Partyflock
 

37 opmerkingen

Waarschuw beheerder
:respect: Najib...

Mem, je draaikunsten zijn ook nie verkeerd ;)
Waarschuw beheerder
Najib op pf misschien heeft daar wat nieuws op gedaan :lol:
 
Werkzaam bij Bi-Rotic
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sjowwww is die middelste toch een mooie meid...
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
heeey:bye:
:D
(K)
 
Waarschuw beheerder
Mem :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 november 2007 om 02:11:
Sjowwww is die middelste toch een mooie meid...


Echt wel (y) (k)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Najib:respect:

Maar natuurlijk ook MEM :respect::recpect:
Hebben dus héél wat gemist :cry:
Waarschuw beheerder
liefies Karin en Mem....met superman Najib ....ik heb echt iets gemist zie ik !!
 
Waarschuw beheerder
Hey lievies,

was gezellig.....!!!!!

en Karin wat ben je toch een beauty! :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Najib nice to meeting u :D En jullie staan dr weer toppie op (l)

:kusje:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Najib!!!! leuk je weer eens even gesproken te hebben na al die jaren!!!!
Werkzaam bij MEM events
Artiest {SHOWLIST artist 29750, 54821}
Waarschuw beheerder
Schatje,je zag er weer superz uit!!!

Enne Najib t was gezellig! "DUSSSSSS"
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Lieffies, volgende keer kletsen we weer bij! (K)
Waarschuw beheerder
Wij vielen binnen tijdens MEM zijn set, kortom goede binnen komst dus!!!
 
Waarschuw beheerder
:bloos: Wat een bofkont ben ik! :yes:

en Najib (Y)!!!!!!!!!!!!!!!

:knuffel:
Waarschuw beheerder
he lieverds.... heb het erg gezellig gehad met jullie .... snel over doen.... dikke kussssssssss
 
Waarschuw beheerder
donateur
Karin... looking good girl... fietfieuw! [img width=27 height=20]http://forum.voetbalzone.nl/images/smilies/misc_expressions-whistle.gif[/img]


(K)
 
Waarschuw beheerder
Karin, je zag er weer supertjes uit lieffie:lief:!
MEM, geweldig gedraaid as usual(y) en Najib, leuk je ontmoet te hebben!
Waarschuw beheerder
Najib!!! jammer dat ik er niet bij was....
 
Waarschuw beheerder
liefjes!!!!

(L)(L)(L)(L)
Waarschuw beheerder
Hey toppie foto Mem en Karin, en Najib, leuk kennis gemaakt te hebben, hahahahaha

(Y)
 
Waarschuw beheerder
Wat Staan jullie er toch weer toppie op!!
heb jullie gemist:(

Tot snel liefies(K):hug:
Waarschuw beheerder
He Najib!!!

Lachen je te ontmoeten op dit feest!!!

Vrijdag je show in Hoofddorp was me begin van het weekend en was super VET!! Kom erbij!!!

Greetz Y!
 
Waarschuw beheerder
najib oude buurman :D

lekekr wezen knallen :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
MEM en Karin looking good :kwijl:
Waarschuw beheerder
Hey karin en MEM leuke foto (y)

tot snel weer lieverds
 
Waarschuw beheerder
super stelletje (y) jullie staan dr weer helemaal prachtig op hoor :9
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
KARIN EN MEM (l)
jullie zagen er allebei prachtig uit zoals altijd

mem heerlijk gedraaid
Waarschuw beheerder
He jammer dit keer najib niet gezien....was een leuk feestje luitjes....
 
Waarschuw beheerder
dr staan 2 zeer door mij gerespecteerde mensen op deze foto...Najib en dat zeer aantrekkelijke meisje...:-)
 
Waarschuw beheerder
gerespecteerd? 2? zie er drie op de foto hoor Pablo E!
Artiest {SHOWLIST artist 32777, 23031}
Waarschuw beheerder
:yes: Super vetjes, Najib :yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
wie is die man links naast die twee bekende partypeoples.

Tijd niet gezien Karin en Mem volgend jaar zal ik wat meer feestjes bezoeken waar jullie ook zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MEM!! je draait geweldig (7th heaven!!!) En nu pas zie ik hoe lekker de rest is... wauw hoorrr, helemaal goed!!!
Waarschuw beheerder
Najib :respect: Toppppperrrrr!