Ja heb er gezien met dr tweeling- Jane!!
En ze had echt een chille waaier die ongeveer 4 keer zo groot is als een normale..
leuke uitstraling heeft ze wel hoor
JAMMER HOOR!!! nou ik ken je niet maar trek je hier maar nx van aan hoor meid!laat ze lekker lullen ze zijn gewoon jarloers omdat hun eigen wijf lelijk is...
altyd dat negatieve gelul,zet er dan geen opmerking bij..
laat iedereen aan doen wat hij of zij zelf mooi vind, als je t niet mooi vind kijk dan lekker de andere kant op!!
Ik ben 't helemaal met little Kim eens, je moet mensen nemen zoals ze zijn, met een paar mensen tegen 1 iemand negatief praten is wel zo kinderachtig!! Ik vind de personen die dat doen ook lelijk, maar dan van binnen!!! Stelletje kleuters!!