Channiee 27 mei 2005 15:00Mijn nichtje Eveline!!! Wat sta je er weer mooi op, jammer dat je nog steeds geen PF hebt....
Rolo 31 26 oktober 2004 13:51wat een drama maken de mensen er toch weer van zo erg is het toch niet laat die meiden toch. Als ze het maar naar hun zin hebben gehad ja toch ze zullen ook hun redenen ervoor gehad hebben ja toch groetjes RoloO:)
kevinchi Artiest Niveous 16 september 2004 00:59zeg.. nooit echt positief jouw opmerkingen ik ga niet al me nette kleertjes aan doen naar feesten je bent gewoon jaloers... nog steeds geen pf foto jij
*soezanna* 12 september 2004 13:46op de foto.... in Rotterdam.... en met DAT SHIRT weer aan!!! wat een ellende!! speak you lators
Mani Artiest Mani 10 september 2004 14:02Yes... We will do it again next year only a little less alcohol for me
Danie36 7 september 2004 15:58en dana ik heb op de afterparty van dance parade met je lopen praten hoor gheghe ben je da vergeten hehe Whaha nee hoor zo erg was het nou ook weer niet met me gesteld hoor!!!