Partyflock
 
Profiel · 82897
Profielafbeelding · *Marlin*
Mijn schatties!!!!
donateur
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamMarlinda
WoonplaatsEde (Gelderland)
LandNederland 🇳🇱
BeroepKlaar met School!!!!! Verkoopster
Geboortedatum
Leeftijd40
Geslachtvrouw
Geaardheidhetero
Relatieja, met kleiberg
Favoriete genreshardcore, hardstyle, speedcore, terror
hardcore, hardstyle
Lid sinds18 april 2004 17:57
Statusinactief
Laatst hier15 mei 2012 19:47
Laatste aanpassingdinsdag 19 februari 2008 om 19:03

Agenda

Laatst bezochte feest was op vrijdag 31 december 2010: Qountdown, Heineken Music Hall, Amsterdam

Statistieken

106229·pagina's bekeken
10·foto's
30Partyflockvrienden
49·favorieten
83·evenementen bezocht
1·oude interessante evenementen
235·winactie deelnemingen
1·flock
70×geciteerd
1074·opmerkingen
24·waarderingen
1·forumonderwerp
291·forumberichten (onderwerpenlijst)
21·flockberichten (onderwerpenlijst)
1×positieve karma
1·positieveling
1×negatieve karma
1·negatieveling
5594·privéberichten verzonden
5802·privéberichten ontvangen

gast


Als ik je niet ken Meld me dan ook niet als vriendje aan want ik voeg je toch niet toe...dank u:)




Nou dit ben ik




Mijn Schatje(L)





Flockersss



De heele bende(K)
oke oke de namen : (ppff dat zijn er al niet wat)
Dave Wesley Esther Peet Florus Nicky Jolise Michael
Kiona Sjors Jolijn
Jeff, Dave Ik, Dees, Eline Rickm, Sil en Marsss
(K) voor jullie :)




Peet(K) Ik Dave Dave en Kiona



Oma's(L)



Peet en ik



STRIKE A POSE hahahah:lol::roflol:



Schatjes(L)







Dave en ik Was Guzelluggg:P




Vrouwenavondje:)



Gekkenwerk:P:P:P

Matrixx XxLerator



Hier was t al wat later op de Avond:P Heee eline een keer groter dan mij :/ Hoe kan dat nou:P:P
Was gezellig moppie(L)




Kioontje Jowie Ik en Peet (K) 4jullie was weer Gezellig:D




Peterselie'tje(K) en Ik

Matrixx Xxlerator



Was gezellig :cheer:


Stappen In Arnhem:)



Peet, Ik Eline, Bolle, Jolise, Opa en Kevin :D was Gezellig:bier:



Ik Eline en Jolise (Jo wat kijk je serieus:P)



Peet Flo en Opa:P



Turkije :D was echt suupper:D



Eline, Florus, Ik, Peter, Josine, Bas en daaronder Michal.



Eline en Ik.. Als ik jou toch is niet had..*zucht* HVJ Moppie!! (K)




Peet en Ik..



Eline en Ik op t Kameeltje:D )wat hebben wij gelachen zeg:lol:



Eline Ik en Jo.



Ikke..



Lekkere bekkies hea hahaha :lol:




Michal en Ik.




Eline Ik en Josine



Ik.



Nog een keer de bende:)



Josine Ik en Eline.. haha:D:D



Jo, Michal, Ik
Eline




Ikke:)



Eline Ik en Josine




Michal, Peet, Florus en Bas



I Believe I can Fly :P:P

Weekendje weg naar Duitsland met de Engelse meiden (holland lag eruit dus dan maar voor Engeland:P)



Zaterdagochtend voordat we gingen



Druk bezig met de tent opzetten:P (vooral ik, ik had t zo zwaar met die handen in me zij:P)



Jolijntje en Ik




jaja we hebben eindelijk een paar knappe mannen gevonden:P:P jezus wat zijn die engelsen allemaal lelijk:D



Eline en Ik.



Jolijntje en Dianne Harstikke verliefd:P



Jolijn: Hi HA Hondelul :P:P Zeg t dan: HiHa Hundeloel



Goallllll:D :P



Hondelul!!!!! :P



Eline... Ze was alleen nog niet klaar voor de foto:P




Dianne en ik met een paar gekke V'daalers en Nijmegenaren



Eline en Jolijntje



Ik toch nog een klein beetje Nederlands:)



Sávonds na de wedstrijd toen we hadden verloren:(



Volgende dag, Lekker zwemmen:D




Defqon.



Florus, Jowie, Peet
Ik Eline en Kioontje



Ik, Peet Eline en Floeloe



Peet Ik Jowie
Kioontje, Eline en Floeloe



Jolijntje Ikke Esss Joyzz en Silly



Kioontje Ik en Eline




Eelcolientje:P Loeloe en Ik




Florus en Eline



Elin en Ik.



Florus Peet en Jowie.



Peet en Ik



Silly, Jolijntje en Ik




Kioontje en Jowie

LIJPzig:P!!!




