Partyflock

Forumonderwerp · 700398
2742x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Vorige week zondag (a'vond) Zijn mijn beste maatjes opgepakt... Voor brandstichting en moord.. Zo zijn ze niet, Ze waren onderinvloet van drugs en drank. Dus das geen smoes maar ik weet 100% zeker dat drugs mensen op dat moment verandert? (vooral als je lef hebt)
Bijdeze ik zal ze missen.

Weet niet zeker hoe lang ze de cel in gaan.. Das nog niet bekend maar ken wel lang zijn ....

(k) En sterkte voor hun....

Waarschuw beheerder
Kindje toch jij bent of gewoon niet wijs of dom.......
Hier een beetje komen zielig doen over je vrienden, mafkees!!
In de fik gestoken moeten ze worden, stelletje mongolen.........
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik doe ook mee (Y)

Maar zo ben ik normaal ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uhm....ik denk dat ze niet meer zal reageren!

Waarschuw beheerder
hahaha

word zo een nieuw begrip, zo ben ik normaal ook niet !

toch iets positiefs te ontdekken dus
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ehh, ik zal is ff de rechercheur hier uithangen.

Je had het geloof ik over mensen die onder invloed waren van drugs/drank.
Je had het geloof ik over mensen die zoiets normaal niet zouden doen.
Er was geloof ik een 4e persoon bij betrokken, die opdracht gever zou zijn.
Je had het over iets met afkicken te maken (oftewel, ze zijn verslaafd)

Heeft het alleaal iets met elkaar te maken, ze moesten ze vermoorden om zo aan hun drugs te komen van nummer 4?
Waarschuw beheerder
donateur
Zieke..zieke..zieke geest heb jij! Ik kots erop!

Hoe de neuk kun jij nou mensen verdedigen die 2 onschuldige kids hebben vermoord?! Hoe ziek ben je dan zelf.. *KOTS*

Waarschuw beheerder
damien is een echte Peter R de vries zeg, ziet gelijk een complot / motief en filtert al de alibi's eruit.

wow, mijn held ineens !

Waarschuw beheerder
Je had het geloof ik over mensen die onder invloed waren van drugs/drank.
Je had het geloof ik over mensen die zoiets normaal niet zouden doen.
Er was geloof ik een 4e persoon bij betrokken, die opdracht gever zou zijn.
Je had het over iets met afkicken te maken (oftewel, ze zijn verslaafd)

Justitie zou dit topic eens moeten zien
Waarschuw beheerder
Zoiezo vind ik het dom van dr dat ze zo´n topic opend,
alsof we nu allemaal medelijden krijgen met die idioten... :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja geen medelijden mee met dat soort figuren
Drugs of geen drugs

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze levenslang krijgen.

Waarschuw beheerder
zulke vrienden wil je toch ook niet???

Nee dat zeg ik toch had niet verwacht dat dit ooit zou gebeuren??

Waarschuw beheerder
Wat wil je nou met dit topic??? :[
Waarschuw beheerder
donateur
@cid D 20 augustus 2004 19:59
damien is een echte Peter R de vries zeg, ziet gelijk een complot / motief en filtert al de alibi's eruit.

wow, mijn held ineens !

Mwa, als zo'n achterlijk kind al die inkoppertjes al geeft, is het niet zo moeilijk meer.

Mijn theorie dat ze zelf ook is opgepakt, lijkt me wel realistisch, aangezien het hier al een paar keer word gesuggereerd, maar ze het nog steeds niet heeft ontkent.

Dus ehhh, ik denk dat justitie het niet zo moeilijk zal hebben gehad om dit eruit te filteren, maar vond het toch wel leuk om dit ff uit te zoeken.

Vooral omdat ze nu ook nog is haar info uit haar profiel heeft gehaald. Maar ik onthou het, Wendy uit eindhoven, toch justitie maaris tippen, misschien hebben ze er nog wat aan.

Waarschuw beheerder
Vooral omdat ze nu ook nog is haar info uit haar profiel heeft gehaald. Maar ik onthou het, Wendy uit eindhoven, toch justitie maaris tippen, misschien hebben ze er nog wat aan.

Is deze Wendy (22 jaar) uit Eindhoven, nou ook dat 22 jarige meisje dat wist van de aanslagplannen? En dus medeplichtig aan moord?
Waarschuw beheerder
donateur
wie is er walgelijker? die fijne vriendjes van je of jij dat je er een topic over opent en probeert ons medelijden op te wekken?! :@ Walgelijk wijf! Je zit ze gvd nog te verdedigen ook! :@ Ben je zelf wel helemaal 100%???
Waarschuw beheerder
donateur
Ehh, nou, ze ontkent het niet, en ze gaf al aan in het topic dat deze 2 heren elk weekend bij haar waren. En aangezien het in het weekend is gebeurt, lijkt me de link wel heel makkelijk gelegd.

