Partyflock
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op woensdag 31 mei 2006 om 12:24:
ga je mee??


iets roken ..? :jaja: is goed.

Al moet ik wel zeggen dat ik wel geminderd ben hoor goed he :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 31 mei 2006 om 17:35:
iets roken ..? is goed.

Al moet ik wel zeggen dat ik wel geminderd ben hoor goed he


goed zo mop.. (y) volhouden... :jaja:

ik steek er ng 1 voor je op.. :smoke: ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 1 juni 2006 om 11:47:
volhouden...


:jaja: Zeker wil denk gewoon helemaal stoppen, maar dat zie ik nog wel ;)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 1 juni 2006 om 11:47:
ik steek er ng 1 voor je op..


(Y) Is goed ik ga nu een stoom bad nemen want ik ben strond verkouden :|


*snotterd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op donderdag 1 juni 2006 om 12:05:
Zeker wil denk gewoon helemaal stoppen, maar dat zie ik nog wel


zozo.. :O das een hele stap, hoezo dat ineens?? :O


Uitspraak van Geertje B) op donderdag 1 juni 2006 om 12:05:
Is goed ik ga nu een stoom bad nemen want ik ben strond verkouden


ik ga ook wel mee.. O:) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 1 juni 2006 om 21:22:
das een hele stap, hoezo dat ineens??


Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken ;)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 1 juni 2006 om 21:22:
ik ga ook wel mee..


whuhahaha ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 2 juni 2006 om 10:44:
Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken


is ook moeilijk natuurlijk. ;)
:aai:



Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 2 juni 2006 om 10:44:
whuhahaha


:9 :D
Waarschuw beheerder
:gaap:

Ik ben gaaaarrr

Gister te veel gerookt :|
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
Waarschuw beheerder
wordt er morgen maar weer is tijd voor :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op dinsdag 6 juni 2006 om 10:08:
Ik ben gaaaarrr

Gister te veel gerookt


maar het is ook zo gezellig in ons smoke-hokje natuurlijk he?? :p :devil: :smoke:
Waarschuw beheerder
oahhhh lekker ff een blow gerookt net :P dacht melt het even o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jacko801 op vrijdag 16 juni 2006 om 01:17:
oahhhh lekker ff een blow gerookt net


O en smaakten ie ? Ik was vanmiddag weer even aan het blowen. Vanavond had ik een zware kut avond :|


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 10 juni 2006 om 17:16:
maar het is ook zo gezellig in ons smoke-hokje natuurlijk he??


:jaja: Zeker ;p ghehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op vrijdag 16 juni 2006 om 14:24:
vanaaf weer mop??


:lief:

Was er niet .. :/ Had het ook niet gedaan..

Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer :@
Waarschuw beheerder
afschaven dat openbaar vervoer idd :jaja:
Waarschuw beheerder
nee niet afschaffen gewoon beter maken (Y) :jaja:

Want kan niet zonder het openbaar vervoerr hoe moet ik dan ergens komen als het regend :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 17 juni 2006 om 18:41:
Was er niet .. Had het ook niet gedaan


een gewone :smoke: dan ok?? :lief:
want je ging stoppen toch?? ;)


Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 17 juni 2006 om 18:41:
Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer


moet je ng steeds zaterdags naar school dan?? :O :aai: :(
Waarschuw beheerder
zaterdagschool?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 17 juni 2006 om 20:45:
want je ging stoppen toch??


Nou nou nou ;p ik ga niet stoppen naja uiteindelijk wel natuurlijk, maar ben nu nog steeds aan het minderen :)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 17 juni 2006 om 20:45:
moet je ng steeds zaterdags naar school dan??


:jaja: nog 2 keer moet ik..en dan ben ik oook klaar :cheer:


Uitspraak van jacko801 op maandag 19 juni 2006 om 00:08:
zaterdagschool?


naja Cursus ding maar ik doe het voor me school..:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op maandag 19 juni 2006 om 10:18:
Nou nou nou ik ga niet stoppen naja uiteindelijk wel natuurlijk, maar ben nu nog steeds aan het minderen


goed zo mop.. ;) goed bezig.. (y)


Uitspraak van Geertje B) op maandag 19 juni 2006 om 10:18:
nog 2 keer moet ik..en dan ben ik oook klaar


:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 19 juni 2006 om 10:36:
goed bezig..


Ben altijd wel goed bezig ;p

Ghehehe

gister avond ik pak ff de brommer uit de schuur toen was hij helemaal leeg leeg leger dan leeg:/

En toen had ik hem opgepomd en nu de volgende dag is hij nog steeds helemaal vol, hoe kan dat ..?
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn hier nog geintreseerde voor de mannenverkiezing@freefestival??? Het wordt erg gezellig en zeer smakelijk.... Serieus geintreseerde kunnen zich aanmelden door mij een pbtje te sturen met voor en achternaam, emailadres en evt telefoon nummer... Dit kan ook gedaan worden bij $ylvie, en Esszz.....

Je kan er ook meer over lezen in ons topic mannenverkiezing@freefestival in onzin en humor forum...
Niet zo gezellig en gedurfd als zo een verkiezing:no: Alles wordt netjes gehouden en er hoeven geen vulgaire of kinderachtige dingen gedaan te worden,,, Dus zin in een leuke middag??? AANMELDEN DUS!!!
Waarschuw beheerder
`niks voor mij denk ;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jacko801 op donderdag 22 juni 2006 om 00:37:
`niks voor mij denk


Wel jo leuk :P


Ghehehe wil jou daaro nog wel is aan zien mee doen :D
Waarschuw beheerder
Jou Ook hoor Junk :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op donderdag 22 juni 2006 om 10:41:
Ghehehe wil jou daaro nog wel is aan zien mee doen


haha tot je me dan ziet ;)