Uitspraak van Junkiedan gaan we daarvoor ff gezellig samen..AKA TTJ..
op donderdag 25 mei 2006 om 16:32:
Lekker was ie He
ga vanavond lekker uit wat zijn jou plannen voor vanavond ??
Uitspraak van Junkieweet ik ng niet..AKA TTJ..
op zaterdag 27 mei 2006 om 13:19:
moet ng wat rondbellen enzo..
ben nu ng aan het werk..
O en wat is het uit eindelijk geworden..??
Ik heb me wel vermaakt
O en wat is het uit eindelijk geworden..??
had een verjaardag al in Arhem..
Ik heb me wel vermaakt Alleen het werd weer verpest door zon bitch :rollendeogen
wie was dat??
Uitspraak van Junkiezou het bijna vergeten wist je dat??AKA TTJ..
op zaterdag 27 mei 2006 om 18:42:
Wat zou je vergeten
Uitspraak van Junkiewie was dat??AKA TTJ..
op zaterdag 27 mei 2006 om 18:42:
Dat wijf waarmee ik al eerder een keer ruzie mee had met koninginne nacht
Wat zou je vergeten
dat ik naar die verjaardag zou gaan..
maar leuke avond gehad hoor..
hoop lekkere en mooie chicks gezien..
Dat wijf waarmee ik al eerder een keer ruzie mee had met koninginne nacht
heb je d'r geen hoek gegeven dan??
Uitspraak van Junkiedat ik naar die verjaardag zou gaan..AKA TTJ..
op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
maar leuke avond gehad hoor..
Dommiee
Uitspraak van Junkiehoop lekkere en mooie chicks gezien..AKA TTJ..
op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
Uitspraak van Junkieheb je d'r geen hoek gegeven dan??AKA TTJ..
op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus
Dommiee
hihi
nouja, die hadden wij ook al bij ons natuurlijk..
maar buiten dat om liepen ze daar ook ja..
man ze is vet gevaarlijk dat durf ik niet hoor
z'n terrorhelga??
Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus
van een jongen??
Uitspraak van Junkiemaar buiten dat om liepen ze daar ook ja..AKA TTJ..
op zondag 28 mei 2006 om 15:12:
Uitspraak van Junkiez'n terrorhelga??AKA TTJ..
op zondag 28 mei 2006 om 15:12:
Uitspraak van Junkievan een jongen??AKA TTJ..
op zondag 28 mei 2006 om 15:12:
Uitspraak van Junkieoww, das wat anders dan he??AKA TTJ..
op dinsdag 30 mei 2006 om 14:31:
Uitspraak van Junkieeen grote looser..AKA TTJ..
op dinsdag 30 mei 2006 om 14:31:
zeker
Moet jij niet is roken
Uitspraak van Junkiega je mee??AKA TTJ..
op woensdag 31 mei 2006 om 12:24:
iets roken ..?
Al moet ik wel zeggen dat ik wel geminderd ben hoor goed he
Uitspraak van Junkievolhouden...AKA TTJ..
op donderdag 1 juni 2006 om 11:47:
Uitspraak van Junkieik steek er ng 1 voor je op..AKA TTJ..
op donderdag 1 juni 2006 om 11:47:
*snotterd
laatste aanpassing
Zeker wil denk gewoon helemaal stoppen, maar dat zie ik nog wel
zozo..
Is goed ik ga nu een stoom bad nemen want ik ben strond verkouden
ik ga ook wel mee..
Uitspraak van Junkiedas een hele stap, hoezo dat ineens??AKA TTJ..
op donderdag 1 juni 2006 om 21:22:
Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken
Uitspraak van Junkieik ga ook wel mee..AKA TTJ..
op donderdag 1 juni 2006 om 21:22:
whuhahaha
Nou straks met me nieuwe school enzo den kik dat het toch wel beter is.. Maja ik doe het nu minder maar ik weer niet of ik er helemaal mee kan stoppen want na het uitgaan vind ik het tog altijd erg lekker om een joint te roken
is ook moeilijk natuurlijk.
whuhahaha
Uitspraak van Junkieis ook moeilijk natuurlijk.AKA TTJ..
op vrijdag 2 juni 2006 om 13:39:
Keep it Dirty
oahhhh lekker ff een blow gerookt net
O en smaakten ie ? Ik was vanmiddag weer even aan het blowen. Vanavond had ik een zware kut avond
Uitspraak van Junkiemaar het is ook zo gezellig in ons smoke-hokje natuurlijk he??AKA TTJ..
op zaterdag 10 juni 2006 om 17:16:
Uitspraak van Junkievanaaf weer mop??AKA TTJ..
op vrijdag 16 juni 2006 om 14:24:
Was er niet ..
Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer
Was er niet .. Had het ook niet gedaan
een gewone
want je ging stoppen toch??
Kom net van schoool, was weer een vermoeiende reis #$@%$@% Openbaarvervoer
moet je ng steeds zaterdags naar school dan??
Uitspraak van Junkiewant je ging stoppen toch??AKA TTJ..
op zaterdag 17 juni 2006 om 20:45:
Nou nou nou
Uitspraak van Junkiemoet je ng steeds zaterdags naar school dan??AKA TTJ..
op zaterdag 17 juni 2006 om 20:45:
zaterdagschool?
naja Cursus ding maar ik doe het voor me school..
laatste aanpassing
Uitspraak van Junkiegoed bezig..AKA TTJ..
op maandag 19 juni 2006 om 10:36:
Ben altijd wel goed bezig
Ghehehe
gister avond ik pak ff de brommer uit de schuur toen was hij helemaal leeg leeg leger dan leeg
En toen had ik hem opgepomd en nu de volgende dag is hij nog steeds helemaal vol, hoe kan dat ..?
Zijn hier nog geintreseerde voor de mannenverkiezing@freefestival??? Het wordt erg gezellig en zeer smakelijk.... Serieus geintreseerde kunnen zich aanmelden door mij een pbtje te sturen met voor en achternaam, emailadres en evt telefoon nummer... Dit kan ook gedaan worden bij $ylvie, en Esszz.....
Je kan er ook meer over lezen in ons topic mannenverkiezing@freefestival in onzin en humor forum...
Niet zo gezellig en gedurfd als zo een verkiezing
Alles wordt netjes gehouden en er hoeven geen vulgaire of kinderachtige dingen gedaan te worden,,, Dus zin in een leuke middag??? AANMELDEN DUS!!!
Je kan er ook meer over lezen in ons topic mannenverkiezing@freefestival in onzin en humor forum...
Niet zo gezellig en gedurfd als zo een verkiezing