En aangezien dat meisje ook opgepakt is geweest, en er pas na een week een topic over opent, zie ik nog meer toevalligheden

Waarschuw beheerder
hhmm ja haar cu2 die heeft ze ok snel weggehaald..

maar k weet m nog www.cu2.nl/vatoslocos22

zal ze binnekort haar naam wel verandere denk..

Waarschuw beheerder
donateur
einthovuh :)

Erm, het plaatsen van haar CU2 is tegen de regels van PF, tog??

ookal staat haar achternaam er vermeld ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, misschien heeft dit topic toch nog wat goeds opgeleverd. verwijderd hoeft haar vrienden niet meer te missen. Ze kan ze straks gezellig vergezellen in de bajes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dit mag ook niet maar ik laat hier ff de foto zien van dr....

Schrik niet ;)

#edit dit bericht is bewerkt door een medewerker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
topic mag nu wel geslote worde...dat mens blijft een bord voor de kop houde

Waarschuw beheerder
Jij bent echt walgelijk,ziek in je hoofd, laat je nakijken mens! 2 kleine ONSCHULDIGE jochies zijn DOOD gegaan oftewel VERMOORD door 2 van jou lieve VRIENDJES!!! En dat omdat 1 van jou andere vrienden of what ever werd lastig gevallen :-S Als jij dat allemaal zo goed weet te vertellen en dat doe je nu x op x.. Vraag ik me af of je het niet op partyflock zet, zodat JIJ medelijden krijgt en JIJ misschien een btje van je SCHULDGEVOEL af word geholpen omdat je misschien medeplichtig BENT! Want je kan mij niet wijsmaken dat jij dit allemaal weet nadat de moord is gebeurd, aangezien jij ze w.s niet gesproken hebt omdat dat niet mag i think, en de politie verder nog geen uitspraken wil doen!En btje tegen strijdig hé ja iemand viel ze lastig daarom dede ze dat & nee het was nooit hun bedoeling :-S :-S

MEnsen pas op als je mij lastig valt, ga ik je ook vermoorden, maar ik doe het dan wel onder invloed van drugs want dan MAG het!
:no: BAH BAH BAH
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker dan die figuren en dan noemt zij dat nog der vrienden:/
Zullen de ouders van de twee vermoorden leuk vinden:X:
Waarschuw beheerder
donateur
ziek, ziek, ziek, ziek, ziek, ziek, heel ziek :yes: snap niet eens dat je dit zo op pf durft te zetten :[
Waarschuw beheerder
donateur
Tjah lekkere vrienden dan,vraag me af hoe ze had gereageert als hun het bij familie van haar hadden gedaan,had ze dan nog een toppic derover geopend:S
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er geen goed woord voor over.

Waarschuw beheerder
Jezus wat zijn mensen toch ziek in hun hoofd, als het mijn kind had geweest had jij er zeker ook geweest:yes:

Was al bang om in deze wereld kinderen erop te zetten, ik heb er nu 1, maar nu ben ik nog veel banger echt waar.

Het is gewoon klote en te ziek voor woorden!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Damien - KontWol b.v. 20 augustus 2004 17:59

donateur! Als ik zulke vrienden had, ging ik me is heel goed afvragen wat er mis is met mezelf dat ik zulke vrienden heb.

:yes:

Waarschuw beheerder
Zon topic moest al lang gesloten zijn, dit is tog te gek voor woorden.. Geen respect en ga eens in therapie mevrouw de topic maakster. Dit kun je tog werkelijk niet verkondigen. Stel je voor dat familie, kennissen of vrienden van de slachtoffertjes dit ook nog eens lezen.. Denk eens aan de gevoelens van anderen alvorens aan jezelf te denken. Er is geen enkel exuus voor en als jij zo bent dat jij dit niet beseft dan zou ik maken dat ik in therapie kom.

Heel erg sneu dit en nog erger dat je zelf niet beter weet, ik vind je gewoon zielig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: Logico;)

Waarschuw beheerder
allemaal een grote bek hier....alleen over het zelfde ik snap het well maar ik weet zeker als het jullie bekende waren kun je niet in je hooft halen dat ze het hebben gedaan!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
allemaal een grote bek hier....alleen over het zelfde ik snap het well maar ik weet zeker als het jullie bekende waren kun je niet in je hooft halen dat ze het hebben gedaan!!!!!!!!

