Partyflock

Forumonderwerp · 724995
In een ander topic vroeg ik met het opeens af:

Waarom hebben zoveel mensen 'NL' in hun nick staan. Kijk eens in de leden sectie, 't is echt niet normaal! (de APC'ers zouden er jaloers op moeten zijn ;))

Zeg het mij aub, waarom heb je in hemelsnaam [NL] in je nick staan???
me vriendin heb toch ook lonsdale kleren

mn zus draagt het ook, maar ze houdt er geen verstrooide gedachtegangen op na. Bovendien zijn het voornamelijk de hardcore/speedcore liefhebbers die dezelfde achterlijke ideeën hebben, londsdale dragen (overige gelijkenissen heb ik eerder genoemd), en dáár gaat het om, die verziekt het misschien voor mensen zoals jij.

En als je er niet mee geaccosieerd wil worden hoef je het niet te dragen, dan heb je het in eigen hand of je er "met de nek worden aangeken door de maatschappij", het is een keuze die zo gemaakt is
ja precies, ik heb ook een keer gehoord dat emand met dr lonsdale jas niet meer aan mocht doen naar dr werk de klanten zien het niet eens maar ze is er zelfs ontslagen door, dat vind ik dan wel weer erg ver gaan hoor

lonsdale word vaak gelijk geaccosieerd met racisme maar niet iedereenheb daar de gedacht er achter zitten alleen maar met combinatie van de boven genoemde dingen

Oooow ja hoor het gaat heel simpel weer over een [NL] tekentje in je naam... en wie zijn er weer de lul, natuurlijk weer die lonsdalers, dat soort opmerkingen komen van extreem zielege mensen af (mijn mening) of je het er nou mee eens bent of niet :[
lonsdale word vaak gelijk geaccosieerd met racisme maar niet iedereenheb daar de gedacht er achter zitten alleen maar met combinatie van de boven genoemde dingen

en daarom wordt het verboden, om dat in te perken. Natuurlijk zijn er ook mensen die weer negatief op dat soort kleding reageren, en omdat je dat op feesten of scholen niet kunt gebruiken wordt het ook daar verboden. Volkomen begrijpelijk.

maja, het gaat nu wat te veel over londsdale :-o

en wie zijn er weer de lul, natuurlijk weer die lonsdalers,

anders lees je eerst het topic ff door :/
laatste aanpassing
de meeste mensen lezen altijd het onderste gedeelte :[

het gaat over nl in je naam en dat ze kuddedieren zijn:P

en t komt r toch echt op neer da jullie doelen op 'Lonsdalers'

als je me iets beter kende, wist je wel dat ik diverse "Lonsdalers" in mijn vriendenkring heb en ze nóóit over een kam zou scheren... t is juist vooral DIE groep die zich er wezenloos aan irriteert hoe al die "NL-gastjes" de scene (en het merk) verzieken
als je me iets beter kende, wist je wel dat ik diverse "Lonsdalers" in mijn vriendenkring heb en ze nóóit over een kam zou scheren... t is juist vooral DIE groep die zich er wezenloos aan irriteert hoe al die "NL-gastjes" de scene (en het merk) verzieken

goed gezegd

zullen ze het nu snappen nu nog in de media:yes:

weetikveel :P

maar zoals zussie Wen al aanstipte: HET GAAT NIET OVER LONSDALE, het gaat over t kuddegedrag van die "NL"-figuurtjes

dat Lonsdale daar een deel van uitmaakt is duidelijk (dat kan niemand ontkennen), maar dat wil nog niet zeggen dat het omgekeerde ook waar is

als ik zeg: een mus is een vogel, dan wil ik niet horen dat mensen meteen gaan roepen "oh, dus jij beweert dat alle vogels mussen zijn" WANT DAT ZEG IK NIET

*sjucht*
laatste aanpassing

DIE groep die zich er wezenloos aan irriteert hoe al die "NL-gastjes" de scene (en het merk) verzieken

Daar zit zeker een kern van waarheid in (Y)

Ja leuk, maar als je er niet mee geasocieerd wil worden draag je het toch gewoon niet...
Iedere koe weet dat als je lonsdale draagt je als racist gezien kan worden. triest of niet, het is een feit.'

En als lonsdale drager moet je ook niet zeuren dat dat gedaan word, als iemand echt geen racist is draagt ie geen lonsdale. In principe geef je gewoon toe aan racisme door lonsdale te dragen, je stemt ermee in om zo gezien te worden.

en dan nu weer over "NL", want dat die gastjes toevallig allemaal Lonsdale dragen, van speedcore & terror houden en een stijve vinger hebben komt omdat ze trots zijn op hun eigen land en heeft verder niks met hun Pf/MSN-nick te maken ;)
dat is waar maar vind het wel vreemd ik denk toch dat je er nooit uitkom met die [nl] grapjassen:/

vreemd... of kenmerkend? :9

pffffffff wat een discussie!als je ffies goed nadenkt(waarom NL in naam) mischien omdat het hun trots is ofzo?wat is daar nou fout an!trots op je eigen land!zouden meerdere mensen moeten zijn

en als je even dóórdenkt... waarom zijn het alleen mensen van een zéér beperkte groep die [NL] in hun nick zetten omdat ze zogenaamd "trots zijn op hun eigen land"?

Heb ik NL in mijn nick? No way. Ben ik een klein beetje trots op Nederland? Best wel.

Waarom laat ik dat dan niet op die manier zien en alleen mensen van de terror + middelvinger + "bepaald kledingmerk" subcultuur wél?

