Partyflock

Forumonderwerp · 628677
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel mensen moet ik nog vertellen dat dat spul de grootste troep is wat je je lichaam kan toedienen? Volgens mij is lijm snuiven nog iets ongezonder...

Ga eens praten met mensen in afkick-klinieken, of kijk eens de film "Reqieum for a dream".. Kijk hoe dat omaatje op die amfetamine (speed) reageert.. Ook al is het film.. Doet het je dan niets?

Ok, het is goedkoop, ok je blijft de hele nacht wakker en je hebt energie genoeg. Enig idee wat er met je lever gebeurt???

Waarschuw beheerder
hehe you speak girl :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Er is nog hoop . . .

Onderzoek relatie XTC en hersenbeschadiging klopte niet

Uitgegeven: 8 september 2003 19:57
Laatst gewijzigd: 8 september 2003 20:14

WASHINGTON - Amerikaanse wetenschappers van de John Hopkins Universiteit
in
Baltimore hebben zich gedistantieerd van een onderzoek van vorig jaar
waarin
zij concludeerden dat er verband is tussen XTC-gebruik en
hersenbeschadiging. Dat schrijven de wetenschappers in een uitgave van
het
vakblad Science dat deze week verschijnt, aldus de BBC maandag.

De wetenschappers schrijven nu dat ze hebben ontdekt dat destijds twee
flessen zijn verwisseld en dat de onderzoeken zijn uitgevoerd met het
veel
gevaarlijker methamphetamine in plaats van XTC. Ze ontdekten hun fout
pas
toen ze onlangs opnieuw proeven deden met XTC en tot heel andere
resultaten
kwamen.

De wetenschappers zeiden te vrezen dat hun fout nu waarschijnlijk de
geloofwaardigheid aantast van andere deskundigen die het langdurig
gebruik
van XTC onderzoeken.

goh :p
Waarschuw beheerder
Alsjeblieft Tom, dit ga je niet menen. Dus omdat een onderzoek verkeerd is uitgevoerd is r geen link meer tussen xtc en hersenbeschadiging? Kom maar eens op bezoek, ik heb hier mappen vol artikelen liggen die het tegendeel bewijzen. DIT onderzoek is toevallig niet goed uitgevoerd. Dat wil toch geen ruk zeggen?

Come on heej, give it up, je maakt jezelf volkomen belachelijk. Gaat ie ook nog xtc lopen promoten! %)
Artiest C-Sar
Waarschuw beheerder
tegenstelling:
De topicstarter is niet best geinformeerd

Waarschuw beheerder
goh die ex van mij is echt dommer dan ik dacht...altijd maar anderen de schuld geven...lekker egoistisch zijn....ik ben alles, kan alles en jij lekker niet....

hahaha als ik dit dan zo lees!
je hebt je zeer populair gemaakt (Y)
zeer goed bezig
Waarschuw beheerder
donateur
wackiejacky, ik wijs nogmaals op het begrijpend lezen...

misschien ben ik er niet goed in maar ik leg het dan uit, zoals ik het lees.

De wetenschappers schrijven nu dat ze hebben ontdekt dat destijds twee flessen zijn verwisseld en dat de onderzoeken zijn uitgevoerd met het veel gevaarlijker methamphetamine in plaats van XTC. Ze ontdekten hun fout pas toen ze onlangs opnieuw proeven deden met XTC en tot heel andere resultaten kwamen.

Ik lees daar methamphetamine. Ik ben geen scheikundige maar methaphetamine lijkt me dan een variant op amphetamine. Aangezien speed bestaat uit amphetamine als werkzame stof en alle andere chemische troep die ze erbij gooien om het te versnijden, neem ik aan dat het hetzelfde is, of in de buurt komt van amphetamine.

Daarbij staat er "het veel gevaarlijker methamphetamine".. Nu heb ik dus een bron dat er staat dat het gevaarlijker is. Ok, misschien lees ik niet goed en is methamphetamine HEEEEEEL wat anders.

Dit zeg ik niet om te beweren dat XTC beter is of zo... Want dat heb ik dus niet gedaan met mijn quote. Dus ik loop niet XTC te promoten, zoals jij beweert. Ik zal geen enkele drugs promoten, drugs are bad ;)

oh ja, Liekskovic.. dit hele topic is te hoog gegrepen voor jou. Het gaat hier helemaal niet om egoisme, en volgens mij ben je zowat de enige die me een egoist vind. Ik doe genoeg voor de medemens durf ik over mezelf te zeggen. Als ik iemand kan helpen doe ik dat.

