Partyflock
 

5 opmerkingen

Waarschuw beheerder
wat lief!!!!!!!:hug:
next time i`ll be there!!
Waarschuw beheerder
Waren jullie er toch........jammer dat we jullie niet tegen zijn gekomen. Maar zie dat jullie het erg druk met z'n 2tjes hadden (L) hahahahhaha!

(K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Everfun en Missmo op dinsdag 20 november 2007 om 21:53:
Maar zie dat jullie het erg druk met z'n 2tjes hadden hahahahhaha!


:jaja: hmm.. :D :kusje: (l) Was weer onwijs SUPER met je My Love.. Blue Eyed Shine ;-)
 
Waarschuw beheerder
Dat is liefde dat is liefde .....(L)
Waarschuw beheerder
zeker liefde das pas liefde ....gr