me vriendin heb toch ook lonsdale kleren
mn zus draagt het ook, maar ze houdt er geen verstrooide gedachtegangen op na. Bovendien zijn het voornamelijk de hardcore/speedcore liefhebbers die dezelfde achterlijke ideeën hebben, londsdale dragen (overige gelijkenissen heb ik eerder genoemd), en dáár gaat het om, die verziekt het misschien voor mensen zoals jij.
En als je er niet mee geaccosieerd wil worden hoef je het niet te dragen, dan heb je het in eigen hand of je er "met de nek worden aangeken door de maatschappij", het is een keuze die zo gemaakt is
ja precies, ik heb ook een keer gehoord dat emand met dr lonsdale jas niet meer aan mocht doen naar dr werk de klanten zien het niet eens maar ze is er zelfs ontslagen door, dat vind ik dan wel weer erg ver gaan hoor
lonsdale word vaak gelijk geaccosieerd met racisme maar niet iedereenheb daar de gedacht er achter zitten alleen maar met combinatie van de boven genoemde dingen
lonsdale word vaak gelijk geaccosieerd met racisme maar niet iedereenheb daar de gedacht er achter zitten alleen maar met combinatie van de boven genoemde dingen
en daarom wordt het verboden, om dat in te perken. Natuurlijk zijn er ook mensen die weer negatief op dat soort kleding reageren, en omdat je dat op feesten of scholen niet kunt gebruiken wordt het ook daar verboden. Volkomen begrijpelijk.
maja, het gaat nu wat te veel over londsdale
en wie zijn er weer de lul, natuurlijk weer die lonsdalers,
anders lees je eerst het topic ff door
laatste aanpassing
en t komt r toch echt op neer da jullie doelen op 'Lonsdalers'
als je me iets beter kende, wist je wel dat ik diverse "Lonsdalers" in mijn vriendenkring heb en ze nóóit over een kam zou scheren... t is juist vooral DIE groep die zich er wezenloos aan irriteert hoe al die "NL-gastjes" de scene (en het merk) verzieken
als je me iets beter kende, wist je wel dat ik diverse "Lonsdalers" in mijn vriendenkring heb en ze nóóit over een kam zou scheren... t is juist vooral DIE groep die zich er wezenloos aan irriteert hoe al die "NL-gastjes" de scene (en het merk) verzieken
goed gezegd
zullen ze het nu snappen nu nog in de media
maar zoals zussie Wen al aanstipte: HET GAAT NIET OVER LONSDALE, het gaat over t kuddegedrag van die "NL"-figuurtjes
dat Lonsdale daar een deel van uitmaakt is duidelijk (dat kan niemand ontkennen), maar dat wil nog niet zeggen dat het omgekeerde ook waar is
als ik zeg: een mus is een vogel, dan wil ik niet horen dat mensen meteen gaan roepen "oh, dus jij beweert dat alle vogels mussen zijn" WANT DAT ZEG IK NIET
*sjucht*
dat Lonsdale daar een deel van uitmaakt is duidelijk (dat kan niemand ontkennen), maar dat wil nog niet zeggen dat het omgekeerde ook waar is
als ik zeg: een mus is een vogel, dan wil ik niet horen dat mensen meteen gaan roepen "oh, dus jij beweert dat alle vogels mussen zijn" WANT DAT ZEG IK NIET
*sjucht*
laatste aanpassing
Ja leuk, maar als je er niet mee geasocieerd wil worden draag je het toch gewoon niet...
Iedere koe weet dat als je lonsdale draagt je als racist gezien kan worden. triest of niet, het is een feit.'
En als lonsdale drager moet je ook niet zeuren dat dat gedaan word, als iemand echt geen racist is draagt ie geen lonsdale. In principe geef je gewoon toe aan racisme door lonsdale te dragen, je stemt ermee in om zo gezien te worden.
en als je even dóórdenkt... waarom zijn het alleen mensen van een zéér beperkte groep die [NL] in hun nick zetten omdat ze zogenaamd "trots zijn op hun eigen land"?
Heb ik NL in mijn nick? No way. Ben ik een klein beetje trots op Nederland? Best wel.
Waarom laat ik dat dan niet op die manier zien en alleen mensen van de terror + middelvinger + "bepaald kledingmerk" subcultuur wél?
Omdat dat [NL] geen fuck met trots te maken heeft, maar alleen maar met haat voor wat niet "NL" is. Dáárom!
Heb ik NL in mijn nick? No way. Ben ik een klein beetje trots op Nederland? Best wel.
Waarom laat ik dat dan niet op die manier zien en alleen mensen van de terror + middelvinger + "bepaald kledingmerk" subcultuur wél?
Omdat dat [NL] geen fuck met trots te maken heeft, maar alleen maar met haat voor wat niet "NL" is. Dáárom!
laatste aanpassing
als je even dóórdenkt... waarom zijn het alleen mensen van een zéér beperkte groep die [NL] in hun nick zetten omdat ze zogenaamd "trots zijn op hun eigen land"?
exactly
Ik vraag mij af...
stuur me een pb zou ik zeggen! als ik dan door die andere 120 berichten heen ben krijg je misschien nog wel antwoord op je vraag....
*uche*uche*je geeft een omschrijving c.q. beschrijving van iets*uche*uche*d.m.v. het ---benoemen--- van enkele*uche*uche*eigenschapen*uche*uche*
*uche*in dat geval moet je *uche* beter opletten want het komt dichter bij de omschrijving van *uche* 'generaliseren'*uche*
laatste aanpassing
Dus iedereen met NL in haar/zijn naam behoort tot die zogenaamde "sub cultuur" ?
meerdere mensen hebben naar aanleiding van deze topic geconstateerd dat partyflockleden met [NL] in hun nickname, vaak van terror/speedcore houden, hun middelvinger opsteken op foto's en een "bepaald kledingmerk" dragen. dit zijn tegelijkertijd aspecten van een niet nader te noemen subcultuur.
maar dat mensen met [NL]-nicknames hier direct bijhoren zal ik nooit beweren.
*uche*maar je was toch bezig met het beschrijven van de desbetreffende subcultuur?*uche*
*uche* neuh, ik deed gewoon een irritant geformuleerde bewering *uche*
laatste aanpassing
even een opfrisser:
bron: http://www.vandale.nl/
na·ti·o·na·lis·me (het ~)
1 voorliefde voor het nationale => chauvinisme
2 het streven naar nationale zelfstandigheid
1 voorliefde voor het nationale => chauvinisme
2 het streven naar nationale zelfstandigheid
laatste aanpassing
ik doe veelal alles uit nihilitische overwegingen..
voor de onwetenden onder ons ook maar meteen:
ni·hi·lis·me (het ~)
1 het verwerpen van alle stellige overtuiging of van alle binding op esthetisch, filosofisch of sociaal gebied
2 [med.] ongeloof in enige therapie
3 psychopathische waan dat een deel van het lichaam of enig ander deel van de werkelijkheid niet meer bestaat
1 het verwerpen van alle stellige overtuiging of van alle binding op esthetisch, filosofisch of sociaal gebied
2 [med.] ongeloof in enige therapie
3 psychopathische waan dat een deel van het lichaam of enig ander deel van de werkelijkheid niet meer bestaat