Ik geef hier niemand de schuld, wie zou ik waarvan de schuld moeten geven?

ik ben alles, kan alles en jij lekker niet....

in het geval van jou wel ja :P

ps. ik hoef niet populair te zijn. I know defeat if I smell one, and I don't!
Waarschuw beheerder
donateur
misschien interessant om reacties onder dat artikel te lezen:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32294
Waarschuw beheerder
waar gaat dit over zeg??

:/
Waarschuw beheerder
Nergens meer over. Over een jongen die simpelweg wil blijven horen dat speed veel en veel slechter is als xtc. Methamphetamine Tom?

Weet je waar de afkorting MDMA voor staat?

3,4 Methyl-Dioxy-Meth-Amphetamine

Zo. Weet je dat ok weer. Daarbij is methamphetamine een veel sterker variant van speed, is 2x zo sterk en veel gevaarlijker. Is op een ander manier gedraaid.

Speed is btw een afgeliede van Ma Huang, waar ook efedra vanaf stamt. Wat jij ook vrolijk naar binnen knikkert. Lees de gebruiksaanwijzing maar eens op die dingen. Niet te gebruiken bij: oa nier- en leveraandoeningen.

Genoeg. Ga jij maar verder in je droomwereldje leven met je pilletjes en je wiet en je efedraatjes.

Ik ga echt geen woord meer vuilmaken aan dit topic. Je hebt jezelf nu wel genoeg voor schut gezet denk ik. Je bent geen scheikundige, geen Moeder Theresa, geen drugsvoorlichter, geen PF-afgevraadigde. Je bent gewoon een doodnormale jongen die een beetje moeite heeft om toe te geven dat je mensen behoorlijk in een hokje hebt willen douwen en daarbij jezelf gruwelijk hebt tegengesproken. Welterusten Tom, veel plezier in je topicje, ik ben er klaar mee!

Waarschuw beheerder
you go girl:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daar ben k t dus niet mee eens. als k speed heb gebruikt ga k puzzelboekjes oplossen en dan weet k veel meer dan wanneer k nuchter ben

Waarschuw beheerder
Liekskovic 9 september 2003 23:14

goh die ex van mij is echt dommer dan ik dacht...altijd maar anderen de schuld geven...lekker egoistisch zijn....ik ben alles, kan alles en jij lekker niet....

Heeft die Tom nog een ex ook??? :/

Techno-Tom ™ 10 september 2003 00:43

--ik ben alles, kan alles en jij lekker niet....--

in het geval van jou wel ja

In niemand z'n geval!!!

ps. ik hoef niet populair te zijn. I know defeat if I smell one, and I don't!

Nou word het echt genant. Ik hou er ook mee op. Krijg nu echt medelijden.

Techno-Tom ik zie uit naar je nieuwe topic.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind pep persoonlijk gevaarlijk en onbetrouwbaar spul.
dat kan ik zeggen uit eigen ervaring (hoewel dat maar één keer is voorgekomen, desalniettemin een nogal heftige ervaring) en baseer ik verder op 'observaties' van andere speed-gebruikers (en trust me, als buitenstaander is het pretty shockerend om mensen daardoor op de lange termijn te zien veranderen en te zien hoe zij er te afhankelijk van lijken te worden).

daarnaast geldt: ieder zo z'n drugs. zoals in dit topic al naar voren komt: de één vind pep smerige rotzooi en kiest liever voor xtc, de ander neemt dagelijk een lijn sos, de volgende gebruikt alleen maar ephedra of iemand gebruikt een keer in de maand wat pep.

hoe dan ook, álle soorten drugs zijn (en blijven) slecht voor je. harddrugs, softdrugs, smartdrugs, alcohol, nicotine... en ik vind dat personen die ervoor kiezen aan de verleiding van deze verslavende stoffen toe te geven (waaronder ook ik) sowieso geen slimme keuze maken.
daar staat tegenover dat het maken van die keuze niets te maken heeft met de intelligentie van de persoon in kwestie.
maar, ik vind dat mensen niet goed nadenken (of de consequenties écht niet kunnen inzien) als ze hun grenzen niet kennen.

en ik denk dat het daar gewoon om draait bij welke drugs dan ook. je grenzen kennen.

dus samenvattend mijn reactie op de stelling:

ik vind mensen die drugs gebruiken maar vervolgens hun grenzen niet kennen, er onverstandig en onverantwoordelijk mee omgaan.

