Partyflock

Forumonderwerp · 724206

nou ik dus!

je gaat overal naar toe; uitzend bureau`s maar nooit hebben ze werk voor je tenzij je een of andere docterandus in een of andere kunde bent waardoor je gelijk aan de slag kan ofzo.

of je wordt opgebelt; klinken ze heel vrolijk; HOOOOI kom je je inschrijven ??? denk ik van ah okee sure; kom ik wel ff doen met het idee van beter ze vragen niet of je je wil inschrijven als ze geen werk voor je hebben, maar kennelijk was dit dus naief; ze schrijven gewoon mensen voor de lol in ofzo :S

ben ik nu de enige die moeite heeft met een baan te krijgen? ik bedoel; ik ben niet een of andere kwijlende randdebiel die nix kan; heb in kleding winkels gewerkt; als telemarqueteer (was 1 van de beste :$) maar goed; nu kom ik nergens aan de slag; wordt er PARA en vet Chagerijnig van; tis nu al 4 maanden zo :(

en nee ik ga niet sollicteren met make-up op; dus dat is niet de reden waarom ik geen baan heb :P

ik ook weer een week aan de gang!

ben het nou al weer beu!
Ja....... sinds januari was ik op zoek, maar heb sinds gisteren eindelijk een baan gekregen! Niet veel bijzonders hoor, maar toch een fulltime job bij de V&D La Place. Heeft me wel fucking 3 maanden gekost om wat te vinden, werd ook iedere x afgewezen. Uitzendbureaus wilden me niet helpen omdat ik geen goede ervaring had of geen beroepsdiploma :S
Je wordt er echt behoorlijk simpel van ja, beetje elke dag de hele dag vervelen. Vrienden werken allemaal of studeren (aan andere kant van het land ofzo), dus die zijn ook druk en kun je niet vaak zien. Tsja daar zit je dan....

Maar goed, nu nog een week m'n dagen zien op te vullen en dan werken maar ;)
En dan in september weer beginnen met een nieuwe opleiding, eindelijk weer beetje in een normale ritme komen!

zelf gelukkig niet maar wel, in zeer korte tijd 4 vrienden die ineens werkeloos zijn :( geworden
Bijbaantje lukt steeds maar niet... 17 is tegenwoordig al te oud :[ gierige lui....
Sinds vandaag weer een baan......het boeiende beroep .paprika's plukken :S:S

tsja na 9 maanden is alles goed :P

ben nu nog koos
hopelijk over 2uur niet meer:D
heb strax solicitatie gesprek
:P

wie bedoel je ? ik ken er maar drie hoor

Michiel Walenkamp, Chantal, Eva en beekman ??

jij als reserve erbij zetten????
zit ook zonder werk, soliciteer op alles bij ons in de buurt maar krijg nix te horen, zwaar kk en verveel me idd de pleuris!

Vandaag kreeg ik toevallig nog 2 brieven terug,ik had gereageerd op een vacature voor administratief medewerker en secretaresse binnen hetzelfde bedrijf..Alleen dit keer zette ze erbij hoeveel sollicitatiebrieven er waren binnengekomen:

Bij secretaresse 270 en administratief medewerker 260

:s :o

Tja,zie daar maar eens tussen de komen dan :)
Na 3 maanden thuis een beetje muziek te hebben gedownload heb ik vanaf vandaag een nieuwe (bij)baan! Jeuj! :D

voor de rest kan ik alleen maar zeggen: succes en keep koel! ;)
jij als reserve erbij zetten????

nee dat kan niet want ik heb tenminste nog werk :p
ik solliciteer me rot maar nee ik ben of te oud of ze hebben weer niemand nodig
Ga morgen maar weer naar de Randstad.... :[
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
hoe kan je als schoolverlater nou te horen krijgen dat je niet genoeg werkervaring hebt in je vakgebied :S
hoe kan een schoolverlater nou een berg ervaring hebben ? :S :o
agjah, ik kan deze week ook weer (zoals elke week) alle uitzendburo's enzo tot vervelens toe opbellen en langsgaan... :s
is er inmiddels al meer werk? Voor de gene die zoeken.

ga naar de Kamer van Koophandel

Ik word echt helemaal gek er van :@

Ik wil GVD ander werk!!!!!!!!!! :[
Per 1 mei heb ik werk..woeii ook tijdje thuis gezeten..zwaar klote!
de kranten worden weer wat voller met vacatures.

sorry jongens om dit te melden

maar heb hele leuke baan en goeie baas

maar voor de gene die werk zoeken succes
schoolverlaters hebben het wel at moeilijker omdat men vooral veel werkervaring eist.

och schei uit.. ik heb maanden lang werk gezocht na uitzendburo's gegaan nix en als je werk heb vliegt het om je oren grr stront ziek word je ervan:@
ja dat is wel zo als je zelf al werk heb is de werkgever en ineens bereid je sneller uit te nodigen dan dat je zonder zit.

