Partyflock
 
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Suc-6 he met je Bio(K)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 12:52:
Suc-6 he met je Bio


Nou het heeft geholpen :D Want het was helemaal niet zo moeilijk ;p iik weet natuurlijk niet wat ik heb maar voor me gevoel ging het goed (Y) ;)
 
mooizo :D wat word mijn beloning:D?
hmmm :/

nou een klein :kusje2: .... :bloos:
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 24 mei 2006 om 12:16:
ooo Gezellie Ik ga zo naar school hij begint om half 2.. Daarna ga ik ook ff smoke Daarvor lijkt me niet zo een goed idee hihi


dan gaan we daarvoor ff gezellig samen.. :smoke: :9
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 25 mei 2006 om 16:32:
dan gaan we daarvoor ff gezellig samen..


Lekker was ie He ;)

ga vanavond lekker uit wat zijn jou plannen voor vanavond ??
Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 26 mei 2006 om 21:27:
Lekker was ie He


heerlijk.. :bloos: :D


Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 26 mei 2006 om 21:27:
ga vanavond lekker uit wat zijn jou plannen voor vanavond ??


weet ik ng niet.. :O
moet ng wat rondbellen enzo.. ;)
ben nu ng aan het werk.. O:)
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 27 mei 2006 om 13:19:
weet ik ng niet..
moet ng wat rondbellen enzo..
ben nu ng aan het werk..


O en wat is het uit eindelijk geworden..??

Ik heb me wel vermaakt :jaja: Alleen het werd weer verpest door zon bitch :rollendeogen:
Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 18:21:
O en wat is het uit eindelijk geworden..??


had een verjaardag al in Arhem.. 8) zou het bijna vergeten wist je dat?? :|


Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 18:21:
Ik heb me wel vermaakt Alleen het werd weer verpest door zon bitch :rollendeogen


wie was dat?? :[
Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 21:14:
Wat zou je vergeten


dat ik naar die verjaardag zou gaan.. 8)
maar leuke avond gehad hoor.. :jaja:
hoop lekkere en mooie chicks gezien.. :9


Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 21:14:
Dat wijf waarmee ik al eerder een keer ruzie mee had met koninginne nacht


heb je d'r geen hoek gegeven dan?? :[
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
dat ik naar die verjaardag zou gaan..
maar leuke avond gehad hoor..


Dommiee :frusty: ;)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
hoop lekkere en mooie chicks gezien..


:devil: hihi o:)

Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
heb je d'r geen hoek gegeven dan??


:no: man ze is vet gevaarlijk dat durf ik niet hoor :frusty:

Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus :|
Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
Dommiee


8)


Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
hihi


nouja, die hadden wij ook al bij ons natuurlijk.. O:)

maar buiten dat om liepen ze daar ook ja.. :kwijl:

Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
man ze is vet gevaarlijk dat durf ik niet hoor


z'n terrorhelga?? :x


Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus


van een jongen?? :S
 
uitgenodigt

kom maar op dan en lekkere dikke joint :smoke:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:15:
kom maar op dan en lekkere dikke joint


:cheer: haaai :d

Ik ga zo even lekker een hasj-jointje roken :) ook wel lekker voor het slapen gaan :gaap:

Morgen examen wiskunde :|
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op woensdag 31 mei 2006 om 12:24:
ga je mee??


iets roken ..? :jaja: is goed.

Al moet ik wel zeggen dat ik wel geminderd ben hoor goed he :cheer:
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 31 mei 2006 om 17:35:
iets roken ..? is goed.

Al moet ik wel zeggen dat ik wel geminderd ben hoor goed he


goed zo mop.. (y) volhouden... :jaja:

ik steek er ng 1 voor je op.. :smoke: ;)
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 1 juni 2006 om 11:47:
volhouden...


:jaja: Zeker wil denk gewoon helemaal stoppen, maar dat zie ik nog wel ;)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 1 juni 2006 om 11:47:
ik steek er ng 1 voor je op..


(Y) Is goed ik ga nu een stoom bad nemen want ik ben strond verkouden :|


*snotterd
laatste aanpassing
Uitspraak van Geertje B) op donderdag 1 juni 2006 om 12:05:
Zeker wil denk gewoon helemaal stoppen, maar dat zie ik nog wel


zozo.. :O das een hele stap, hoezo dat ineens?? :O


Uitspraak van Geertje B) op donderdag 1 juni 2006 om 12:05:
Is goed ik ga nu een stoom bad nemen want ik ben strond verkouden


ik ga ook wel mee.. O:) :D
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 1 juni 2006 om 21:22:
das een hele stap, hoezo dat ineens??


Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken ;)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 1 juni 2006 om 21:22:
ik ga ook wel mee..


whuhahaha ;p
Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 2 juni 2006 om 10:44:
Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken


is ook moeilijk natuurlijk. ;)
:aai:



Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 2 juni 2006 om 10:44:
whuhahaha


:9 :D
:gaap:

Ik ben gaaaarrr

Gister te veel gerookt :|
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
wordt er morgen maar weer is tijd voor :P
Uitspraak van Geertje B) op dinsdag 6 juni 2006 om 10:08:
Ik ben gaaaarrr

Gister te veel gerookt


maar het is ook zo gezellig in ons smoke-hokje natuurlijk he?? :p :devil: :smoke:
oahhhh lekker ff een blow gerookt net :P dacht melt het even o:)
Uitspraak van jacko801 op vrijdag 16 juni 2006 om 01:17:
oahhhh lekker ff een blow gerookt net


O en smaakten ie ? Ik was vanmiddag weer even aan het blowen. Vanavond had ik een zware kut avond :|


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 10 juni 2006 om 17:16:
maar het is ook zo gezellig in ons smoke-hokje natuurlijk he??


:jaja: Zeker ;p ghehehe
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op vrijdag 16 juni 2006 om 14:24:
vanaaf weer mop??


:lief:

Was er niet .. :/ Had het ook niet gedaan..

Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer :@
afschaven dat openbaar vervoer idd :jaja:
nee niet afschaffen gewoon beter maken (Y) :jaja:

Want kan niet zonder het openbaar vervoerr hoe moet ik dan ergens komen als het regend :|
Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 17 juni 2006 om 18:41:
Was er niet .. Had het ook niet gedaan


een gewone :smoke: dan ok?? :lief:
want je ging stoppen toch?? ;)


Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 17 juni 2006 om 18:41:
Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer


moet je ng steeds zaterdags naar school dan?? :O :aai: :(
zaterdagschool?
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 17 juni 2006 om 20:45:
want je ging stoppen toch??


Nou nou nou ;p ik ga niet stoppen naja uiteindelijk wel natuurlijk, maar ben nu nog steeds aan het minderen :)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 17 juni 2006 om 20:45:
moet je ng steeds zaterdags naar school dan??


:jaja: nog 2 keer moet ik..en dan ben ik oook klaar :cheer:


Uitspraak van jacko801 op maandag 19 juni 2006 om 00:08:
zaterdagschool?


naja Cursus ding maar ik doe het voor me school..:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Geertje B) op maandag 19 juni 2006 om 10:18:
Nou nou nou ik ga niet stoppen naja uiteindelijk wel natuurlijk, maar ben nu nog steeds aan het minderen


goed zo mop.. ;) goed bezig.. (y)


Uitspraak van Geertje B) op maandag 19 juni 2006 om 10:18:
nog 2 keer moet ik..en dan ben ik oook klaar


:cheer:
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 19 juni 2006 om 10:36:
goed bezig..


Ben altijd wel goed bezig ;p

Ghehehe

gister avond ik pak ff de brommer uit de schuur toen was hij helemaal leeg leeg leger dan leeg:/

En toen had ik hem opgepomd en nu de volgende dag is hij nog steeds helemaal vol, hoe kan dat ..?
Zijn hier nog geintreseerde voor de mannenverkiezing@freefestival??? Het wordt erg gezellig en zeer smakelijk.... Serieus geintreseerde kunnen zich aanmelden door mij een pbtje te sturen met voor en achternaam, emailadres en evt telefoon nummer... Dit kan ook gedaan worden bij $ylvie, en Esszz.....

Je kan er ook meer over lezen in ons topic mannenverkiezing@freefestival in onzin en humor forum...
Niet zo gezellig en gedurfd als zo een verkiezing:no: Alles wordt netjes gehouden en er hoeven geen vulgaire of kinderachtige dingen gedaan te worden,,, Dus zin in een leuke middag??? AANMELDEN DUS!!!
`niks voor mij denk ;):P
Uitspraak van jacko801 op donderdag 22 juni 2006 om 00:37:
`niks voor mij denk


Wel jo leuk :P


Ghehehe wil jou daaro nog wel is aan zien mee doen :D
Jou Ook hoor Junk :lief:
Uitspraak van Geertje B) op donderdag 22 juni 2006 om 10:41:
Ghehehe wil jou daaro nog wel is aan zien mee doen


haha tot je me dan ziet ;)