Partyflock

Forumonderwerp · 999745

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een goede vriend van me kraakt al jarenlang drugsgebruik af. Op zich niks mis mee, maar de laatste keren dat hij op feesten staat, kan hij zijn bek niet rechthouden :s Wij vermoeden dat hij dus (o.a) aan de pep zit. Hij blijft het zelf ontkennen, erg vermoeiend.

Hoe moet ik hier mee omgaan? Of gewoon niet op reageren? Ik ben bang dat hij een probleem heeft. Als je over drugsgebruik gaat liegen, is het begin van het einde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is het?

Gopher?
Merrill Stubing?

Of die gekke dokter ?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik ook wel eens meegemaakt.
uiteindelijk komt diegene er wel voor uit hoor
Waarschuw beheerder
Je kan niet meer doen dan je best en de rest is aan hem. Eigen schuld dikke bult dan hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:22:
Als je over drugsgebruik gaat liegen, is het einde van het begin

het zit mij ook niet lekker, wat moeten we ermee?
Waarschuw beheerder
Vroeger viel hij altijd in slaap op feesten, overal. Tegenwoordig haalt hij hele nachten door :\.
Waarschuw beheerder
het einde van het begin

Als zijn beginnende drugsgebruik nu eindigt dan is er toch niks aan de hand?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DopeyXXL op dinsdag 4 maart 2008 om 14:26:
Heb ik ook wel eens meegemaakt.
uiteindelijk komt diegene er wel voor uit hoor

ik hoop het echt, we hebben al geregeld met m om de tafel gezeten. Zonder succes (n)

vroeger als we op stap gingen viel ie nog wel eens ergens in slaap, dat is het laatste jaar ook niet meer gebeurd :s

al met al vreemde dingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:30:
vroeger als we op stap gingen viel ie nog wel eens ergens in slaap, dat is het laatste jaar ook niet meer gebeurd

:s

idd vreemd van die jongen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 4 maart 2008 om 14:26:
Je kan niet meer doen dan je best en de rest is aan hem. Eigen schuld dikke bult dan hoor

heb je wel gelijk in :)

het is gewoon een naar gezicht om een vriend van je zo af te zien glijden (N) en ik zal er alles voor doen om dat tegen te houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:31:
ik zal er alles voor doen om dat tegen te houden

Maar goed, als hij niet geholpen WIL worden lukt dat ook niet.

Maar goed, ik hoop het beste voor je (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Succes ermee :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
het is misschien wat achterbaks, maar als je echt geen andere opties ziet zou je het zijn vriendin/ouders kunnen vertellen.

Waarschuw beheerder
donateur
waarom lig jij er wakker van dan

een vriend die tegen je liegt is ook geen goeie vriend

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DopeyXXL op dinsdag 4 maart 2008 om 14:35:
het is misschien wat achterbaks, maar als je echt geen andere opties ziet zou je het zijn vriendin/ouders kunnen vertellen.

heb ik idd veel over nagedacht :)

zn ouders wonen ook niet echt in de buurt hier en ik heb die mensen nog nooit gezien

tnx voor alle tips :flower:
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DopeyXXL op dinsdag 4 maart 2008 om 14:35:

daar maak je de problemen alleen maar erger mee geloof mij.. beste kun je gewoon zeggen hoe je erover denkt en zeggen dat je hem wil helpen maar dat ie dan wel eerlijk moet zijn, en als ie dat niet wil jah dan is het zijn eigen schuld, dan laat je hem in de steek, want wat heb je aan vrienden die niet eerlijk zijn? (dat laatste moet je ook gewoon zeggen, dan gaat ie echt wel nadenken)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 4 maart 2008 om 14:37:

is maar hoe je het bekijkt, kan ook een kwestie zijn van het zelf niet onder ogen zien en dus liegen tegen jezelf...dit zie je vaak bij beginnende verslavingen, dus isaaccc denk dat je snel actie moet gaan ondernemen voordat het te laat is, vooral je voorbeeld van eerst altijd slapen, lekker lui en nu hele nachten doorhalen, klinkt niet echt gezond
sterkte ermee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Manic op dinsdag 4 maart 2008 om 14:42:
want wat heb je aan vrienden die niet eerlijk zijn? (dat laatste moet je ook gewoon zeggen, dan gaat ie echt wel nadenken)

wat heb je aan vrienden die je laten vallen als t ff niet lekker gaat??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:39:
zn ouders wonen ook niet echt in de buurt hier en ik heb die mensen nog nooit gezien

:D
Waarschuw beheerder
en wat nou als I S dubbol A tripple C het verkeerde denkt?

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag hebben we hem ook in de Jezusbus gezet, maar heeft niks geholpen. Die gasten konden ook niet tot hem doordringen.. Hij was echt zich zelf niet, schuimbekken tollen etc.

Wij allemaal slapen gaat hij rustig een filmpje kijken, kan toch niet als je alleen aan de drank zit.

Gaat echt de verkeerde kant op (N)
Waarschuw beheerder
ja wij eten en de doner was echt goed, gaat hij zeggen dat hij vies is zodat hij hem niet op hoeft te eten :s

Ook wel een teken natuurlijk :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 4 maart 2008 om 14:37:

ja dat vind ik ook!
Waarschuw beheerder
leugen om bestwil moet kunnen maar dit gaat te ver :/
Waarschuw beheerder
donateur
Boeieng man, een beetje pep hoort erbij.