Omdat dat [NL] geen fuck met trots te maken heeft, maar alleen maar met haat voor wat niet "NL" is. Dáárom!
laatste aanpassing

als je even dóórdenkt... waarom zijn het alleen mensen van een zéér beperkte groep die [NL] in hun nick zetten omdat ze zogenaamd "trots zijn op hun eigen land"?

Heb ik NL in mijn nick? No way. Ben ik een klein beetje trots op Nederland? Best wel.

Waarom laat ik dat dan niet op die manier zien en alleen mensen van de terror + middelvinger + "bepaald kledingmerk" subcultuur wél?

Omdat dat [NL] geen fuck met trots te maken heeft, maar alleen maar met haat voor wat niet "NL" is. Dáárom!

exactly :jaja:
Je generaliseert :-)

een subcultuur benoemen is niet hetzelfde als generaliseren :)

jullie polariseren. :gaap:

ik moet even herformuleren:

een subcultuur benoemen is niet hetzelfde als generaliseren omdat er niet uit een bijzonder geval een algemene conclusie wordt afgeleid :)

*uche*uche*subcultuur omschrijven*uche*uche*

*uche*zoek'tlekkerzelfopinjedikkevandale*uche* O:)
laatste aanpassing

Ik vraag mij af waarom wenny geen psychologie studeert.

Of iig, niet op een universiteit zit :9

*uche*uche*je geeft een omschrijving c.q. beschrijving van iets*uche*uche*d.m.v. het ---benoemen--- van enkele*uche*uche*eigenschapen*uche*uche*

(roken is wel gezond.) :/
laatste aanpassing

Ik vraag mij af...

stuur me een pb zou ik zeggen! als ik dan door die andere 120 berichten heen ben krijg je misschien nog wel antwoord op je vraag.... O:)

;)

*uche*uche*je geeft een omschrijving c.q. beschrijving van iets*uche*uche*d.m.v. het ---benoemen--- van enkele*uche*uche*eigenschapen*uche*uche*

*uche*in dat geval moet je *uche* beter opletten want het komt dichter bij de omschrijving van *uche* 'generaliseren'*uche*
laatste aanpassing

waarom nie?

ooooo ik ben zo slecht

oja? snoepje gejat uit mamma's snoeptrommel?

*uche*wat komt dichter bij de beschrijving van generaliseren?*uche*
Dus iedereen met NL in haar/zijn naam behoort tot die zogenaamde "sub cultuur" ?

*uche*wat komt dichter bij de beschrijving van generaliseren?*uche*

*uche*uche* "uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden" *uche*
laatste aanpassing

*uche*maar je was toch bezig met het beschrijven van de desbetreffende subcultuur?*uche*

weet je wat..hou 't laatste woord maar..mijn keel wordt schraal.
laatste aanpassing

Dus iedereen met NL in haar/zijn naam behoort tot die zogenaamde "sub cultuur" ?

meerdere mensen hebben naar aanleiding van deze topic geconstateerd dat partyflockleden met [NL] in hun nickname, vaak van terror/speedcore houden, hun middelvinger opsteken op foto's en een "bepaald kledingmerk" dragen. dit zijn tegelijkertijd aspecten van een niet nader te noemen subcultuur.
maar dat mensen met [NL]-nicknames hier direct bijhoren zal ik nooit beweren.

*uche*maar je was toch bezig met het beschrijven van de desbetreffende subcultuur?*uche*

*uche* neuh, ik deed gewoon een irritant geformuleerde bewering *uche* O:)
laatste aanpassing

:x <--- (check mij niks antwoorden)

*uche*jetreft*uche*eenzeereigenwijs*uche-uche*iemand*uche*diegraag*uche*hetlaatstewoord*uch­e-uche*heeft*uche*maareigenlijk*uche*ookbestinziet*u­che-uche*datje*uche*eengoedpunthad*uche* (Y)

*uche*en om je een plezier te doen zal ik doen alsof *uche* ik dat niet gelezen heb*uche*

*doet een rondje Strepsils met citroen en honing*

darks en ik dachten hetzelfde 8)
laatste aanpassing

Dat kan je niet zo stellen; er zullen genoeg mensen zijn die het uit nationalistische overwegingen doen.

*steekt nog maar een peukje op*

neh..strepsils zijn slecht voor je darmflora.. :/

er zullen genoeg mensen zijn die het uit nationalistische overwegingen doen

en ben jij niet van mening dat nationalisme vaak verbonden is met haat of in ieder geval afgunst voor alles wat níet tot 'het nationale' behoort?

ik doe veelal alles uit nihilistische overwegingen..

---er ligt geen stapel werk op m'n bureau---
laatste aanpassing

even een opfrisser:

na·ti·o·na·lis·me (het ~)
1 voorliefde voor het nationale => chauvinisme
2 het streven naar nationale zelfstandigheid

bron: http://www.vandale.nl/
laatste aanpassing

nationalisme en chauvinisme zijn toch 2 verschillende dingen? (al is het verschil miniem) :/

ik doe veelal alles uit nihilitische overwegingen..

voor de onwetenden onder ons ook maar meteen:

ni·hi·lis·me (het ~)
1 het verwerpen van alle stellige overtuiging of van alle binding op esthetisch, filosofisch of sociaal gebied
2 [med.] ongeloof in enige therapie
3 psychopathische waan dat een deel van het lichaam of enig ander deel van de werkelijkheid niet meer bestaat

bron: http://www.vandale.nl/