Als eerste:

hooft
hoofd

Ten tweede:

Mijn overtuiging na het hele topic te hebben gelezen is dat je er meer van weet.... Je zet alles hierop, meer info dan bekend zou moeten zijn, je haalt dingen door elkaar ( of val je daardoor juist door de mand?? ).

En je bent ook nog te kortzichtig om in te zien dat je dit a) nooit had moeten posten b) als je het zou posten op een andere manier c) elke post van jou die in dezelfde bewoordingen is als degene hierboven, jouw eigen geloofwaardigheid erg schaad......

Maargoed laat ook maar :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vatoslocos love "s Frankie allemaal een grote bek hier....alleen over het zelfde ik snap het well maar ik weet zeker als het jullie bekende waren kun je niet in je hooft halen dat ze het hebben gedaan!!!!!!!!

Ik wilde er eerst niet over beginnen, maar ik ken ook een gozer die een keet in de fik heeft gestoken. Zonder dat hij wist dat er mensen in sliepen, er is gelukkig niks gebeurt, maar er is niemand meer hier die ook maar een beetje respect voor hem heeft.
Je steekt geen huis in de fik ongeacht wat de rede ook is (en of er mensen in zitten of niet). Als je de pyromaan (weet niet hoe je spelt) uit wilt hangen dan steek je maar een kliko in de fik of en gemeentelijke prullebak (Zelfs dat is niet goed te keuren, maar beter als een huis waar mensen in "kunnen" wonen)..

Waarschuw beheerder
jullie denken ook dat die 2 jongens mijn nix doen zekers wel...

maar dat dat bekende waren!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wen maar aan dat 'missen' kerel!!!!
Ik hoop dat je ze nooit meer ziet, en sterker nog: ik hoop dat die twee 'vrienden' van jouw nooit meer het daglicht zien!!!
Als ik aan de macht had gestaan was de doodstraf een feit geweest, dus wees blij dat je over 2 jaar weer je neus in hun kont mag steken....

Waarschuw beheerder
En ze doen nooit mensen een vlieg kwaat..
en dat weet ik.. ???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:| wat loop je te janken om wat vrienden die in de bak zitten..De wereld vergaat niet! :D
Lekker vrienden hebje trouwens :x
..tsja.succes met ze! :D
Hopelijk leer je er zelf wat van,of niet,datje net zoals hun in de bak beland ;) maarja..das dan je eigen domme schuld! :[

En als ik jou was zou ik ook gaan afkicken van de dope,want je komt niet echt superslim over en je ziet er ook niet bepaald gezond uit :x

Eigenlijk kan je nog het beste voor een trein springen,dan ben je helemaal van je zielige gedoe af :jaja: ;)

Waarschuw beheerder
nee drugs is geen excuus ondanks dat je DAN niet weet wat je doet af en toe weet je van te voren wel dat je het dan niet meer weet :/
mooi gezegd he? ;)
maar goed, brandstichting en moord? de echte dader(s) 3 jaar cel (exclusief voorarrest en aftrek) en de medeplichtige(n ) 1 of anderhalf jaar ;)

als het de eerste keer is dat ze met justitie in aanraking komen tenminste
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
verwijderd, zeg eens eerlijk.. wist jij dat ze dat huis in de fik wouden steken? Hebben jullie het er onderling wel eens over gehad om die familie terug te pakken?

Waarschuw beheerder
het was gewoon echt schrikken weet je en ik snap he nog niet.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hoop dat ze sterven, kunnen ze mijn woning tenminste niet in de fik steken :x

Tering gast, wat zeik je nou.... hoe kan je hier een topic over openen? :frusty:
Een straf van twee jaar is nieteens genoeg, dus nok met dat zaniken van je!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoop dat je vrienden om de 5 minuten door een andere AIDSlijer gebuttfucked worden...

komen ze er achter dat mensen doden niet gewoon is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
btw je bent geen kerel

maargoed, van mij mogen ze sterven :)
aan AIDS inderdaad :)

Waarschuw beheerder
Trouwens ik ben ook weleens van de kaart geweest van de drank en drugs (zelfs dat ik niks meer weet) maar het is nog nooit in mij opgekomen dat ik zoiets zou doen.
(Nu denken jullie, maar hoe weet hij dat als die zich soms niks herinnert, nou dat vertellen mijn vrienden :P )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Weten jullie trouwens wat heel mooi past bij "gevangenis"?

t begint met een S en t heeft 6 letters! (want zeg nou zelf... hier open je toch geen topic over? :S )