Partyflock
 
Waarschuw beheerder
Wat ken jij mij toch goed :jaja: :D

Ik wil er wel eentje, ik ga er zo eentje Rollen met Lex ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 17 mei 2006 om 16:42:
Wat ken jij mij toch goed


goed he van mij.. O:) :D


Uitspraak van Geertje B) op woensdag 17 mei 2006 om 16:42:
wil er wel eentje, ik ga er zo eentje Rollen met Lex


ik neem er ook wel 1.. ;)
nouja, een gewone dan he?? ;) :smoke:
Waarschuw beheerder
ben al bezig O:):smoke:

een gewone dan he??


en nee geen gewone :P

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is maar goed misschien ook.. :O

hier heeft het geregent.. :O
Werkzaam bij Viruz
Werkzaam bij 12" House
Waarschuw beheerder
donateur
hey dit is nieuwe shizzle :p nog nooit gezien.... maar sorry geer ik ben hier niet meer op de goede plaats... ben gestopt :p

:yes: alweer ja ;)

van de week ff wat doen??? bel maar ffies;) (K)
Waarschuw beheerder
donateur
:no: Ik heb een theekransje B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op woensdag 17 mei 2006 om 23:25:
is maar goed misschien ook..


Ghehehe ;P Ja even mijn billen rust geven ;)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op woensdag 17 mei 2006 om 23:25:
hier heeft het geregent..


:jaja: Rond die tijd bij ons ook, maar gier is het nou weer helemaal blauw. Alleen harde wind :/


Uitspraak van 12" HOUSE op donderdag 18 mei 2006 om 00:11:
hey dit is nieuwe shizzle


:jaja: B) He ;)

Uitspraak van 12" HOUSE op donderdag 18 mei 2006 om 00:11:
maar sorry geer ik ben hier niet meer op de goede plaats...


:cry:

Uitspraak van 12" HOUSE op donderdag 18 mei 2006 om 00:11:
ben gestopt


:no: Echt..? Hoelang al :|

Uitspraak van 12" HOUSE op donderdag 18 mei 2006 om 00:11:
van de week ff wat doen???


:cheer: :jaja: gezellig :cheer: Ik bel je ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op donderdag 18 mei 2006 om 11:11:
Ghehehe Ja even mijn billen rust geven


:D *pats.. :devil: :D *


Uitspraak van Geertje B) op donderdag 18 mei 2006 om 11:11:
Rond die tijd bij ons ook, maar gier is het nou weer helemaal blauw. Alleen harde wind


was het hier ook.. b)


zo tyd voor een :smoke: mensen.. ;O
wie doet er mee?? O:)
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 18 mei 2006 om 21:58:
zo tyd voor een :smoke: mensen.. ;O
wie doet er mee?? O:)


:no: Junkey's;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 12:01:
Junkey's


:/

Beetje jammer dat had ik nou niet van jou verwacht...


;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
Waarschuw beheerder
kom maar op :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op zondag 21 mei 2006 om 14:48:
gekkrt


weet je toch?? ;)


Uitspraak van Geertje B) op zondag 21 mei 2006 om 14:48:
Ik doe wel mee Hoor maar niet overdag, moet vnavond nog leren voor mijn examen morgen (natuur/scheikunde)


oja, zal voor je duimen.. B)


Uitspraak van Geertje B) op zondag 21 mei 2006 om 14:48:
Maar ondertussen


wat ondertussen?? :devil:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op zondag 21 mei 2006 om 14:51:
Beetje jammer dat had ik nou niet van jou verwacht...


hehe tjah srry(K):P
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 21 mei 2006 om 14:10:
:/

een gewone Malboro hoor.. O:)


malboro met grass ckkr:)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 22 mei 2006 om 10:38:
weet je toch??


ben idd :jaja: niet anders van je gewend :D


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 22 mei 2006 om 10:38:
zal voor je duimen..


:lief: Ik kom net thuis, was wel een beetje kut. Maar zodra ik me cijfers heb...Zal ik ze hier neer zetten ;)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 22 mei 2006 om 10:38:
wat ondertussen??


jij heb zo je andere pleziertjes;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 12:20:
hehe tjah srry


:knuffel: voor jou :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ahhh:P :kusje: terug hoor:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op maandag 22 mei 2006 om 16:58:
ben idd niet anders van je gewend


8)


Uitspraak van Geertje B) op maandag 22 mei 2006 om 16:58:
Ik kom net thuis, was wel een beetje kut. Maar zodra ik me cijfers heb...Zal ik ze hier neer zetten


ok.. (y);)


Uitspraak van Geertje B) op maandag 22 mei 2006 om 16:58:
jij heb zo je andere pleziertjes


nee joh.. O:)
ik ben heel juist heeeeeeeel saai.. :gaap:
 
Waarschuw beheerder
wat een tijd:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op dinsdag 23 mei 2006 om 15:12:
ja, dat ben ik egt..