Heenweg..



voordat we naar de wedstrijd gingen



Eline en Ik




Peet en Johan..




In de auto op weg naar de wedstrijd!

Ik, Peet,
Johan en Michal



..Goh wat vrolijk allemaal hoe komt dat..:P



De twee tennismeisjes :@:@:@ hahaha:P



lekker aant barbequen



Jowie en Bolle



Jowie en ik in een heele vage bui:P:P



Alleen josine miste die was wat aant proberen hahaha:P




Ikke in een vage bui:P



Eline in een vage bui:P:P




Laat(heel laat) op de avond!!!



Outland!!




Mijn Allerliefste moppie~!!!



Peet en Ik.



Mijn schatje Ikke en Rudi:P



Mijn drolletje en ik :P



Rudi en Guus :)

Keertje stappen in Ede




Eline Ik en Kioontje



Eline Ik en Kioontje



Koninginnedag 2006





Schatje en Ik:)



Peet en Ik



De bende




:D



Mijn schatje en ik!!


:cheer:





Sja:S wat moetje hier van zeggen hahahaah :D:D:D




Angerfist



Met z'n alle..



Ik en Mijn schatje Trudi(L) :D:D



Ik:) Elin, Yvonne Kiona en daaronder Jowie :)



Ikke, Elin, Ellis en daarachter yvonne en nog 2mafkezen:)



Kioontje, Yvonne Ik en Eline



:respect:





Johan En Kiona..




Eline en Borus en jowie en peet op de achtergrond



Een lelijke gozer:P... Yvonne, Kioontje ik en Eline



Peet en Ik..



Eline, Yvonne en Ik..







Ikke, Peet, Florus en Eline (die jongen daarachter heeft denk ik geen vrienden..vandaar dat tie bij ons staat:P:P)



Me schatje en Ik.. en daarachter peet. Ehm...Eline wat heb jij op je tong;):P







Koontje, Yvonne, Eline en Ik.. En lieve willy pilly:P:9



De achterkant van ons :/ waaris willy nou?? :P



wat zijn we toch lief hea:S:vaag:



Eline, Borus Danny en Ik..




De boys..



Eline die haar spierbal toont..yvonne's bek valt er van open en zelfs pascal raakt er van slag van heheh;) :P



Elin, Yvontje en Ik..



Yvontje, Eline en Ik.. Kioontje was hier ff kwijt:( ;)



Florus, Bas, Peet, Ikke, Eline, Johan
Yvontje en Danny



Yvonne en Ik..



Eline(L) Yvonne(L) Lotje(L) en Ik

Bij Florus thuis..








:P:P



verwijderd Ik en aku gemus.:D




Mijn schatjes en ik:P




J' lijntje en Ik



Arwin, Draniel, Zwettes.
Websley, Peet, Ik, Kaasie, Bas En Johan.



verwijderd , Bas, Eline, verwijderd
verwijderd en Ik.



Eline en Ik.



Eline, Yvonne en Ik.



Alle gekken op een stokkie;)




Peet en Ik..



Mijn schatjesss



Eline, Ik En Yvonne :hug:



kleiberg en Ik.



Eline en Yvonne



Ik, Kaas, Yvonne en Eline



Nick, Kaas, Yvonne, Ik, Peet, Eline, Wesley, Arwin en Borus.



verwijderd en Ik.



Ik en Eline..



Eline en Borus.




Yvonne en Ik..



Ik en Eline :vaag:






Dianne en Ik



J'lijntje, Eline, Kiona en Ik






Eline en Ik...Nuchter:P



Yvonne en Ik.. Niet meer zo nuchter:P:P







gezellig op de bank:P



Peet en Dan.. Wat zijn ze lief hea;)





Kiona, Jennifer, Eline, Yvonne, Adrienne en Ik.

:bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier:



Eline, Yvonne en ik :P







Dianne, Ik
Yvonne Eline en J'lijntje



Borus, Peet, Ik, Marcel, Dianne, Rick, Jolijn, Jurrit
Yvonne, Eline en Sil.. enne wie trekt er aan me haar :@ :P
volgens mij marcel die kijkt zo etterbakkerig;)




J'lijntje Ik en Dianne..



Dianne, Ik, J'lijntje, Silly
Eline en Yvonne




Joyzz, Silly, Ik, J'lijntje en Dianne :D :D





Tobi, Marcel
Joyzz, Dianne, Jolijn, Ik, Silly en Tim... Was heel gezellig:)





Floeloe:P, Ik, Jaap, Peet en Eline




Alle gekken bij elkaar;)






Danny die weer gek moest doen:P
Eline Yvonne en ik!



met z'n alle bij de mac



Peet, bas, danny, ik, florus, eline johan en josine!




Eline Yvonne en ik.
Danny josine en Peet



Yvonne en ik.



Johan, danny, peet, ik, eline, josine en yvonne!



Johan Danny en ik!






Bas, Johan, Peter, Yvonne, Ik, Florus Danny en Eline..





Ik, Peet, Danny, Borus en Yvonne..