Dat gezeik van iedereen over drugs tegenwoordig :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 4 maart 2008 om 14:49:
ja wij eten en de doner was echt goed, gaat hij zeggen dat hij vies is zodat hij hem niet op hoeft te eten

Ja idd Sinbad nooit wat mis mee, zegt hij smaakt me niet :vaaG: Goed dat je het zegt Wes.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb hem net aan de telefoon gehad, om te vragen of ie een happie mee gaat eten vanavond. Klinkt erg down en lusteloos (n)

shit , ik maak me zorgen :s
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 14:48:
Hoedan wel? Leg uit!

Nou lekker simpel ben je dan.. :x Is toch wel duidelijk dat ie een probleem heeft als ie t zelfs tegen zijn drugsgebruikende vrienden gaat lopen ontkennen. ben je ook geen vrienden als je om die reden al iemand moet laten vallen.
Waarschuw beheerder
Als hij er over liegt, gaat 't fout. Ik zou ook zeggen dat je 'm wilt helpen, maar dat hij dan nu alles eerlijk moet vertellen. Als hij dat niet wil/doet, zeg je dat hij de vriendschap niet waard is. Dat hoef je niet te menen, maar dan gaat ie vast wel nadenken. en anders is 't gewoon zijn eigen schuld. Jullie hebben 't geprobeerd.

desnoods ga je 'm filmen (:S) als het heel duidelijk aan 'm te zien is. Als hij zijn eigen daden terug ziet lijkt 't me sterk als hij dan nóg blijft ontkennen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 14:46:
kan toch niet als je alleen aan de drank zit

kán wel. Ik haal ook wel 'ns een nacht door zonder iets te gebruiken. Alleen als hij eerst wél vaak in slaap viel en nu ineens nooit meer, lijkt me toch dat er meer aan de hand is inderdaad.

succes (F)
Waarschuw beheerder
Je liegt zelf ook over je eigen persoonlijkheid.
Denk dat jij beter hulp kan gebruiken (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op dinsdag 4 maart 2008 om 14:54:
Dat gezeik van iedereen over drugs tegenwoordig

is toch ook te belachelijk voor woorden dat je je met drugs moet vermaken op een feest :s

Je ziet het steeds weer dat dat juist diegene zijn die in de goot belanden of schulden hebben. Voor mij absoluut geen drugs :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 14:48:
Hoedan wel? Leg uit!

-->
Uitspraak van Kale AFCA op dinsdag 4 maart 2008 om 14:42:
Uitspraak van Roger_X op dinsdag 4 maart 2008 om 14:37:

is maar hoe je het bekijkt, kan ook een kwestie zijn van het zelf niet onder ogen zien en dus liegen tegen jezelf...dit zie je vaak bij beginnende verslavingen, dus isaaccc denk dat je snel actie moet gaan ondernemen voordat het te laat is, vooral je voorbeeld van eerst altijd slapen, lekker lui en nu hele nachten doorhalen, klinkt niet echt gezond
sterkte ermee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bedankt voor je reactie riotgirlll :)
Uitspraak van Betercore op dinsdag 4 maart 2008 om 14:57:
desnoods ga je 'm filmen () als het heel duidelijk aan 'm te zien is. Als hij zijn eigen daden terug ziet lijkt 't me sterk als hij dan nóg blijft ontkennen.

grappig dat je dit zegt, want afgelopen zaterdag was hij dus ook op Promo in de heineken music hall. Gister kregen we de foto's onder ogen en we zijn serieus geschrokken. Zn kaken en zn ogen stonden op half 11 :S

Toen ik hem de foto liet zien en zei dat hij nu echt niet meer kon ontkennen, zei hij glashard dat een foto een momentopname is :S
Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:59:
Toen ik hem de foto liet zien en zei dat hij nu echt niet meer kon ontkennen, zei hij glashard dat een foto een momentopname is

Hah nou juist dan zie je t goed! Heb ook wel foto's gemaakt van wappies, en juiste de onverwachte foto's kun je t heel goed zien ja:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 14:56:
Is toch wel duidelijk dat ie een probleem heeft als ie t zelfs tegen zijn drugsgebruikende vrienden gaat lopen ontkennen.

Drugs is voor kansloze :yes:

Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 14:56:
Nou lekker simpel ben je dan..

juistem

Uitspraak van Betercore op dinsdag 4 maart 2008 om 14:57:
kán wel. Ik haal ook wel 'ns een nacht door zonder iets te gebruiken.

Maar jij bent nog aan het puberen, heb je energie over
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 4 maart 2008 om 14:58:
Voor mij absoluut geen drugs

Dat heb ik er meer horen zeggen. b)

Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 4 maart 2008 om 14:58:
Je ziet het steeds weer dat dat juist diegene zijn die in de goot belanden of schulden hebben.

50% van de Nederlanders zit in de schulden. :/

Toevallig hebben bijna al mijn vrienden drugs gebruikt (of gebruiken nog steeds heel af en toe) en niemand is in de goot beland.
Gewoon lulkoek. Natuurlijk gebeurt het wel, maar niet per sé door drugs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:03:
Drugs is voor kansloze :yes:

Dan gebruik jij zeker ook nooit paracetamol, norit etc ?? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 4 maart 2008 om 15:01:
persoon in kwestie..de rechter

:roflol: Dat is me ook een tjappie zeg :d
laatste aanpassing
Drugs is voor kansloze

dan is meer dan de helft van Nl kansloos? :lol: Erg kortzichtig weer, waarom reageer je dan sws als je niet weet van hoe en wat :gaap:

juistem

Jij dus (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 4 maart 2008 om 15:04:
Slaat dat nou op :/

Vat ik ook niet helemaal :/ _O_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:04:
Dan gebruik jij zeker ook nooit paracetamol, norit etc ??

