Everfun en Missmo 20 november 2007 21:53Waren jullie er toch........jammer dat we jullie niet tegen zijn gekomen. Maar zie dat jullie het erg druk met z'n 2tjes hadden hahahahhaha!
22 november 2007 12:26Uitspraak van Everfun en Missmo op dinsdag 20 november 2007 om 21:53:▶Maar zie dat jullie het erg druk met z'n 2tjes hadden hahahahhaha! hmm.. Was weer onwijs SUPER met je My Love.. Blue Eyed Shine