Partyflock

Forumonderwerp · 724995
In een ander topic vroeg ik met het opeens af:

Waarom hebben zoveel mensen 'NL' in hun nick staan. Kijk eens in de leden sectie, 't is echt niet normaal! (de APC'ers zouden er jaloers op moeten zijn ;))

Zeg het mij aub, waarom heb je in hemelsnaam [NL] in je nick staan???

Naam: NATASJA
Eigen site: WWW.IMOLINE.NL/I_LOVE_HARDCORE
MSN: boy_lover1989@hotmail.com
Beroep: SGOOLIER
Geboortedatum: 1 maart 1991
Leeftijd: 13
Geslacht: vrouw
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, techno, terror

:lief:

moet je haar adden @ msn :P

maar ook 13 jaar.. die kun je overal nog in mee laten gaan.. weten amper wat ze doen ...

sorry, ik zet nooit mensen in mn MSN die t woord "school" niet kunnen spellen

haha daar heb je chelijk in ;)
opvallend weinig mensen met [NL] in hun naam op dit topic

:D

dat was ons idd ook al opgevallen, ja :[
Wel jammer...

waar zijn die [NL] ers nou???? :S
sorry, ik zet nooit mensen in mn MSN die t woord "school" niet kunnen spellen

Maar ze zit nog op "sgool", misschien heeft ze nog niet geleerd wanneer je een G en wanneer een CH krijgt.
en als je alleen maar wilt likken?

ik zeg net [NL] is een standaard gebruiksterm, dat is niks ernstigs. Maar NL NEDERLANDS holadijeee wel enzo :P

maar laten we et ff van de andere kant bekijken...

waarom mag het niet van jullie? en niet met die simpele standaard antwoorden komen zoals: ja is rascisme etc.. want dat is et nie...

Ja maar dat is tegenwoordig zover gekomen dankzij de islam, die zich gediscrimineerd voelen vanwege Nederlandse vlaggen en NL etc etc... en daarbij zorgen wazi's er voor dat ze het gaan provoceren door juist extra NL en NLse vlaggen te gebruiken, en hierdoor wordt het dus verboden. Dus alles is te danken aan islam en wazi's. En plz ga me niet bestempelen als racist, want ik noem nu puur de feiten op.
Gewoon alle NL's halfstoks ophangen :yes:

de fucking islam moet in nederland gewoon niet zeiken...de vlag hoort er nu eenmaal bij hoor...in marokko kom je ook vast wel een marokkaanse vlag tegen dacht ik zo...

straks in eigen land een vreemde zijn we nu hardstikke maf.... ;)

Om ergens bij te horen...je moet wat he

Ben het met je eens impulze maar roep het niet hard, zo wordt je al racist bestempeld terwijl je dat helemaal niet bent :( (over jou kan ik niet oordelen natuurlijk :p)

nee ik ben geen rascist... maar vindt wel dat als ze hier komen en alleen maar lopen te janken ze maar beter weg kunnen gaan want ik ga geen marokkaanse vlag uithangen omdat ik anders misschien wel een rascist zou kunnen zijn ;)

bij wijze van...

idd groot gelijk, knuffel politiek hier he , ze willen ALLEEN Maar internationale bekendheid... fuck die politiek :p

nu is het de vlag....NL blijkbaar ;) en uhm...tja...whats next?

zometeen gaan ze zich bediscrimineerd voelen door al die blanke mensen in nederland en is het zometeen verboden om blank te zijn :yes:

knuffelen werkt niet...dat doen we al 3 generaties lang....
Het gaat er niet om dat mensen zich gediscrimineerd voelen, het gaat er om dat 99% van de mensen met een vlag op z'n bomberjas dit als teken van vreemdelingenhaat doen! En waarschijnlijk is dat bij minstens 50% van die [NL] kereltjes hier ook het geval!

Het gaat dus niet om het gevoel van onze allochtone medemens, maar om het gevoel van de mensen die deze tekens toepassen, en het doel wat ze daarmee willen bereiken!