:no: pijn zit tussen je oren of je kan ermee omgaan ofniet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op dinsdag 4 maart 2008 om 15:04:
Toevallig hebben bijna al mijn vrienden drugs gebruikt

slechte omgeving heb je dan :/

Waar gaat het heen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 4 maart 2008 om 14:46:
en wat nou als I S dubbol A tripple C het verkeerde denkt?

denk dat we dit niet moeten uitvlakken....mss proberen de anderen wel de schuld op een iemand te schuiven omdat ze allemaal zelf vol erop zitten, zo valt het bij hun niet op en kunnen ze aan de aandacht ontsnappen
het lijkt onwaarschijnlijk maar ook dit verschijnsel zie je vaak op tv bij die talkshows enz.
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 4 maart 2008 om 15:04:
Slaat dat nou op

Omdat het allemaal net ff wat verder gaat,dan ineens te zeggen van dat je m maar in de steek moet laten. Mensen die zich dat niet kunnen voorstellen moeten hun waffel houden:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:05:
Vat ik ook niet helemaal _O_

Omdat ik geen drugs gebruik mag ik me mening niet geven :s
Waarschuw beheerder
Een goede vriend van me kraakt al jarenlang drugsgebruik af. Op zich niks mis mee, maar de laatste keren dat hij op feesten staat, kan hij zijn bek niet rechthouden Wij vermoeden dat hij dus (o.a) aan de pep zit. Hij blijft het zelf ontkennen, erg vermoeiend.

bekijk het eerst even vanuit zijn positie ;)
jaren lang heeft hij de wet over drugsgebruik lopen verkondigen als anti drugsgebruiker.....voor hem is het dus dubbel zo moeilijk om toe te gaan geven dat hij ook gebruiker geworden is.Dat is dus de eerste drempel waar hij overheen moet.

Als jij (jullie) er steeds op ingaan op een "aanvallende" manier zal hij dus (ook uit gewoonte én uit schaamte) altijd in de verdediging schieten.

Wijsheid is hem eerst op een hele rustige (en vooral INFORMELE) manier te laten merken dat jullie hem niet veroordelen en zullen veroordelen op het feit dat hij altijd het ene verkondigt heeft en het nu zelf doet.
Als hij door krijgt dat hij niet veroordeeld wordt (of verbaal afgezeken, te kakken gezet of gepakt worden op zijn woorden van voorheen) dan zal hij daarna openstaan voor de hulp die je hem wil bieden óf op ze minst in de fase dat hij het toe gaat geven komen.

Forceer de zaak niet want daar maak je het probleem alleen maar groter mee, en ga al helemaal niet kleppen tegen zijn ouders of zo..........daarmee zet je het vertrouwen van een vriendschap op het spel, en zal hij straks niemand meer vertrouwen.

suc6
Waarschuw beheerder
donateur
Als ie nou coke zou gebruiken en dat steeds zou ontkennen zou ik me wel zorgen gaan maken. Af en toe wat speed...mwa, wel een beetje raar als ie dat in z'n eentje doet en het ontkent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:04:
dan is meer dan de helft van Nl kansloos? Erg kortzichtig weer, waarom reageer je dan sws als je niet weet van hoe en wat

Ach meid wees gewoon jezelf, doe je al gek genoeg.:aai: leekje

Misschien moet jij ook maar is hulp zoeken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:08:
Omdat het allemaal net ff wat verder gaat,dan ineens te zeggen van dat je m maar in de steek moet laten. Mensen die zich dat niet kunnen voorstellen moeten hun waffel houden:P

En waar trek jij die conclusie uit?
Misschien heeft hij wel medicijnen gestudeerd, weet jij veel :/
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 4 maart 2008 om 15:08:
Omdat ik geen drugs gebruik mag ik me mening niet geven :s

Tja.. sommige mensen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:09:
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 4 maart 2008 om 15:08:

Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:09:
Nee, omdat je je dat blijkbaar niet kunt voorstellen..

HO :O

wacht ff..........als je geen drugs gebruikt of gebruikt hebt kun je je dingen niet voorstellen en mag je je mening niet geven?(ongeacht of ik het nou met de mening van die persoon eens of oneens ben)

dat is dus dikke bullshit he................
ik hoop dat je dat zelf ook inziet ;) :flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 4 maart 2008 om 15:10:
kan t me niet voorstellen

Ja dat is netjes (y) sommige gaan hier dikke verhalen lopen te verkondigen terwijl ze er de ballen verstand van hebben..en niet kunnen voorstellen..:x
Zo niet dan ben je idd een erg simpel persoon en ben ik blij dat je mijn vriend niet bent 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon :respect: voor de mensen die niet gebruiken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:08:
gaat,dan ineens te zeggen van dat je m maar in de steek moet laten

waar zei ik dat ik heb een beetje last van korsakoff dan denk ik, want ik ken het me niet herinneren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dwerg 1631 op dinsdag 4 maart 2008 om 15:07:
slechte omgeving heb je dan

Waar gaat het heen

Onzin. Allemaal goed terecht gekomen HBO/uni studies gedaan, eigen huis met alles dr op en dr aan.

