dan gaan we daarvoor ff gezellig samen..
weet ik ng niet..
moet ng wat rondbellen enzo..
ben nu ng aan het werk..
O en wat is het uit eindelijk geworden..??
Ik heb me wel vermaakt Alleen het werd weer verpest door zon bitch :rollendeogen
zou het bijna vergeten wist je dat??
wie was dat??
Wat zou je vergeten
Dat wijf waarmee ik al eerder een keer ruzie mee had met koninginne nacht
dat ik naar die verjaardag zou gaan..
maar leuke avond gehad hoor..
hoop lekkere en mooie chicks gezien..
heb je d'r geen hoek gegeven dan??
Dommiee
hihi
man ze is vet gevaarlijk dat durf ik niet hoor
Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus
maar buiten dat om liepen ze daar ook ja..
z'n terrorhelga??
van een jongen??
oww, das wat anders dan he??
een grote looser..
ga je mee??
volhouden...
ik steek er ng 1 voor je op..
Zeker wil denk gewoon helemaal stoppen, maar dat zie ik nog wel
Is goed ik ga nu een stoom bad nemen want ik ben strond verkouden
das een hele stap, hoezo dat ineens??
ik ga ook wel mee..
Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken
whuhahaha
is ook moeilijk natuurlijk.
oahhhh lekker ff een blow gerookt net
maar het is ook zo gezellig in ons smoke-hokje natuurlijk he??
vanaaf weer mop??
Was er niet .. Had het ook niet gedaan
Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer
want je ging stoppen toch??
moet je ng steeds zaterdags naar school dan??
zaterdagschool?
goed bezig..