:x

Tuurlijk wat jij wil toch ;)

O examen Biologie :| beetje geleerd..maar gaat lastig worden :(


Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 00:48:
wat een tijd


00:48 Bedoel je..? TOen lag ik al lekker te ronken in mijn heerlijke bedje :D :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
haha jah ondertusse hele andere dingen doen natuurlijk;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 11:48:
ondertusse hele andere dingen doen natuurlijk


:O

Wat denk je wel niet van mij :|

Ik was gewoon heel :lief: aan het slapen... o:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 24 mei 2006 om 11:55:
:O

Wat denk je wel niet van mij :|

Ik was gewoon heel :lief: aan het slapen... o:)


haha jah jah:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op woensdag 24 mei 2006 om 11:56:
kom weer ff smoken met mijn bitchie..


ooo Gezellie :D Ik ga zo naar school hij begint om half 2.. Daarna ga ik ook ff smoke :) Daarvor lijkt me niet zo een goed idee :/ hihi o:)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op woensdag 24 mei 2006 om 11:56:
succes.


Dank je :D :knuffel:
 
Waarschuw beheerder
Suc-6 he met je Bio(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 12:52:
Suc-6 he met je Bio


Nou het heeft geholpen :D Want het was helemaal niet zo moeilijk ;p iik weet natuurlijk niet wat ik heb maar voor me gevoel ging het goed (Y) ;)
 
Waarschuw beheerder
mooizo :D wat word mijn beloning:D?
Waarschuw beheerder
hmmm :/

nou een klein :kusje2: .... :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 24 mei 2006 om 12:16:
ooo Gezellie Ik ga zo naar school hij begint om half 2.. Daarna ga ik ook ff smoke Daarvor lijkt me niet zo een goed idee hihi


dan gaan we daarvoor ff gezellig samen.. :smoke: :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op donderdag 25 mei 2006 om 16:32:
dan gaan we daarvoor ff gezellig samen..


Lekker was ie He ;)

ga vanavond lekker uit wat zijn jou plannen voor vanavond ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 26 mei 2006 om 21:27:
Lekker was ie He


heerlijk.. :bloos: :D


Uitspraak van Geertje B) op vrijdag 26 mei 2006 om 21:27:
ga vanavond lekker uit wat zijn jou plannen voor vanavond ??


weet ik ng niet.. :O
moet ng wat rondbellen enzo.. ;)
ben nu ng aan het werk.. O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 27 mei 2006 om 13:19:
weet ik ng niet..
moet ng wat rondbellen enzo..
ben nu ng aan het werk..


O en wat is het uit eindelijk geworden..??

Ik heb me wel vermaakt :jaja: Alleen het werd weer verpest door zon bitch :rollendeogen:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 18:21:
O en wat is het uit eindelijk geworden..??


had een verjaardag al in Arhem.. 8) zou het bijna vergeten wist je dat?? :|


Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 18:21:
Ik heb me wel vermaakt Alleen het werd weer verpest door zon bitch :rollendeogen


wie was dat?? :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 21:14:
Wat zou je vergeten


dat ik naar die verjaardag zou gaan.. 8)
maar leuke avond gehad hoor.. :jaja:
hoop lekkere en mooie chicks gezien.. :9


Uitspraak van Geertje B) op zaterdag 27 mei 2006 om 21:14:
Dat wijf waarmee ik al eerder een keer ruzie mee had met koninginne nacht


heb je d'r geen hoek gegeven dan?? :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
dat ik naar die verjaardag zou gaan..
maar leuke avond gehad hoor..


Dommiee :frusty: ;)


Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
hoop lekkere en mooie chicks gezien..


:devil: hihi o:)

Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 28 mei 2006 om 12:14:
heb je d'r geen hoek gegeven dan??


:no: man ze is vet gevaarlijk dat durf ik niet hoor :frusty:

Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
Dommiee


8)


Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
hihi


nouja, die hadden wij ook al bij ons natuurlijk.. O:)

maar buiten dat om liepen ze daar ook ja.. :kwijl:

Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
man ze is vet gevaarlijk dat durf ik niet hoor


z'n terrorhelga?? :x


Uitspraak van Geertje B) op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
Haha ze heb er wel paar gehad maar ik ook 1 van een jonge, recht op me neus


van een jongen?? :S
 
Waarschuw beheerder
uitgenodigt

kom maar op dan en lekkere dikke joint :smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:15:
kom maar op dan en lekkere dikke joint


:cheer: haaai :d

Ik ga zo even lekker een hasj-jointje roken :) ook wel lekker voor het slapen gaan :gaap:

Morgen examen wiskunde :|