Yvonne, ik en Eline(L)!



Danny en ik..



Danny en ik
Johan, Bas, Eline en Yvonne



Verwoerd en danny..



Bas, verwoerdt, danny, ik, yvonne, eline, 1/2 borus en 1/4 peet:D






Jolijntje(L) en ik..




Sil(L) en Ik..





Daniel,Domi,Dix,Jeroen
Ceet,Ik,Immie,Ilse en daaronder Maikel met een Heel lekker ijsje:P:P



myrthe,ginger, ik, ilse en daarachter geeske


Danny, Florus, Peter en Gerard...


Ilse, Daantje, Domi, Ginger, ??, Ik:S en Nikky..



Danny, ikke, daniel, domi,jeroen, ilse, maikel en ??






Danny, Peet, Florus en Johan voordat we naar Thunderdome gingen..


Danny en ik:D




Ikke druk bezig:P



Petertje druk bezig:P


Bas, Danny, Johan, Rickm, Florus, Jasper en Jurrit...






Johan, Zwettes, Daniel en ik..
die rare blauwe streep..?? Me fototoestel meegewassen met me broek:S slim he:P





Ik en Danny..



Michael en Danny..


Peter en Danny




Ik :S, Jolijn, Dianne en Esther!!!!
Was echt Gezellie!! :D:D:D



Esss,Jolijntje Dianne en ik...



Esther,Dianne, Jolijntje en ik..in de Matrixx..Was weer gezellig..






En nog een fotootje van jolijntje en Mij!!




Jolijntje, Sill, Dianne en Ess op Hardbass..









J'lijntje,Dianne,Ess en Sill!!





(L)Jolijntje en Dianne(L)










Jij bent een vriendin op wie ik me kan verlaten,
en grote en kleine problemen mee kan bepraten..
Je bent een vriendin op wie ik me kan bouwen,
en al mijn geheimen kan toevertrouwen..
Je bent een vriendin, zo zijn er niet velen,
met wie ik vreugde en verdriet kan delen..
Hoe het ook verder zal gaan in ons leven,
ik hoop dat wij altijd die vriendschap zullen blijven geven..

(L)(L)

Mijn lieve schatjes :hug:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Elin en Ik..

(L)-------------------------------------------------------------------(L)



Eline en Ik net Wakker:D


Wanneer een meisje stil is
denkt ze aan een miljoen dingen.
Wanneer een meisje niet reageert
is ze diep aan het denken.
Wanneer een meisje met vol vragen naar je kijkt
is ze benieuwt hoelang je blijft.
Wanneer een meisje naar je staart
is ze benieuwd waarom je liegt.
Wanneer een meisje met haar hoofd op je borst rust
wenst ze dat je voor altijd bij haar blijft.
Wanneer een meisje zegt:
"Ik hou van jou", meent ze dat.
Wanneer een meisje zegt:
"Ik mis je", is er niemand op de wereld die jou meer mist dan zij!




Ik ben een vrouw, en dat is heus geen pech
Ik heb geen last van agressie als ik rijd op de weg

Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop
En ruim altijd al mijn rotzooi achter me op

Als ik iets zoek, vind ik het ook in één keer
Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog heel veel meer

Van een griepje is bij mij niet veel te merken
Ik neem een aspirine en ga gewoon werken

Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen
In plaats van te zeiveren om voetbaluitslagen

Al is vrouw zijn dan een enorme zegen
Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen

Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie
Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie ?

Dat is niet het ergste in dit geval
Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral

Ze denken zelf de beste te zijn
Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn

Uiteraard laten we ze in de waan
Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan:

Mannen zijn eigenlijk nog een kind
Dat spelen met auto's het einde vindt

Die een potje gaat vechten als hun club verliest
Computerspelletjes speelt en knoeit als ie piest.

Nee, mannen willen de waarheid niet horen:
ZONDER EEN VROUW ZIJN ZE VERLOREN!






:):):):):):):):):):):)
:):):@:@:):):):@:@:):)
:):@:@:@:@:):@:@:@:@:)
:):@:@:@:@:@:@:@:@:@:)
:):):@:@:@:@:@:@:@:):)
:):):):@:@:@:@:@:):):)
:):):):):@:@:@:):):):)
:):):):):):@:):):):):)
:):):):):):):):):):):)


In de winter vloog er een vogeltje door de lucht maar door de kou bevroor hij en viel op de grond.
Er kwam een koe langs en die scheet op het vogeltje waar door hij ontdooide.
Maar op eens kwam er een kat aan en die haalde het vogeltje uit de stront en at hem op!

Moraal van het verhaal:

Niet iedereen die op je schijt is je vijand & niet iedereen die je uit de shit haalt is je vriend.











ga nooit weg zonder te groeten
ga nooit heen zonder een zoen
wie het noodlot zal ontmoeten
kan het morgen niet meer doen
ga nooit weg zonder te praten
dat doet een hart soms pijn
wie je 's morgens heb verlaten
kan er 's avonds niet meer zijn






TOEDELOE