Jouw vrienden zijn misschien wel allemaal voetbalsupporters.
Lijkt me ook geen prettige omgeving. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 4 maart 2008 om 15:10:
kan t me niet voorstellen

;)

Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 4 maart 2008 om 15:12:
ik hoop dat je dat zelf ook inziet

waarschijnlijk niet, ze heb een bord voor haar kop en leeft in een wereld waar alleen iemand die drugs gebruikt een mening mag geven :frusty:
Waarschuw beheerder
ja zeg.................ga onderelkaar een beetje ruzie zitten maken wie wel en niet een mening hier mag hebben :-/

beter je geeft de Topicstarter een advies waar ie wat mee kan B)
ipv een stelletje kleuters baas boven baas te spelen B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 4 maart 2008 om 15:17:
:banana: gezellig

8)

Ja! Nog meer horken die ruzie maken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 4 maart 2008 om 15:16:
beter je geeft de Topicstarter een advies waar ie wat mee kan
ipv een stelletje kleuters baas boven baas te spelen

:respect:

Waarschuw beheerder

Zou jij kunnen vertellen hoe je erover denkt. Misschien heb jij er een andere kijk op, omdat je hem niet kent. Alvast bedankt (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op dinsdag 4 maart 2008 om 15:15:
Jouw vrienden zijn misschien wel allemaal voetbalsupporters.
Lijkt me ook geen prettige omgeving.

Ik heb bij het voetbal echt bijna nooit een relletje gezien. Ik kom daar voor het voetbal. En dat snuiftuig kom ik niet bij in de buurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:18:
Zou jij kunnen vertellen hoe je erover denkt. Misschien heb jij er een andere kijk op, omdat je hem niet kent.

scroll es ff een stukje terug..............

daar staat:

Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 4 maart 2008 om 15:08:
bekijk het eerst even vanuit zijn positie
jaren lang heeft hij de wet over drugsgebruik lopen verkondigen als anti drugsgebruiker.....voor hem is het dus dubbel zo moeilijk om toe te gaan geven dat hij ook gebruiker geworden is.Dat is dus de eerste drempel waar hij overheen moet.

Als jij (jullie) er steeds op ingaan op een "aanvallende" manier zal hij dus (ook uit gewoonte én uit schaamte) altijd in de verdediging schieten.

Wijsheid is hem eerst op een hele rustige (en vooral INFORMELE) manier te laten merken dat jullie hem niet veroordelen en zullen veroordelen op het feit dat hij altijd het ene verkondigt heeft en het nu zelf doet.
Als hij door krijgt dat hij niet veroordeeld wordt (of verbaal afgezeken, te kakken gezet of gepakt worden op zijn woorden van voorheen) dan zal hij daarna openstaan voor de hulp die je hem wil bieden óf op ze minst in de fase dat hij het toe gaat geven komen.

Forceer de zaak niet want daar maak je het probleem alleen maar groter mee, en ga al helemaal niet kleppen tegen zijn ouders of zo..........daarmee zet je het vertrouwen van een vriendschap op het spel, en zal hij straks niemand meer vertrouwen.

*edit*
ga er geen ruzie met hem over maken, dan raken jullie in een welles/nietes spelletje verwikkeld, en dan geld het recht van de sterkste.........die wint.
Probeer juist er géén ruzie over te maken, hou "de deur tot praten" altijd open! Dan zal hij uiteindelijk daar ook gebruik van gaan maken ;)
Met dingen afdwingen bereik je het tegenovergestelde ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga onderelkaar een beetje ruzie zitten maken wie wel en niet een mening hier mag hebben

ipv een stelletje kleuters baas boven baas te spelen

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 4 maart 2008 om 15:20:
Als jij (jullie) er steeds op ingaan op een "aanvallende" manier zal hij dus (ook uit gewoonte én uit schaamte) altijd in de verdediging schieten

We hebben ook gezegd dat het niet erg is, we hebben liever dat hij eerlijk is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen mensen mensen :s

fijn dat jullie allemaal meedenken hoor, maar elkaar verwijten gaan maken heeft helemaal geen zin. En als topicopener eis ik dat Prettig gestoord en heus wel lief, weg blijft hier :) :) :)

je voegt helemaal niks toe aan de discussie en je komt nogal dom over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:31:
en ik zal er alles voor doen om dat tegen te houden

Kun jij niet, dat moet hij zelf doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:59:
Toen ik hem de foto liet zien en zei dat hij nu echt niet meer kon ontkennen, zei hij glashard dat een foto een momentopname is

een film is geen moment opname, dus ik zou zeggen probeer 't uit.

Wat Tijgertjuh** zegt:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op dinsdag 4 maart 2008 om 15:26:
een film is geen moment opname, dus ik zou zeggen probeer 't uit.

heb ook wel eens gehoord dat ze photoshoppen

Waarschuw beheerder

Ik ben het eens met Tijgertjuh** Een paar jaar geleden is mij hetzelfde overkomen met een vriendin.. En doordat haar ouders erachter waren gekomen liep alles totaal uit de hand, ze vertrouwde niemand meer, wou niks meer vertellen.. Nu is het eindelijk aan de beterende hand, voor zo ver ik weet iig. Ik heb nu geen contact meer met haar, omdat alles erg mis ging. Ik weet niet waar ze zit, weet alleen via haar ouders dat het langzaam maar beter gaat. Achteraf weet ik wel zeker dat wij (vriendinnen en ik) verkeerd hebben gehandeld. We wisten zelf ook niet wat we ermee aan moesten, dus zijn we toen naar haar ouders gestapt, en dat ging verkeerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 15:25:
. En als topicopener eis ik dat Prettig gestoord en heus wel lief, weg blijft hier

je voegt helemaal niks toe aan de discussie en je komt nogal dom over

geef je groot gelijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:18:
Ja! Nog meer horken die ruzie maken

hoe meer horken des de gezelliger het is :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dwerg 1631 op dinsdag 4 maart 2008 om 15:19:
En dat snuiftuig kom ik niet bij in de buurt

