Partyflock
 

aftermovie · Hard Bass · 12 februari 2011

Informatie …

81 opmerkingen

Waarschuw beheerder
+1
mooie avond die ik nooit meer ga vergeten!
Waarschuw beheerder
kippenvel! :D
Waarschuw beheerder
Beste en misschien wel de "hardst uit m'n plaat gaande" avond van m'n leven! DAMN!
Waarschuw beheerder
vette shit mn meisje staat dr gewoon 2x op :D
Waarschuw beheerder
2x op de aftermovie! Topfeest!
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
Fakking heldenfeest:respect:
 
Waarschuw beheerder
Begon het maar weer opnieuw! Was een topfeest! :D
Waarschuw beheerder
Geweldig! :D :D Wat een avond(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Te ziek voor woorden:D
Waarschuw beheerder
GRU-WE-LIJKE AVOND!!!
Was echt een topfeest!!;)
Thank you b2s
Waarschuw beheerder
super super super avondje!:D
Waarschuw beheerder
Mooi verjaardagskado! Echtsuper avond werd heerlijk hard door geragd!
Waarschuw beheerder
Geweldige aftermovie!
Erg snel gemaakt, hier kan Q-Dance nog wel een voorbeeld aan nemen:P
Waarschuw beheerder
Te sick snel gemaakt:)
En wat was het een avond zeg:D:D
Waarschuw beheerder
Ik wil terug !
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest!
:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-Koorts op dinsdag 15 februari 2011 om 12:16:
Erg snel gemaakt, hier kan Q-Dance nog wel een voorbeeld aan nemen:P


Ik wil teruuuuuggg(L)
Waarschuw beheerder
Top avondje !! op naar het volgende feestje !!
 
Waarschuw beheerder
jezus ik wil weer terug..............!!
wat een mega knaller(L)
Waarschuw beheerder
(L)Gruwelijke Gruwelijk en nog eens Gruwelijk!:respect:
Was weer op & top!:D

Weer kippenvel tot achter m`n oren!(L)
Waarschuw beheerder
WOOOOW kippevel gekkkk!!!!!(L)
Waarschuw beheerder
Geweldig ! :D
Waarschuw beheerder
nog een keer !!!nog een keer !!!!
Waarschuw beheerder
leuk.
Waarschuw beheerder
:'( zoooo klote dat ik er niet bij kon zijn,... volgend jaar ben ik er sowieso bij
Waarschuw beheerder
(L) Wat een feeeest
 
Waarschuw beheerder
GEWELDIG! DAMMNN!
Waarschuw beheerder
Ziet er zeker top uit!
Waarschuw beheerder
Hele dikke aftermovie
Baal nu echt dat ik er niet heen ben gegaan.
Volgend jaar sowieso
 
Waarschuw beheerder
Pff kippevel!! (l)
Waarschuw beheerder
was echt een top avond!! :respect: jammer dat de tijd zo snel ging:s
Waarschuw beheerder
Heldig :cheer:
Waarschuw beheerder
Kijk, dit is een aftermovie:) Krijg je heimwee terug naar het feestje.

Q-Dance daarentegen.. zelfs voor X-Qlusive DBSTF konden niet een snoeivette aftermovie maken:(
Waarschuw beheerder
krijg er gewoon weer kipvel van
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JosHwijk op dinsdag 15 februari 2011 om 19:13:
zelfs voor X-Qlusive DBSTF konden niet een snoeivette aftermovie maken


idd, en voor qountdown ook al niet..
Waarschuw beheerder
super strakkkk
Waarschuw beheerder
..!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Heeeeeeeeeeel vet!
 
Waarschuw beheerder
Ode aan B2S!! Wat een super goed feest!
Waarschuw beheerder
Godverredulleme, wat een megaknaller was dat zeg!!!!:respect:
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit! Waren verbeterpunten mogelijk, maar wel vet feestje!
Waarschuw beheerder
Trouwens heel vet met die verschillende kleuren.. damn.. volgend jaar SOWIESO van de party!
Waarschuw beheerder
Oooh damn... wat een party was dit! LOVED IT!
Waarschuw beheerder
Helemaal Compleet Geweldig
Waarschuw beheerder
Ik wil terug was echt geweldig :P(y)
Waarschuw beheerder
mooiste verjaardag van mn leven. Top feest
Waarschuw beheerder
volgend jaar ben ik er weer bij !!!

ckr heerlijk feesje was dit
Waarschuw beheerder
:respect: kippevel :respect: wat een vet feestje wil zo zo graag terug wat een avond.
TOT VOLGEND JAAR!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Kan wel janke:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brentje (THE CONSTRUCTOR) op dinsdag 15 februari 2011 om 15:53:
damm ze hebben daar wel fucking goeie feesten zeg in het gelredome qlimax ben ik erbij


Qlimax 2010 viel in het niets, vergeleken met HardBass 2011!!!!

Dit was echt een gruwelijk feest(L)
Waarschuw beheerder
Wow tering WAT EEN KNALLER zeg!!!
kneiterhard feestje wajo:respect:
Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralluf op donderdag 17 februari 2011 om 18:22:
Qlimax 2010 viel in het niets, vergeleken met HardBass 2011!!!!

Dit was echt een gruwelijk feest


Nou nogal! Qlimax was echt niks dit jaar
 
Waarschuw beheerder
Hiermee gaat B2S definitief Q-Dance voorbij
Ziet er geweldig uit en hoe snel is die aftermovie klaar dan :D
 
Waarschuw beheerder
Qlimax is de niks bij.......GENIAAL FEEST
Waarschuw beheerder
GEWELDIG!! Wil weer heen verdomme! :D
Waarschuw beheerder
ziet er tof uit/klinkt goed (Y)
ben persoonlijk toch meer van de outdoor/festival's :bounce:
Waarschuw beheerder
waarom krijg ik maar niet genoeg van deze plaat?
Dit nummer heeft alles wat nieuwe hardstyle in zich heeft!:)
Waarschuw beheerder
blij kutfeest :kots: nooit meer!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van (6)_Mie$_:[ op vrijdag 25 februari 2011 om 12:09:
blij kutfeest :kots: nooit meer!


mooi, meer ruimte voor mij (Y)