Nu weer un week gewrkt via uitzb.
morguh ook weer!
maar of ik overmorguh ook kan komen!? = nog onbekend!
frustrerend!! Heb al jaar thuis gezeten! En das te lang!!
tis zwaar kut jah
uitzendbureau's beweren ma da ze nix hebbe :S

ik niet
heb geluk
heb een mooi baantje naast me school en heb grote kans om daar ook te beginnen als ik me school af heb heeft ie me gezegd dus ideaal

voor de rest suc6 ermee
laatste aanpassing
weet niemand iets tofs ofsow
in omgeving tilburg ;)
uitzendburo's hebben 1000-en mensen in hun bestand en voor sommige te veel.
Uitspraak van *Andre®* op donderdag 12 mei 2005 om 19:56:
de kranten worden weer wat voller met vacatures

nou extra uitgave krant dan heb toppic opener werk want ze zulle heus wel een krante jonge ergens kunnen gebruike.
en zeg niet nee want anders wil je ook nbiet graag werke;)
we hebben het hier over full time banen niet van die losse flodder banen.
nou werk is werk:P
bij uitzendbureau heb je ook losseflodder bane;)
laatste aanpassing
dat is wel zo maar men kan toch geen 8 uur op een dag krnaten bezorgen

ikke maar tell sell houd me op de been :P
Ik ben sinds eind Januari klaar met me opleiding SPW3..
En er is nergens werk te vinden...:S
Ik heb dan het geluk dat ik bij mijn zaterdag baantje nu lekker veel kan werken...
Maar goed, wil ook het liefst niet me hele leven in supermarkt werken..
Heb een mooie opleiding gedaan...Maar goed...
Idd bij CWI geweest, ik wil van alles doen, maar overal moet je werkervaring voor hebben, soms zelfs voor schoonmaken:S:S:S:S

Ze hebben het liefst iemand van 16 met 6 jaar ervaring:S

ik denk dat jullie allemaal veel te hoge eisen hebben.. Ik bedoel ik heb met me MAVO diploma nu ook een goeie baan te pakken.. dus ja..
niet werkloos, wel opzoek naar een andere baan!
overal vragen ze inderdaad werkervaring. Mensen die dus net van schoolkomen en dus geslaagd zijn voor hun diploma hebben het zeker moeilijk.

vind het toch altijd zo'n bullshit dat sommige mensen zeggen, GOH nou, dr is altijd werk hoor! je moet niet zeuren. Wacht maar, totdat je zelf in zo'n situatie zit..

Ik heb nu 2 sollicitaties 20mei en 24mei. Doordat mijn lieve moeder ging samenwonen en hier, in Bovenkarspel ging wonen en dochter mee moest omdat het huis in Amsterdam NIET op mijn naam kon, moet ik nu OF 39km omhoog voorn baan of min 67km naar beneden ERGENS in Amsterdam, gaan reizen...ALS ik wordt aangenomen bij 1 van de 2..

it sucks
ben al maanden op zoek naar n baan als kapster
haar blijft groeien maar geen werk te vinden
dan ben je weer te oud of te jong of te weinig ervaring elke keer van die klote smoesjes want werkgevers hebben gewoon ruim de keus want er zijn tig mensen die n baan zoekken
en ze willen maar iedereen aan t werk hebben maar mensen die graag willen werken krijgen geen baan pffffffffffffff
inderdaad iedereen roept dat er zat werk is maar iedereen wilt werken en dus krijg je veel afwijzingen.
Ik heb nu 2 sollicitaties 20mei en 24mei. Doordat mijn lieve moeder ging samenwonen en hier, in Bovenkarspel ging wonen en dochter mee moest omdat het huis in Amsterdam NIET op mijn naam kon, moet ik nu OF 39km omhoog voorn baan of min 67km naar beneden ERGENS in Amsterdam, gaan reizen...ALS ik wordt aangenomen bij 1 van de 2..

Waar in B'karspel woon je? Dorpsgenoot ;)

Maar ik herken de situatie helemaal!! Het is zo'n gat hier! Voor werk moet ik minimaal 50 KM reizen, en ik reis nu 70 KM! Echt belachelijk, er gaat veel geld op aan mn auto, maja je moet wat, tegenwoordig mag je niet meer zeuren :nee:
Sommige zeggen van dan verhuis je 100 km ergens naar toe. Maar men denkt altijd te makkelijk over alles. Maar in werkelijkheid kan het vaak niet omdat de overheid je ook regels op leg tenzei je 1000 euro netto aan huur wilt betalen dan is er overal plek.
heb weer werk voor tijdje :P
is er helemaal geen werk dan ga dan desnoods even schoonmaken achter de kassa enz
kdoe nou afzuigingen en luchtkanalen instaleren ensow :P