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 4 maart 2008 om 15:31:
hoe meer horken des de gezelliger het is :cheer:

:lol:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 15:25:
En als topicopener eis ik dat Prettig gestoord en heus wel lief, weg blijft hier

Omdat ik zeg dat ik het nogal simpel vind dat mensen gelijk zeggen dat ze die persoon maar moeten dumpen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:37:
Omdat ik zeg dat ik het nogal simpel vind dat mensen gelijk zeggen dat ze die persoon maar moeten dumpen?

nee omdat je gewoon een domme hork bent
Waarschuw beheerder
nee omdat je verzint dat mensen zeggen dat ze die persoon gelijk moeten dumpen :)

Waarschuw beheerder
is het begin van het einde.laatste aanpassing 4 maart 2008 14:30

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:38:
Uitspraak van Isaaccc op dinsdag 4 maart 2008 om 14:22:
is het begin van het einde.laatste aanpassing 4 maart 2008 14:30

bedankt voor je melding

als jij dan ff een t achter word zet, staat btje dommig in je naam

Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:37:

dat zeg je niet :S

Waarschuw beheerder
Wat een gezelligheid hier :cheer:
Waarschuw beheerder
Het is inderdaad een goed idee om een gesprek aan te gaan met hem. Het wordt natuurlijk wel heel lastig wanneer hij niet eerlijk is over zijn gebruik. Ik heb hieronder een aantal gesprekstips geplaatst die je kunnen helpen bij het voeren van zo'n gesprek. Bedenk voor je zelf waar jou grens ligt. Volgens mij heb je al heel veel geprobeerd. Als hij blijft liegen dan moet je op een gegeven moment ook voor jezelf kiezen. Misschien dat dat zelfs een extra duwtje in de juiste richting is.
Ik kan me ook voorstellen dat de stap om bijvoorbeeld echt hulp te zoeken behoorlijk groot is. Je kan hem ook vertellen dat hij online hulp kan krijgen. Dan hoeft hij niet direct een afspraak te maken. Kijk maar eens op www.jellinek.nl. Daar kan je je eigen gebruik testen en vervolgens ook online hulp krijgen.

Heel veel sterkte er mee!

Voer open gesprek
Probeer open over speed te praten. Kom niet meteen met allerlei meningen opvattingen en verwijten. Vermijd een
ruzie-achtige sfeer.

Bespreek eerst de voordelen
Begin een gesprek over de voordelen van gebruik. Dat haalt de spanning weg. De nadelen komen dan vanzelf

Bespreek de gevolgen van gebruik
Bespreek vooral de gevolgen van speedgebruik en niet zozeer het gebruik vann speed zelf. Confronteer hem dus met het feit dat het lege/vemoeide gevoel niet uit de lucht komt vallen maar een gevolg is van het speed gebruik

Heb oor voor alle problemen maar......
Heb oor voor alle problemen maar maak ook duidelijk dat er een verband is tussen allerlei problemen en gebruik

Los geen problemen op.
Ga niet alle problemen oplossen die het gevolg zijn van gebruik. De gebruiker krijgt dan geen kans om de nadelen van gebruik te ervaren. Als hij geen nadelen ervaart zal de motivatie om te veranderen niet groot zijn

Leg werking vicieuze cirkels uit.
Leg uit dat de gebruiker in een vicieuze cirkel kan komen. Kijk eens naar de motieven van gebruik. Als hij gebruikt om de gevolgen van vorig speed gebruik komt hij in een vicieuze cirkel terecht. Maak dat aan de gebruiker duidelijk

Verlaag drempel hulpverlening
Verlaag de drempel van de hulpverlening. Heel veel hulp vindt poliklinisch of ambulant plaats. Je komt op gesprek en gaat weer naar huis. Ze kijken je medisch na. Er wordt ook met medicijnen gewerkt etc.

Heb geduld.

Bereid je voor op terugval
Bedenk dat als een gebruiker gaat minderen/stoppen er ook een moment van terugval kan zijn. Bereid je hierop voor. Raak niet in paniek, Ga na hoe het kwam en zorg ervoor dat de gebruiker de draad weer zo snel mogelijk oppakt.

Wees op de hoogte
Wees op de hoogte van wat speed is en doet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Unity.nl op dinsdag 4 maart 2008 om 16:03:
Het is inderdaad een goed idee om een gesprek aan te gaan met hem. Het wordt natuurlijk wel heel lastig wanneer hij niet eerlijk is over zijn gebruik. Ik heb hieronder een aantal gesprekstips geplaatst die je kunnen helpen bij het voeren van zo'n gesprek. Bedenk voor je zelf waar jou grens ligt. Volgens mij heb je al heel veel geprobeerd. Als hij blijft liegen dan moet je op een gegeven moment ook voor jezelf kiezen. Misschien dat dat zelfs een extra duwtje in de juiste richting is.
Ik kan me ook voorstellen dat de stap om bijvoorbeeld echt hulp te zoeken behoorlijk groot is. Je kan hem ook vertellen dat hij online hulp kan krijgen. Dan hoeft hij niet direct een afspraak te maken. Kijk maar eens op www.jellinek.nl. Daar kan je je eigen gebruik testen en vervolgens ook online hulp krijgen.

Heel veel sterkte er mee!

Voer open gesprek
Probeer open over speed te praten. Kom niet meteen met allerlei meningen opvattingen en verwijten. Vermijd een
ruzie-achtige sfeer.