[NL] is een duidelijke scene term! ik denk dat 1% van de racisten dat perongeluk zo noteerd, voor de rest is dat puur een indicatie van waar je vandaan komt... jij hebt immers ook [BE] staan, en ik neem aan dat je geen racist bent...

de reden waarom iemand het doet interesseerd me niet.... maar in nederland moet een nederlandse vlag kunnen...simpel...

en een rascist met een vlag is de vlag niet waard...
Ik ben zelfs nederlander! [BE] in mijn nick is puur uit protest (ik zie ergens een vuurtje, en ben dan niet te beroerd om er wat olie op te gooien ;))

Die [NL] die hier op PF gebruikt wordt, is absoluut niet eenzelfde als die gebruikt wordt voor 't online gamen ofzo!
de reden waarom iemand het doet interesseerd me niet.... maar in nederland moet een nederlandse vlag kunnen...simpel..

Dus iemand die een nederlandse vlag vast heeft, mag wel de hitlergroet brengen?

idd.... maargoed ben eten enzo ;)

nee maar tis niet alleen de game scene ook de p2p en ftp/fxp scenen... eigenlijk overal zie je [NL] en 99% van de gevallen NIET racistisch.
Smakelijk
nee maar tis niet alleen de game scene ook de p2p en ftp/fxp scenen... eigenlijk overal zie je [NL] en 99% van de gevallen NIET racistisch.

Je hebt het over communiceren op internationaal niveau! Hier is 99 nederlander, dus dan heeft het niet de functie die het in die gevallen waar jij het over hebt, wel heeft! Dus moet je dan ook niet je kop in het zand steken...

Dus iemand die een nederlandse vlag vast heeft, mag wel de hitlergroet brengen?

wie zegt dat???

ik niet...want ik zei dit al:

en een rascist met een vlag is de vlag niet waard...

in mijn ogen: een rascist met nederlandse vlag maakt misbruik van de betekenis van de vlag...de vlag staat symbool voor nederland, nederland staat/stond wereldwijd symbool voor acceptatie/tolerantie..

rascisten moeten maar lekker met WP emblemen en ss speldjes gaan lopen...dan herken je ze er tenminste uit...kun je ze aftrappen

Bobje, meeste mensen hebben dat dus als nickname ;) en die wijken niet af van een andere nickname... en daar hoort [NL] nou eenmaal gewoon bij... dus deal with it :)

juist
in mijn ogen: een rascist met nederlandse vlag maakt misbruik van de betekenis van de vlag...de vlag staat symbool voor nederland, nederland staat/stond wereldwijd symbool voor acceptatie/tolerantie..

En iemand met een vlag op een bomber, maakt dus misbruik van die vlag, en is dus die vlag niet waard...

Ik heb gesproken!
En alweer een waarheid van Bobje!
Óf de vlag zit op de bomber om aan te geven dat hij heel tolerant is :)
Dat zou wat zijn ja ;p

dat zou zo moeten...normen en waarden :P ;)

burb

als ik er een vlag op zou hebben zou dat de reden zijn haha, nu heb ik gewoon een NL vlag over mun draaitafels heenliggen tegen et stof :yes:

racist :P

ghehe, nee.... ;)

die vlag ligt er tegen et stof...vlag heb ik voor mezelf gekocht en hangt niet voor et raam ofzo, schijnt nogal provocerend te zijn voor die allochtonen die altijd bij ons praktisch in de tuin hun joints staan te roken en hun lege zakkies voor de schuur gooien en dingen slopen

dus als ik last van hun heb hang ik niet de vlag voor et raam maar zet ik et raam open en ga ik keihard hakke plaatjes draaien, zijn ze binnen 5 minuten weg :yes:

heej mij krijgt je niet weg :D ik ga gewoon bij staan te hakke :D
ow nee ik blow niet :D maar goed dan ga ik wel voor muziek :D

whaahhaah is toch wel bier? ;)

ja das wel :D lekker lekkerrrr :D

heej mij krijgt je niet weg ik ga gewoon bij staan te hakke
ow nee ik blow niet maar goed dan ga ik wel voor muziek

zolang je maar geen rotzooi maakt :yes: ;)

Artiest Balbasaur
[NL] Parapogostampterreurkutje aka 100% hollands broodje kaas kabouter IK GAAT GVD TRANCE!!![NL]

spannend zeg :P