Partyflock

Forumonderwerp · 724995
In een ander topic vroeg ik met het opeens af:

Waarom hebben zoveel mensen 'NL' in hun nick staan. Kijk eens in de leden sectie, 't is echt niet normaal! (de APC'ers zouden er jaloers op moeten zijn ;))

Zeg het mij aub, waarom heb je in hemelsnaam [NL] in je nick staan???

nou, t helpt best wel hoor! we hebben er een hoop steun aan!
dat geloof ik graag jah :D

we gebruiken dat o.a. in reltopics... posts van leden met bepaalde elementen in hun nick of profiel (zoals dat "NL") kunnen we een apart kleurtje geven, zodat we topics onwijs snel van allerlei zooi kunnen ontdoen zonder alles door te hoeven lezen :)
smart thinking (y)

maja, bijna bij iedereen met bv NL in hun nickname hebben vaak overeenkomende elementen/gedachtegangen op hun profiel staan, dus die maatregel is geheel begrijpelijk :)

t is maar goed dat ze dat niet doorhebben he? :[
lol :-o

dit topic maar ff wissen dan .. ? :p

welnee, die lui lezen alleen de eerste post, typen dan iets van "allemaal optiefuh naar juh eiguh land" ofzo en gaan vervolgens weer topics zoeken met "islam" of "moslim" of "marokkaan" erin
laatste aanpassing
8) hahahahaha

rofl

t blijkt zelfs NU dat dat toch echt zo is... er heeft er nog niet één op gereageerd :no:

open je daarentegen een topic "Balkenende: 'Islam mogelijk staatsgodsdienst in 2010'"....
Ik heb wel Nick in mijn nick, telt dat ook? b)

alleen als je Nick in je NL hebt :)
open je daarentegen een topic "Balkenende: 'Islam mogelijk staatsgodsdienst in 2010'"....

doen doen doen! :D

zegt de uitdrukking "No way in hell" jou iets of is dat nog te subtiel? O:)

Lang leve de multi-culterele samenleving

Gewoon NL omdatjuh un Nederlandah ben.. heel simpel tog?
Higuita

(banned)

8) (y)

als ik in je profiel kijk denk ik iets met londsdale tegen te komen en middelvingers

*zolang hoefde ik niet te zoeken :D
laatste aanpassing

Higuita had me ook nog iets gestuurd met "Marokkanen" en "kontneuken" erin... niet zo slim... :[
niet zo slim...

hahaha, dat dacht ik ook toen ik zijn eerste reply las
laatste aanpassing

hang dan metéén een bordje "BAN MIJ" om je nek of stuur t naar iemand anders dan de hoofdbeheerder van t Forum :[
hehe, ik wilde na zn reply nog antwoorden: "dat is nog eens solliciteren"

t kan nog erger hoor... er heeft iemand wel eens een klacht over een ban naar t Pf bestuur gestuurd die hij eindigde met "Sieg Heil!" :/

(als ik t me goed herinner had die persoon overigens "[NL]" in zijn nick staan :[ )
hahahaha, hoe achterlijk moet je dan zijn, das idd een goed voorbeeld van solliciteren :vaag:
tering he wat n gezeik, t staat gewoon voor nederland:yes:
dr zijn trouwens ook genoeg andere mensen zonder NL dr in en die hebbe ook lonsdale en middelvingers
niks mis mee toch?!:D
zeg inderdaad niks over racisme maar somige bedoellen het dr wel mee

nee, iedereen hoort 2 middelvingers te hebben anders is er idd wat mis! ...alleen niet in profiel- en forumfoto's want dan levert t een strafpuntje op :[

maar goed, als t gewoon alleen voor "Nederland" staat, waarom zetten mensen t er dan in?
omdat het nederlanders zijn natuurlijk ik ga als ik nederlander ben geen b achter me naam zetten

maar mag middelvingers ook niet dan :o

niet in je forum- of profielfoto :no:
dan zijn dr heel veel die geband kunnen worden watik zo zie:yes:

voor een middelvinger word je niet meteen geband, daar heb je nog iets méér strafpunten voor nodig ;)

br33z4h ?
kan je eigenlijk ook zien of ik strafpunten heb?o:)

ja, dat kan ik zien O:)

wat schuift het? :[
moet je dr wat voor hebben dan laat dan maar:D
wist niet dat jullie zo gierig waren met je informatie:d

ik hoef er niks voor te hebben, ik wou alleen eerst weten of je er wat voor overhad :9

ben 100% nedahlands.. maah ik heet jamilla..das un marrokanen naam tog? Tsjah me moeder dacht nie zo goed na toen ik werd geboren ze vond ut un mooie naam:S..
maja gewoon NL omdatk hollands ben
net zo goed dat ik DH in me naam heb omdatk un haagenees ben
ik hoef er niks voor te hebben, ik wou alleen eerst weten of je er wat voor overhad;p

ik zou niet weten wat ik dr voor over moet hebben maar van mijmag je het wel zeggen hoor:D

NL-trutje! :jaja:
Nouw, kdurf best te reageren..
NL? Jah leuk, tkwam in me op, kom toch ook uit Nederland?
Bedoel, stoort het je dan?

Haags BieahBuikie-NL

NL-Millatjûh-DH
ben 100% nedahlands.. (...) gewoon NL omdatk hollands ben

*gniffel* 8) (Y)
laatste aanpassing
Met NL willen ze gewoon het niveau aangeven waarop ze denken.

Wanneer je een 10 haalt voor de IQ-test verdien je namelijk de 2 hoofdletters in de nickname :yes:

in dat geval mogen wij nog wel even flink blokken saus... (n)
Ben je nog niet begonnen dan :O ik zit al maanden met mijn neus in de boekjes

Ik kan niet wachten tot het moment supreme :9
laatste aanpassing
niet veel, maar het zegt wel veel over de persoon in kwestie :D

iedereen die hier heeft gereageerd met NL in hun naam hebben overeenkomstige dingen in hun profiel staan, en de meeste en meest sofistische opmerkingen komen ook van dat soort mensen.

damn :/