Waarschuw beheerder
hahahah tommie tommie tommie....je vind jezelf helemaal THA MAN he? Je denkt populair te zijn....maar dat valt allemaal best mee....en je denkt dat je stoer bent door veel feesten af te gaan....valt ook best mee en je denkt helemaal ergens verstand van te hebben zoals van pep en mensen wijs te kunnen maken hoe slecht t wel niet is.....nee hoe triest jij er altijd bij loopt met 1 hangend oog als je pillen hebt geslikt!

en wacky jackie.....ben t overal met je eens....
Waarschuw beheerder
donateur
2 wackiejacky, als alles wat je daar zegt waar is, geef ik je helemaal gelijk. ik gaf ook al geen verstand van scheikunde te hebben hoor, als ik dat zo lees, denk ik dat.. ik heb toch ook uitgelegd wat mijn denkwijze was bij het lezen van dat nieuwsbericht. Zoals jij het me nu verwoordt geef ik je gelijk hoor.

2 MDMAarten; je hebt zelf nog geen nuttige of informatieve inbreng gehad, ik snap best dat je Jacqueline wil backuppen of iets in die trend, maar wat je gewoon doet is zielig pogen tot pesten, haha.. je hebt toch al gelezen dat ik immuun ben voor dit soort zaken?

Jacqueline geef ik gewoon gelijk, dat ik niet alles weet over drugs en ook niet de drugsvoorlichter uit moet hangen.. ik laat dit topic nou ook rusten. want ik weet dat Jacqueline genoeg van drugs af weet en van haar neem ik ook
aan dat ik het mis heb. :)

2 *wen* :respect:

2 Liekskovic; mwahahaha, aan jou maak ik geen woorden vuil. ik heb de hele zomer gefeest omdat ik dat leuk vind en omdat ik foto's maak, toch niet om stoer te doen :S Ennuh suck-up, get a life

vanaf het openen van het topic ben ik dus dom verklaard :) ff kijken hoe het mijn leven zal beinvloeden :p

Waarschuw beheerder
kweet zeker dat ik een beter leven heb als jij....ik maak me tenminste niet druk om dit soort flauwekul!

get a life....hahaha komt dat uit jouw mond?

Waarschuw beheerder
donateur
heb je volkomen gelijk in
heb alleen wel een vriendin die de universiteit heeft afgerond met behulp van die zooi...dus tja...wil dan niet echt zeggen dat ze niet slim is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou Tom ook mensen uit je privé leven vinden je maar een eikel blijkbaar, en jebent ook niet echt vriendelijk tegen je ex....je zal wel een raar figuur zijn dus (ja dat maak ik uit je replys op hoor:))
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe bass junk, wie me een eikel vind moet dat zelf weten, misschien ben ik dan dom, maarja.. ieder zijn eigen probleem he :)

ik zal heus niet de enige zijn die onvriendelijk is tegen z'n ex. ik maak domme opmerkingen, maar haar commentaar op mij slaat helemaal op poep.

ach ja... ik vind het niet erg als je me raar vindt :)
Waarschuw beheerder
Tom ™ 10 september 2003 18:04
ghehe bass junk, wie me een eikel vind moet dat zelf weten, misschien ben ik dan dom, maarja.. ieder zijn eigen probleem he

Ik ruik hier een nieuw topic: Mensen die regelmatig xtc gebrukken zijn niet zo bijster slim!

