten zien
MISTER H. K. 30 november 2007 16:13grote doppe niet te stoppe die heeft zeker lol gehad die linkse --->