Bespreek eerst de voordelen
Begin een gesprek over de voordelen van gebruik. Dat haalt de spanning weg. De nadelen komen dan vanzelf

Bespreek de gevolgen van gebruik
Bespreek vooral de gevolgen van speedgebruik en niet zozeer het gebruik vann speed zelf. Confronteer hem dus met het feit dat het lege/vemoeide gevoel niet uit de lucht komt vallen maar een gevolg is van het speed gebruik

Heb oor voor alle problemen maar......
Heb oor voor alle problemen maar maak ook duidelijk dat er een verband is tussen allerlei problemen en gebruik

Los geen problemen op.
Ga niet alle problemen oplossen die het gevolg zijn van gebruik. De gebruiker krijgt dan geen kans om de nadelen van gebruik te ervaren. Als hij geen nadelen ervaart zal de motivatie om te veranderen niet groot zijn

Leg werking vicieuze cirkels uit.
Leg uit dat de gebruiker in een vicieuze cirkel kan komen. Kijk eens naar de motieven van gebruik. Als hij gebruikt om de gevolgen van vorig speed gebruik komt hij in een vicieuze cirkel terecht. Maak dat aan de gebruiker duidelijk

Verlaag drempel hulpverlening
Verlaag de drempel van de hulpverlening. Heel veel hulp vindt poliklinisch of ambulant plaats. Je komt op gesprek en gaat weer naar huis. Ze kijken je medisch na. Er wordt ook met medicijnen gewerkt etc.

Heb geduld.

Bereid je voor op terugval
Bedenk dat als een gebruiker gaat minderen/stoppen er ook een moment van terugval kan zijn. Bereid je hierop voor. Raak niet in paniek, Ga na hoe het kwam en zorg ervoor dat de gebruiker de draad weer zo snel mogelijk oppakt.

Wees op de hoogte
Wees op de hoogte van wat speed is en doet.

echt top :respect:

dit had ik even nodig :)

ga gelijk aan de slag

nogmaals thanx, en ik hou iedereen graag op de hoogte
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 16:10:
en ik hou iedereen graag op de hoogte

ben ook benieuwd :)

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
drugs gebruikt mij
en erg dat ik het vind
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:43:

jah ff niet lekker.. maar wees wel eerlijk!! ik help al mijn vrienden, hoeveel problemen ze ook hebben, zolang ze maar eerlijk tegen mij zijn
Waarschuw beheerder
laat hem gewoon lekker Poenteren en :lijn:... :bier: en peukkie erbij en genieten van het leven! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie het probleem niet als het alleen op feessies is en soms een weekendje met vrienden.
Waarschuw beheerder

dat is niet simpel
soms .... als alle opties zijn gebruikt en er echt niets anders meer is is iemand "los laten" nog de enige optie.
Ook dat kan iemands ogen openen voor wat er om hem heen gebeurt als ie niet stopt of inziet dat het fout gaat.

En iemand "dumpen" zoals jij het noemt is in een goede vriendschap vaak de moelijkste stap die een mens maar kan maken..........
dus nee dat is niet simpel daar heb je heel veel moed voor nodig, als het iemand loslaten hem kan helpen of kan voorkomen dat je mee getrokken wordt in de negatieve spiraal waar iemand in zit.

Oordeel zelf eens niet zo snel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <carpe diem> op dinsdag 4 maart 2008 om 16:28:
laat hem gewoon lekker Poenteren en :lijn:... :bier: en peukkie erbij en genieten van het leven! laatste aanpassing 4 maart 2008 16:28

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je moet het probleem bij de wortel aanpakken!

Waarschuw beheerder
:lol: wat de fuck is dat man :lol: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 16:34:
Ik zie het probleem niet als het alleen op feessies is en soms een weekendje met vrienden.

dat is t m juist ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 16:48:
wat de fuck is dat man

he jus :)

weglachen hebben we lang genoeg gedaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 17:05:
dat is t m juist

geen probleem dus
als hij nu aan de heroine zat
of dakloos raakte door drugsgebruik

laat die gast es genieten
en gebruik jij ??
zeker ook nooit over gelogen he
zeker meteen naar mams gerend : kijk , en nu zet ik me shotje

slotje + ban + google voor een leven
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 17:42:
geen probleem dus
als hij nu aan de heroine zat
of dakloos raakte door drugsgebruik

laat die gast es genieten
en gebruik jij ??
zeker ook nooit over gelogen he
zeker meteen naar mams gerend : kijk , en nu zet ik me shotje

Kijk, dat zijn nog juiste reacties idd, gelukkig zijn we niet allemaal zo simpel en kortzichtig :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 18:21:
doe ook geen boekje open

dat stripverhaal over hoe zijn vriend aan de drugs geraakt zeker
das maar 3 pagina's

suske en wiske zou der een beter verhaal van maken :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 18:21:
Wel ontopic blijven he? Geeft alweer aan hoe simpel jij bent, doe ook geen boekje open over jou profiel

als wij nou allemaal zo simpel zijn wat doe je hier dan nog???
Waarschuw beheerder
Hij zal t toch niet toegeven dus zou ze zakken onderzoeken en opletten op kleine envelopjes hij valt toch wel door de mand maar je moet hem wel in zijn waarde laten en ook laten genieten zo'n ramp is t niet zolang het met mate is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Shanna84(k) op dinsdag 4 maart 2008 om 18:48:
hij valt toch wel door de mand

zo zwaar is ie niet kilo's afgevallen de laatse maanden
Waarschuw beheerder
stuur hem langs de jesus loves you bus.....:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van British babe op dinsdag 4 maart 2008 om 19:31:
stuur hem langs de jesus loves you bus.....

ff terug lezen is ie al geweest ze wilde m niet hebben :P
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 18:34:
als wij nou allemaal zo simpel zijn wat doe je hier dan nog???

