21 november 2007 13:01(permanent verbannen)jammer dat ze er zo naar de kloote uitziet maar der jurkje is geweldig
melodiii. 25 november 2007 01:09Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 november 2007 om 13:01:▶der jurkje is geweldig idd zeg!
MC UB 2.0 Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4082, 4532} Werkzaam bij Marcanti 11 januari 2008 08:06Ach... naar de klote zijn we allemaal wel eens of wel eens geweest toch? Van alcohol of andere zaken... een feestje hoort nou eenmaal af en toe... Maar ze heeft wel n hele lieve uitstraling... behalve dat ze ook nog eens mooi is... uh.. wie ben jij?