2010 celebrates the 10 year anniversary of Q-dance with a special night at the Amsterdam ArenA and you are all invited!
July 10th marks the date that Q-dance will open her doors to her party factory at 9pm where you will get an insight in the magic that is Q with a little help of Q DJs that have supported us all the way. More info at http://q-dance.com
30 opmerkingen
donateur
Mwoaaah, heb wel weer zin in een zomers feestje midden in de nacht
Respect voor Q-dance, ook al ga ik niet veel meer naar q-dance feesten, dit is na ID&T absoluut de toporganisatie op het gebied van dance-evenementen! Heb nog nooit een organisatie zo snel zien groeien en ontwikkelen!
Misschien dat ik hier zelfs wel ff een kijkje wil nemen, ook al issut inderdaad schandalig duur
Nieuwe Black, maar dan alles in Oranje? Domme naam enz.. trailer vind ik ook nie zo..
Maar die line up... daar kan je nie om heen!
Gaat hoe dan ook super feest worden... Denk wel HET indoor feest van het jaar!
Kaarten zijn binnen, ook die van defqon trouwens, wordt overigens de laatste keer voor mij, vind het wel mooi geweest op almere strand.
Het is niet meer de defqon van 4 a 5 jaar geleden. Daarom maar naar de feestfabriek, oude tijden herleven