Naam: NATASJA
Eigen site: WWW.IMOLINE.NL/I_LOVE_HARDCORE
MSN: boy_lover1989@hotmail.com
Beroep: SGOOLIER
Geboortedatum: 1 maart 1991
Leeftijd: 13
Geslacht: vrouw
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, techno, terror
Eigen site: WWW.IMOLINE.NL/I_LOVE_HARDCORE
MSN: boy_lover1989@hotmail.com
Beroep: SGOOLIER
Geboortedatum: 1 maart 1991
Leeftijd: 13
Geslacht: vrouw
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, techno, terror
Ja maar dat is tegenwoordig zover gekomen dankzij de islam, die zich gediscrimineerd voelen vanwege Nederlandse vlaggen en NL etc etc... en daarbij zorgen wazi's er voor dat ze het gaan provoceren door juist extra NL en NLse vlaggen te gebruiken, en hierdoor wordt het dus verboden. Dus alles is te danken aan islam en wazi's. En plz ga me niet bestempelen als racist, want ik noem nu puur de feiten op.
Het gaat er niet om dat mensen zich gediscrimineerd voelen, het gaat er om dat 99% van de mensen met een vlag op z'n bomberjas dit als teken van vreemdelingenhaat doen! En waarschijnlijk is dat bij minstens 50% van die [NL] kereltjes hier ook het geval!
Het gaat dus niet om het gevoel van onze allochtone medemens, maar om het gevoel van de mensen die deze tekens toepassen, en het doel wat ze daarmee willen bereiken!
Het gaat dus niet om het gevoel van onze allochtone medemens, maar om het gevoel van de mensen die deze tekens toepassen, en het doel wat ze daarmee willen bereiken!
nee maar tis niet alleen de game scene ook de p2p en ftp/fxp scenen... eigenlijk overal zie je [NL] en 99% van de gevallen NIET racistisch.
Je hebt het over communiceren op internationaal niveau! Hier is 99 nederlander, dus dan heeft het niet de functie die het in die gevallen waar jij het over hebt, wel heeft! Dus moet je dan ook niet je kop in het zand steken...
Dus iemand die een nederlandse vlag vast heeft, mag wel de hitlergroet brengen?
wie zegt dat???
ik niet...want ik zei dit al:
en een rascist met een vlag is de vlag niet waard...
in mijn ogen: een rascist met nederlandse vlag maakt misbruik van de betekenis van de vlag...de vlag staat symbool voor nederland, nederland staat/stond wereldwijd symbool voor acceptatie/tolerantie..
rascisten moeten maar lekker met WP emblemen en ss speldjes gaan lopen...dan herken je ze er tenminste uit...kun je ze aftrappen
in mijn ogen: een rascist met nederlandse vlag maakt misbruik van de betekenis van de vlag...de vlag staat symbool voor nederland, nederland staat/stond wereldwijd symbool voor acceptatie/tolerantie..
En iemand met een vlag op een bomber, maakt dus misbruik van die vlag, en is dus die vlag niet waard...
Ik heb gesproken!
En alweer een waarheid van Bobje!