Cannibal Holocaust 
Autentieke beelden van een Amerikaanse expeditie naar een inheems cannibalenvolkje.
Je ziet dat die Amerikanen in de problemen komen. Op een gegeven moment zie je een gespieste vrouw, en later worden ze zelf onthoofd omdat ze een dorp van die lui in de fik hebben gestoken.
Echt een bizarre film was dat, omdat niks in scene was gezet, het was gewoon echt
Autentieke beelden van een Amerikaanse expeditie naar een inheems cannibalenvolkje.
Je ziet dat die Amerikanen in de problemen komen. Op een gegeven moment zie je een gespieste vrouw, en later worden ze zelf onthoofd omdat ze een dorp van die lui in de fik hebben gestoken.
Echt een bizarre film was dat, omdat niks in scene was gezet, het was gewoon echt
Ted Bundy
absoluut!! wat een vies eng ranzig ventje dat joh
Cannibal Holocaust
Voor de zoveelste keer in deze topic. Die film is net zo authentiek als The Blair Witch Project.
laatste aanpassing
ik ben nou wel beniewd naar,Canibal Holocaust, wil die ook wel eens zien, hebben ze die in de videotheek?
maar die film is dus niet echt, kijk maar op IMDB: Cannibal Holocaust (1980) er staan gewoon de namen van de acteurs en de schrijver bij
maar die film is dus niet echt, kijk maar op IMDB: Cannibal Holocaust (1980) er staan gewoon de namen van de acteurs en de schrijver bij
laatste aanpassing
nog niet Echt zieke films gezien.
en al zitten dr wat "schokkende" beelden in,
dan is de rest van de film weer geen zak aan, net als bij cannibal holocaust ed.
maar 8mm vond ik zeker goeie film
en al zitten dr wat "schokkende" beelden in,
dan is de rest van de film weer geen zak aan, net als bij cannibal holocaust ed.
maar 8mm vond ik zeker goeie film
House of the 1000 corpes!!
is ook echt een zieke film!!!
is ook echt een zieke film!!!
Die film was saai. Oke af en toe een paar goeie momenten maar over het algemeen niks schokkends.
Ik ga voor Faces of death, vooral deel 4. Over die bungeejumper, die kerel met dat autowrak op zijn poot.....gruwelijke beelden!!!
misschien komt deze ook wel in de buurt 
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/717770
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/717770
laatste aanpassing
Ken Park en 8mm..
Braindead is behoorlijk ziek(maar wel lachen vooral die scene met die grasmaaier). Reanimator ook wel. Maar je hebt een paar low budget italiaanse horror films die echt ranzig zijn.

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)