dan gaan we daarvoor ff gezellig samen..
Lekker was ie He
ga vanavond lekker uit wat zijn jou plannen voor vanavond ??
weet ik ng niet..
moet ng wat rondbellen enzo..
ben nu ng aan het werk..
O en wat is het uit eindelijk geworden..??
Ik heb me wel vermaakt
O en wat is het uit eindelijk geworden..??
had een verjaardag al in Arhem..
Ik heb me wel vermaakt Alleen het werd weer verpest door zon bitch :rollendeogen
wie was dat??
zou het bijna vergeten wist je dat??
Wat zou je vergeten
wie was dat??
Dat wijf waarmee ik al eerder een keer ruzie mee had met koninginne nacht
Wat zou je vergeten
dat ik naar die verjaardag zou gaan..
maar leuke avond gehad hoor..
hoop lekkere en mooie chicks gezien..
Dat wijf waarmee ik al eerder een keer ruzie mee had met koninginne nacht
heb je d'r geen hoek gegeven dan??
dat ik naar die verjaardag zou gaan..
maar leuke avond gehad hoor..
Dommiee
hoop lekkere en mooie chicks gezien..
heb je d'r geen hoek gegeven dan??
Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus
Dommiee
hihi
nouja, die hadden wij ook al bij ons natuurlijk..
maar buiten dat om liepen ze daar ook ja..
man ze is vet gevaarlijk dat durf ik niet hoor
z'n terrorhelga??
Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus
van een jongen??
maar buiten dat om liepen ze daar ook ja..
z'n terrorhelga??
van een jongen??
oww, das wat anders dan he??
een grote looser..
zeker
Moet jij niet is roken
ga je mee??
iets roken ..?
Al moet ik wel zeggen dat ik wel geminderd ben hoor goed he
volhouden...
ik steek er ng 1 voor je op..
*snotterd
laatste aanpassing
Zeker wil denk gewoon helemaal stoppen, maar dat zie ik nog wel
zozo..
Is goed ik ga nu een stoom bad nemen want ik ben strond verkouden
ik ga ook wel mee..
das een hele stap, hoezo dat ineens??
Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken
ik ga ook wel mee..
whuhahaha
Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken
is ook moeilijk natuurlijk.
whuhahaha
is ook moeilijk natuurlijk.
Keep it Dirty
oahhhh lekker ff een blow gerookt net
O en smaakten ie ? Ik was vanmiddag weer even aan het blowen. Vanavond had ik een zware kut avond
maar het is ook zo gezellig in ons smoke-hokje natuurlijk he??
vanaaf weer mop??
Was er niet ..
Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer
Was er niet .. Had het ook niet gedaan
een gewone
want je ging stoppen toch??
Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer
moet je ng steeds zaterdags naar school dan??
want je ging stoppen toch??
Nou nou nou
moet je ng steeds zaterdags naar school dan??
zaterdagschool?
naja Cursus ding maar ik doe het voor me school..
laatste aanpassing
goed bezig..
Ben altijd wel goed bezig
Ghehehe
gister avond ik pak ff de brommer uit de schuur toen was hij helemaal leeg leeg leger dan leeg
En toen had ik hem opgepomd en nu de volgende dag is hij nog steeds helemaal vol, hoe kan dat ..?
Zijn hier nog geintreseerde voor de mannenverkiezing@freefestival??? Het wordt erg gezellig en zeer smakelijk.... Serieus geintreseerde kunnen zich aanmelden door mij een pbtje te sturen met voor en achternaam, emailadres en evt telefoon nummer... Dit kan ook gedaan worden bij $ylvie, en Esszz.....
Je kan er ook meer over lezen in ons topic mannenverkiezing@freefestival in onzin en humor forum...
Niet zo gezellig en gedurfd als zo een verkiezing
Alles wordt netjes gehouden en er hoeven geen vulgaire of kinderachtige dingen gedaan te worden,,, Dus zin in een leuke middag??? AANMELDEN DUS!!!
Je kan er ook meer over lezen in ons topic mannenverkiezing@freefestival in onzin en humor forum...
Niet zo gezellig en gedurfd als zo een verkiezing









