Partyflock

Forumonderwerp · 658499

Wat is de meest zieke film die je ooit heb gezien???

en waarom vond je die zo ziek?
En die martel scenes in Passion of the christ dan? Dat vond ik ook redelijk ziek! dat ze erbij stonden te lachen en gewoon doorgingen de hele tijd! ik voelde mijn eigen rug open gaan :S
hehehe suspie.. ik probeer die film ook al 3 keer aan te prijzen in dit topic heb je em zelf al gezien? Echt schokkender dan se7en hoor

Da's ook precies de reden dat ik hem NIET ga kijken. :) Over die fase ben ik (gelukkig) heen.
Enige films die ik ziek vind is als dieren er flink van langs krijgen...

maar ichi the killer, battle royale, etc dat zijn gewoon leuke filmpjes om te kijken. Nix mis mee, mag nog wel wat bruter...

Traces of death, faces of death, etc.. ook allemaal prima te verteren.

Ik denk dat een film niet vol hoeft te zitten met gore special fx om ziek te zijn... vind de 2 meest zieke films:

Irreversible en A clockwork orange..

Ik denk dat een zieke film het meer moet hebben van het verhaal en dan is een film als a.c.o. natuurlijk uber-ziek...

Cannibal Holocaust :nee:

Autentieke beelden van een Amerikaanse expeditie naar een inheems cannibalenvolkje.

Je ziet dat die Amerikanen in de problemen komen. Op een gegeven moment zie je een gespieste vrouw, en later worden ze zelf onthoofd omdat ze een dorp van die lui in de fik hebben gestoken.

Echt een bizarre film was dat, omdat niks in scene was gezet, het was gewoon echt :kots:

ik vind geen een film een zieke film.. het gaat er gewoon om waar je tegen kunt.. het mag van mij wel zieker hoor!
Ik vond ichi the killer wel behoorlijk ranzig
Ted Bundy

absoluut!! wat een vies eng ranzig ventje dat joh
ken park en baisez-moi
om reqieum for a dream en trainspotting niet te vergeten
Heb weleens zo'n illegale dvd gezien, met onthoofdingen, en handen die eraf gehakt werden enzo...Net zoiets als Faces of Death...Wou er eigenlijk niet naar kijken, maar toch zegt zo'n stemmetje: Kijk dan! Kijk dan! :S

canibal hollocaust :dood:
Cannibal Holocaust

Autentieke beelden van een Amerikaanse expeditie naar een inheems cannibalenvolkje.

Je ziet dat die Amerikanen in de problemen komen. Op een gegeven moment zie je een gespieste vrouw, en later worden ze zelf onthoofd omdat ze een dorp van die lui in de fik hebben gestoken.

Echt een bizarre film was dat, omdat niks in scene was gezet, het was gewoon echt :bah:

Voor de zoveelste keer in deze topic. Die film is net zo authentiek als The Blair Witch Project.
laatste aanpassing

ik vond cannibal holocaust wel meevallen, het werd niet echt ingezoomd ofzo

die filmpjes op internet zijn vaak smeriger en ingezoomd
ik ben nou wel beniewd naar,Canibal Holocaust, wil die ook wel eens zien, hebben ze die in de videotheek?

maar die film is dus niet echt, kijk maar op IMDB: Cannibal Holocaust (1980) er staan gewoon de namen van de acteurs en de schrijver bij
laatste aanpassing

hebben ze in de videotheek ja, trouwens, tis precies hetzelfde gegaan als met blair witch project, werd gewoon heel geheimzinnig over gedaan of het waar was of niet, om de film beter over te brengen !
laatste aanpassing

ichi the killer is wel ranzig

en de faces of death films...

hehehe wij gingen vroeger altijd met een paar virnedinnen snachts filmavondjes faces of death houden.

toen vind ik dat wel cool, maar nu echt alleen maar ranzig
Op eenzame hoogte:

---------------BATTLE ROYALE------------------
laatste aanpassing
Trases of death en waarom ??? kijk zelf maar :bah:
was wel eeuh zo'n beetje 2/3 jaar geleden, maar vond um echt ontzettend ziek!! Violent shit heet ie...

guinea pigs

japanse films

heeeel erg ziek :)
nog niet Echt zieke films gezien.
en al zitten dr wat "schokkende" beelden in,
dan is de rest van de film weer geen zak aan, net als bij cannibal holocaust ed.

maar 8mm vond ik zeker goeie film

gaat echt nergens over
laatste aanpassing
dokter Jeykell and mister Hide uit 1945!
Echt ziek!

ichi the killer!!
gore smerige brute film!
Jullie moeten echt "Beyond The Limits" kijke, die film slaat werkelijk echt alles, vast gebonden vrouwen die met mokers op hun hoofd kapot worden geslagen voor de ogen van hun man.

Alles zie je bij deze film bij een "normale" film zijn zulke dingen "net" niet in beeld, hier wel.

requiem for a dream.
Ted Bundy

Is echt gebeurd en die gast neukte gewoon meisjes die al een paar weken dood waren enzo.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
House of the 1000 corpes!!

is ook echt een zieke film!!!
House of the 1000 corpes!!

is ook echt een zieke film!!!

Die film was saai. Oke af en toe een paar goeie momenten maar over het algemeen niks schokkends.

Ik ga voor Faces of death, vooral deel 4. Over die bungeejumper, die kerel met dat autowrak op zijn poot.....gruwelijke beelden!!!
Bumfight: Terrorism and Middle-East Wackos

niet echt een film :P ziet allemaal gesmokkelde stukjes van executies en aputaties uit het midden oosten
Artiest Martinez
Irreversible is de meest zieke film die ik ken.

Geen aanrader,te ziekelijk.

mijn vakantiefilm o:)
laatste aanpassing
Niet echt een film maar kan me herinneren dat ik een x (een stukkie) van faces of death heb gezien... zie je alleen maar mensen op de meest vage manier kapot of bijna kapot gaan... egt zieke shit..

house of a 1000 corpses is idd een saaie film, maar het hele gedoe is best ziek.
Vooral als ze die 2 gasten gaan martelen, dat is best ziek als je zoiets verzint.

Cabin Fever

Zat geen enkel verhaal in, ging alleen maar over een stel verrotte lichamen! Bleeghhh!

Wel vet om te zien, maar het was echt een ZIEKE film!

Ichy ofzo..BAH hehe

house of 1000 corpses ofzoiets8)
laatste aanpassing
Requim for a dream...die film doet je echt nadenken!!

Wat is de meest zieke film die je ooit heb gezien???

met stip op 1: Ichi the Killer

en waarom vond je die zo ziek?

overbodige vraag, check de film zelf maar.. :)
het is dat me jongere broer het zo'n geweldige film vindt anders had ik em nieteens afgekeken..

Wahaha The Exorcist.. ziek van het lachen! ;)
Ken Park.. heb mijn eigen rot gelachen... als die gasten did die film gemaakt hebben geen pedo's zijn dan ben ik er een :S
once were warriors is (Y) voor geweld... komt uit nieuw zeeland :yes:

Artiest Bloks
Geile geestelijke gehandicapte lilliputers zonder armen en de ziekte van parkison doen aan poepsex deel 7.
Wil je nog weten waarom die schokend is.........

Bad Taste

bad taste?? hahahaha meen je niet
Braindead is behoorlijk ziek(maar wel lachen vooral die scene met die grasmaaier). Reanimator ook wel. Maar je hebt een paar low budget italiaanse horror films die echt ranzig zijn.