:P

En Tom, Maarten valt mij helemaal niet bij want ik kan prima mn eigen mannetje staan, zo gaan wij totaal niet met elkaar om. Iedereen reageert hier als individu op jouw eigen stomme topicje dus jammer dat je zelf in je laatse reply probeert wanhopig naar antwoorden te zoeken. Beter laat je het nu ECHT rusten want vind het ok nogal genant worden nu! :(
Waarschuw beheerder
donateur
pep snuivers zijn aardige mensen!! :D
Artiest {SHOWLIST artist 41177, 37500}
Waarschuw beheerder
Ik vind pep vet lekker.......

mijn motto : t hele weekend vet aan de Pep en er dan maandags vet spiet van hewwe.

een goed begin is t halve (pakje in 1 keer leeg) werk(en)... toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen die zulke topics openen zijn niet alleen bijster slim, maar gewoon errug dom
Waarschuw beheerder
donateur
2Plons de Kicker:[img cacheid=0004ad4e000bc8527f8e14a71a00226b40]http://smileys.smileycentral.com/cat/4_5_1.gif[/img]

Waarschuw beheerder
2 techno tom

wat heeft het er nou weer mee te maken dat je dan dom bent??

er zijn genoeg inteliggente mensen die het ook doen waarschijnlijk,dus een beetje domme opmerking!

en alle drugs is slecht voor je lijkt me,pillen zijn ook echt niet goed voor je lever!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je weet toch nooit wat erin zit offet nou een pil of speed is....
Waarschuw beheerder
Maar wat is precies de definitie van dom ? ;)
Waarschuw beheerder
wat een topic haha
En iedereen maar wijs doen :D

Waarschuw beheerder
haha je hebt gelijk technorat.....hier heb ik nix op aan te merken....ik hou erover op want ik hou niet van onvriendelijke mensen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wilde ook nog even benadrukken dat k me echt HELEMAAL voeg bij de mening van wacky jacky :respect: ze haalt me de woorden uit de mond so tom fuck off met dit domme topic je bent te vaak uitgeluld en schei nu maar uit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga mee in de mening van TOM!!!!

:X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kiek eh nou kan je zeg'ng wajje wul maar amfetamien'n zijn tog eg mijn op 1 na favoriet'n drugs hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
och hiah, daar haje weer zon techno figuur die denkt dat alleen techno-luisteraars slim zijn omdat het intelligentere muziek is

JÁWÁDÁNNUH!!!!!!!!!!

dat jij nou nie hard genoeg bent kannik nix aan doen sow STFU

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JE KEN BETER AN DE BRUIN GAAN!!!!

roestig'ng naald'n te bestel'n via www.roestig'ngnaald'­n.nl

alle benodigdheed'n voor de verwende junk:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en wat T-TOM btreft, heb je al gesolliciteert bij de 'NAAR HOUSE-BUS' v.d eo?
die hebm mensn as jij neudig!!!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
Reqium for a dream is zeker een hele goede film!!!
Waarschuw beheerder
Als je jezelf nou niet onder controle hebt ja dan krijg je die taferelen als in reqium. Maar ik blijf het toch ideaal spul vinden. Hangt er van af hoeveel je gebruikt. Als je alleen een klein gebruikt om wakker te worden kan het echt geen kwaad. Instant Energy

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
Drugsgebruik heeft niks met intelligentie te maken, onverstandig is het wel maar dat geldt niet alleen voor amfetamine. Ongeacht dat dat inderdaad wel heel slecht spul is. Maar wat wil je hiermee bereiken? Je eigen gebruik van andere middelen goed praten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij ben dommer hoor want slimme mense zegge zoiets niet

Waarschuw beheerder
donateur
zucht
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
niet lulle, SNELLE smulle;)

Waarschuw beheerder
No way

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wou bij deez'n graag eevm un applausj'n voor al die moraalridders hier!

en over 4 jaar met zn alle christenunie stemmen he!
Waarschuw beheerder
ik denk dat je daar toch echt zelf achter moet komen... ben dr na 1 keer ook wel 8ter dat het ongeloofelijke teringzooi is, dus dat doe ik ook niet meer!! ik kies dan ook liever voor xtc... En het is algemeen bekend dat het troep is dus waarom zou je het nog een keer extra gaan verkondigen??

Waarschuw beheerder
'k vind 't een beetje een zinloze discussie....

zelfde gebeurd met marrokanen bijv.

één slechte gezien... vervolgens alle marrokanen voor crimineel uitmaken.

Ok.. je hebt domme gebruikers... die zichzelf naar de klote helpen. Jammer voor die mensen.
Maar je hebt ook andere mensen... die de drugs niet hun leven laten beheersen en er zorgvuldig mee omgaan.

sorry... maar een beetje jammer tom...

Waarschuw beheerder
gelukkig hou ik zelf niet echt van pep :)