wackiejacky, ik wijs nogmaals op het begrijpend lezen...
misschien ben ik er niet goed in maar ik leg het dan uit, zoals ik het lees.
De wetenschappers schrijven nu dat ze hebben ontdekt dat destijds twee flessen zijn verwisseld en dat de onderzoeken zijn uitgevoerd met het veel gevaarlijker methamphetamine in plaats van XTC. Ze ontdekten hun fout pas toen ze onlangs opnieuw proeven deden met XTC en tot heel andere resultaten kwamen.
Ik lees daar methamphetamine. Ik ben geen scheikundige maar methaphetamine lijkt me dan een variant op amphetamine. Aangezien speed bestaat uit amphetamine als werkzame stof en alle andere chemische troep die ze erbij gooien om het te versnijden, neem ik aan dat het hetzelfde is, of in de buurt komt van amphetamine.
Daarbij staat er "
het veel gevaarlijker methamphetamine".. Nu heb ik dus een bron dat er staat dat het gevaarlijker is. Ok, misschien lees ik niet goed en is methamphetamine HEEEEEEL wat anders.
Dit zeg ik niet om te beweren dat XTC beter is of zo... Want dat heb ik dus niet gedaan met mijn quote. Dus ik loop niet XTC te promoten, zoals jij beweert. Ik zal geen enkele drugs promoten, drugs are bad
oh ja, Liekskovic.. dit hele topic is te hoog gegrepen voor jou. Het gaat hier helemaal niet om egoisme, en volgens mij ben je zowat de enige die me een egoist vind. Ik doe genoeg voor de medemens durf ik over mezelf te zeggen. Als ik iemand kan helpen doe ik dat.
Ik geef hier niemand de schuld, wie zou ik waarvan de schuld moeten geven?
ik ben alles, kan alles en jij lekker niet....
in het geval van jou wel ja
ps. ik hoef niet populair te zijn. I know defeat if I smell one, and I don't!