Partyflock
 

trailer · The Supreme Team · Dominator · The Hardcore Festival · 30 juli 2011 · Q-dance

Informatie …

38 opmerkingen

Waarschuw beheerder
ben benieuwd!

maar gaat zeker vet worden!!! :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 79955, 75818, 72530}
Waarschuw beheerder
Fuckkkkin gruwelijk :D:D:D:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
hier ben ik heeeel benieuwd naar!
heb er zin in, nog maar 9 dagen:D!

ps. dat nummer dat als eerste komt klink gruwelijk :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2011 om 20:24:
dat nummer dat als eerste komt klink gruwelijk


zo idd, kan er ff niet opkomen hoe die heet!!
Artiest {SHOWLIST artist 60617, 68482}
Waarschuw beheerder
Zeer benieuwd naar deze act :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2011 om 20:24:
ps. dat nummer dat als eerste komt klink gruwelijk


tha playah - on the edge
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]-aurice op vrijdag 22 juli 2011 om 00:12:
tha playah - on the edge


ja dat is 'm haha had 'm toevallig ook net gevonden op youtube, echt gaaf :yes:
Waarschuw beheerder
Neophyte instead of EA would have been nicer :)
 
Waarschuw beheerder
Owwwwww wat ziek!
 
Waarschuw beheerder
ben benieuwd
Waarschuw beheerder
wordt een lekkere afsluiter;-)
Waarschuw beheerder
aaaaaaaagh heb er zin!!!!!
Waarschuw beheerder
waarom nou weer EA ertussen! zal het hele team wel weer verzieken met zn meezing nummers
Waarschuw beheerder
HOTS!!!! leuk team voor standaard nobody said it was easy setje ... :p
 
Artiest The Element
Waarschuw beheerder
Dit moet wel losgaan dacht ik zo :P
Waarschuw beheerder
+1
Doe dan 50/50 Begin maar met evil Style en eindig met angerfist style
 
Artiest Omistettu
Waarschuw beheerder
ik ben heel erg benieuwd..
Waarschuw beheerder
+1
als ze een set gaan geven dan zorg ik dat ik daar ben op de eerste rij :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we hebben er zin in ................aaaaarggghhhhhh
Waarschuw beheerder
Helemal van god lossssssssssssssss heb er zwaaaar zinnn in :hyper: :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van t-nyze op vrijdag 22 juli 2011 om 10:53:
Neophyte instead of EA would have been nicer :)


Of Neophyte in plaats van Outblast;)
Waarschuw beheerder
Kan niet wachte wat een combi 4 legends dat gaan mijn beentjes niet leuk vinden! word keihard stampuhhhh!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Malle Pietje:p op vrijdag 22 juli 2011 om 18:55:
waarom nou weer EA ertussen! zal het hele team wel weer verzieken met zn meezing nummers


idd fucking backstreetboys wat op staat te treden laatste tijd...:(
jaar of 5 terug knalde ze nog op feestjes ma nu ist beetje lalala "zing met me mee!" jammer...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Heb Der zin in nog maar een paar uurtjes te gaan en dan kunnen we weer :P:D
Waarschuw beheerder
ben cker wel benieuwt
Waarschuw beheerder
waren niet afsluitwaardig
aan het begin van de middag ging het er veel harder aan toe op de main
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DonJon op maandag 1 augustus 2011 om 16:35:
waren niet afsluitwaardig


inderdaad ``nobody said`` kan gewoon echt niet meer . je kunt ze beter noemen wij nemen ons setje op voorhand op en drukken daarna op play team .
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2325, 3397}
Artiest {SHOWLIST artist 9144, 105987}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DonJon op maandag 1 augustus 2011 om 16:35:
aan het begin van de middag ging het er veel harder aan toe op de main


idd