20 november 2007 07:48Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 06:54:▶Lekkertjes Echt wel en lief!!!
20 november 2007 10:12Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 07:48:▶Echt wel en lief!!! Echt wel en gezellig!!!
20 november 2007 16:46hey kobus had ik van het weekend bij Qlimax toch al gezegd we hebben altijd pech maar volgend feestje sta ik er tussen of niet tamaar groetjes antwan
20 november 2007 17:01Lief vriendinnetje, was superleuk weer met je Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 16:46:▶volgend feestje sta ik er tussen of niet tamaar Gezellig
21 november 2007 13:30Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 12:23:▶mazelaar jij wel ik niet is niet eerlijk ik vroeg eerst snif snif Jij mag ook hoor Kobus
2freaky 22 november 2007 21:42he meid was leuk je weer ff te zien!! tot de volgende keer maar weer!!!
*Indira* 25 november 2007 19:23Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 13:24:▶Milftime hahahahahaha