Partyflock

Forumonderwerp · 628677
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel mensen moet ik nog vertellen dat dat spul de grootste troep is wat je je lichaam kan toedienen? Volgens mij is lijm snuiven nog iets ongezonder...

Ga eens praten met mensen in afkick-klinieken, of kijk eens de film "Reqieum for a dream".. Kijk hoe dat omaatje op die amfetamine (speed) reageert.. Ook al is het film.. Doet het je dan niets?

Ok, het is goedkoop, ok je blijft de hele nacht wakker en je hebt energie genoeg. Enig idee wat er met je lever gebeurt???

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
Drugsgebruik heeft niks met intelligentie te maken, onverstandig is het wel maar dat geldt niet alleen voor amfetamine. Ongeacht dat dat inderdaad wel heel slecht spul is. Maar wat wil je hiermee bereiken? Je eigen gebruik van andere middelen goed praten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij ben dommer hoor want slimme mense zegge zoiets niet

Waarschuw beheerder
donateur
zucht
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
niet lulle, SNELLE smulle;)

Waarschuw beheerder
No way

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wou bij deez'n graag eevm un applausj'n voor al die moraalridders hier!

en over 4 jaar met zn alle christenunie stemmen he!
Waarschuw beheerder
ik denk dat je daar toch echt zelf achter moet komen... ben dr na 1 keer ook wel 8ter dat het ongeloofelijke teringzooi is, dus dat doe ik ook niet meer!! ik kies dan ook liever voor xtc... En het is algemeen bekend dat het troep is dus waarom zou je het nog een keer extra gaan verkondigen??

Waarschuw beheerder
'k vind 't een beetje een zinloze discussie....

zelfde gebeurd met marrokanen bijv.

één slechte gezien... vervolgens alle marrokanen voor crimineel uitmaken.

Ok.. je hebt domme gebruikers... die zichzelf naar de klote helpen. Jammer voor die mensen.
Maar je hebt ook andere mensen... die de drugs niet hun leven laten beheersen en er zorgvuldig mee omgaan.

sorry... maar een beetje jammer tom...

Waarschuw beheerder
gelukkig hou ik zelf niet echt van pep :)