Voel je je aangesproken? :gaap:
Vriendjespolitiek, had het ook wel weer kunnen weten :roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 18:45:
dus hou je waffel gewoon

ehhh nee 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 20:05:
Vriendjespolitiek, had het ook wel weer kunnen weten

ohja dus omdat jij zo dom doet doe ik aan vriendjespolitiek??
zie je dat je niet helemaal 100 bent komt vast door de pep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 20:16:
komt vast door de pep

eyz daar zitteng tegenwoordig best veel mensen aan :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 20:19:
eyz daar zitteng tegenwoordig best veel mensen aan

lekker goedkoop he
Waarschuw beheerder
ik wil hem net posten :lol:

heb trouwens nog een foto van de persoon in kwestie opgeduikeld waar die ook een beetje :vaag: weg trekt :/
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 20:32:
whaha moet je dr horen domme pepslet

:lol: Erg zwak hoor om zomaar te schelden, en niet eens over het onderwerp praten, zegt alweer genoeg dacht ik b)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 20:34:
wel praatjes jij he

Moet toch zorgen dat topic blijft lopen jwt b)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 20:36:
geld zeker niet voor jezelf he??

Ehhhm, misschien even mijn eerste reacties lezen voor je mij durft te beschuldigen :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 20:39:
Erg zwak hoor om zomaar te schelden, en niet eens over het onderwerp praten, zegt alweer genoeg dacht ik

hey jij noemt me goedkoop
enne t gaat over drugs dus pepslet is op ze plaats hier
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 20:39:
Ehhhm, misschien even mijn eerste reacties lezen voor je mij durft te beschuldigen

is geen beschuldiging is een vraag muts staan vraagtekens achter
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 20:41:
hey jij noemt me goedkoop

Ja je bent ook goedkoop, in ieder geval met je opmerkingen, want je kent me niet eens en noemt mij een pepslet :frusty:

Oef ja is ook, komen alleen dikke drugsverslaafden hier om te reageren verder :x

is geen beschuldiging is een vraag muts staan vraagtekens achter

In dat geval nee, heb bij jou nog niks zinnigs gelezen betreft dit topic (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 20:34:
zelfs dat hebben we geprobeerd lor

Sjesus en nog niet gelukt!!! ;p......ik ben de jseus loves bus uitgestuurd vroeger hehe.......ik wilde nog een lolly.....:D

Waarschuw beheerder
en niet eens over het onderwerp praten, zegt alweer genoeg dacht ik

Ze heeft DAAR geen kaas van gegeteng, jij wel, dus leg ons maar eens piepfijng uit hoe mensen aan de pep raken en er mogelijk vanaf kunnen komen. Ik begrijp dat het voor jou ook moeilijk is, maar we luisteren graag hoor, desnoods douw ik mijn piemel in je oor (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 20:45:
dikke drugsverslaafden

dik en drugsverslaafd oke das weer een inteligente opmerking
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 20:45:
Ja je bent ook goedkoop

ach wat is goedkoop ben duurder dan jou pakkie pep das zeker

In dat geval nee, heb bij jou nog niks zinnigs gelezen betreft dit topic

ach heb tenminste humor alsof jij ook maar 1 zinnig woord te melden hebt gehad hier

maarehh ben wel weer klaar met je mzzl
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 20:46:
jij wel, dus leg ons maar eens piepfijng uit hoe mensen aan de pep raken en er mogelijk vanaf kunnen komen

Ehh beetje dom ofzo? Daar gaat het topic niet over :x

iemand die een paar keer drugs gebruikt, is volgens jullie al verloren dus?u nou wat een kennis weer allemaal hier :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 20:51:
iemand die een paar keer drugs gebruikt, is volgens jullie al verloren dus?

waar heb je dat gelezen dan??
laatste aanpassing
maar de laatste keren dat hij op feesten staat,

Beter lezen schat ;)

Of wou je beweren dat er honderden keren mee bedoel word?
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 20:56:
ja hij feest vrij vaak minstens 2 x per week

Ja? En over wat voor periode dan? Weken, maanden??zelfs wanneer hij die beide keren dat zou doen (is ook nog niet eens zeker!) is hij zeker nog niet verslaafd hoor. En ontkennen doet hij vast niet zomaar, daar zal hij wel een reden (lees vrienden die anti drugs zijn) voor hebben dan..

Waarschuw beheerder
donateur
zou kunnen dat ie er zich michien voor schaamt,aangezien ie zoals je zegt altijd tegen is geweest. zou kunnen zijn dat ie het ondekt heeft,en het em tijdens feesten best bevalt,en het lekker voor zich zelf wilt houden en ze vrienden er niet mee lastig wilt vallen.
weet totaal geen achtergronden natuurlijk of wat ook,maar ik zou zelf in jou geval opletten of ie het alleen gebruik om zich iets meer te vermaken en het daar bij laat(recreatief gebruik dus)
niet teveel zorgen over maken maar wel een oogje int zeil houden,denk dat ie dan op een gegeven moment zelf mee komt.

maar vooral niet teveel op ze nek zitten,werkt absoluut tegen!

tja,dat denk ik dus:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 21:08:
Ik zeg maar niks verder

is ze eindelijk klaar??

Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 20:58:
Ja? En over wat voor periode dan? Weken, maanden??zelfs wanneer hij die beide keren dat zou doen (is ook nog niet eens zeker!)

we hebben t over maanden en zeker ja dat is t wel ken ma al een tijd en feest regelmatig met m dus ja wie zou t nou weten
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 21:17:
we hebben t over maanden en zeker ja dat is t wel ken ma al een tijd en feest regelmatig met m dus ja wie zou t nou weten

Juist ja dat zeg je goed, je zou t moeten weten maar je weet niet t, en ipv het zelf met hem proberen op te lossen ga je hier over je vriend om hevig in discussie.. Ik weet eig. niet wat erger is, iets ontkennen of over iemand zijn rug om lopen lullen.. :x

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 21:17:
is ze eindelijk klaar??

Of course not b)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 21:24:
hij is zelf aanwezig in t topic muts

Waar is dan deze dit topic verder voor nodig, omg dan ben je wel goed in het maken van niets naar iets zeg :s Los het dan lekker op tussen jullie twee :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 14:43:

Weh, hoezo, dat is toch standaard? :D

Simong... ouwe snuiverd B) :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Bloemsel op dinsdag 4 maart 2008 om 21:30:
Weh, hoezo, dat is toch standaard?

hihi hey mop ik niet hoor

Waarschuw beheerder
Hoe moet ik hier mee omgaan? Of gewoon niet op reageren? Ik ben bang dat hij een probleem heeft. Als je over drugsgebruik gaat liegen, is het begin van het einde.

een keer rustig 1 op 1 over beginnen, maybe niet meteen gaan zeuren, gewoon laten zien dat je er voor open staat om er over te praten.
En dan ben ik degene die niet normaal kan reageren :lol: stelletje kneuzen ook bij elkaar, ga elkaar toch lekker pijpen man :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt weinig fans of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeu de Bouligan op dinsdag 4 maart 2008 om 21:39:
neen daar zijn chimeids als jij voor jwz

niet zo doen!
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 21:37:
En

Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 21:37:
ik

ben

degene

die

lekker

kan

pijpen

man

pb me maar jwz afspraakje dit dat alles
Uitspraak van Emiel-de-verklikker(GARNAAL) op dinsdag 4 maart 2008 om 21:43:
pb me maar jwz afspraakje dit dat alles

Zo zo wat ben je weer creatief (Y)

Uitspraak van Jeu de Bouligan op dinsdag 4 maart 2008 om 21:45:
das balen wou je net 1 aanbieden in ruil voor BJ jwz

Ga maar naar tmf, heb je ze voor t uitzoeken (y)

Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op dinsdag 4 maart 2008 om 21:42:
ik ben geen meeloper maar ik hak wel mee in de maat

Ja dat kan zo'n kamperkneusje als jij niet zeker :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 21:48:
Zo zo wat ben je weer creatief

normaal ben ik nogal ruig! dus nu zie je inderdaad is een andere emiel
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 21:48:
Ja dat kan zo'n kamperkneusje als jij niet zeker

kampers for always jwz
Ga maar naar tmf, heb je ze voor t uitzoeken

inderdaad want ik wil er al!
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op dinsdag 4 maart 2008 om 21:50:
ten 1e wist ik wel dat je zo'n simpele ziel was dat je denkt dat ik dat ben, ten 2e zou je zelf niet misstaan op het kamp, check je album voor de grap een keer

Ja dat heb ik vaak genoeg al gedaan hoor :P En ik vind sommige fotos nog steeds lachwekkend ja :) Ik vind ze mooier dan die van jou igg (y)
Dus nog meer boeiende dingen?Wat ben je wel dan? Nog een erger kneusje die zich anders voordoet, prima moet je helemaal zelf weten, zegt over jou meer dan mij (y) Ik heb niks te verbergen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
meisje meisje meisje wordt je niet eens moe van jezelf? Ga ergens anders lastig doen. Het gaat hier om een groot probleem, maar jij zit hier alleen maar een beetje aandacht te trekken. :aai: en scheer je weg
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 21:58:
Het gaat hier om een groot probleem,

:Lol: Welk probleem? problemen hoor je iig niet op partyflock op te lossen dacht ik :x

Opstandig jwt, als je nou lief was geweest vond ik t niks meer aan...maar helaas ik heb alweer allemaal fans :Lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op dinsdag 4 maart 2008 om 22:14:
Ik zit al achter het raam hoor

Ja, daar sitte pephoertjes tok meestal? Maareee eyz etje is l0ko l0ko zulleng die bitchY als lokhoer voor pepgabbertjes op straatj gebruikeng? Beter dan akter sown raampje

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 21:58:
Het gaat hier om een groot probleem

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij gebruikt geen drugs!!

hij trekt scheve bekken omdat hij de situatie ff niet snapt, en dat kauwen en klapperen komt door de kou en een droge mond :yes:

laat die jonge het is zijn leven, zolang ie op t rechte pad blijft en mate weet te houden is er niks aan de hand lijkt mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 4 maart 2008 om 23:39:

???????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Jeu de Bouligan op woensdag 5 maart 2008 om 09:51:
bingo, we zijn gemaakt voor elkaar!

we hebben een nieuw stel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 10:06:
we hebben een nieuw stel

:lol: boeks.
Waarschuw beheerder
hij kwam gisteren weer aan de deur om te vragen of ik nog pep had :S
Waarschuw beheerder
en dat kauwen en klapperen komt door de kou en een droge mond

heey idd dat is t ooks

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van --kleine-- op woensdag 5 maart 2008 om 10:22:
heey idd dat is t ooks

en hij blijft ontkennen :)
Waarschuw beheerder
goed geslapen Siem? :lol:
Waarschuw beheerder

de kk hoedan iedereen hier :D
Waarschuw beheerder
heb jij ook zo'n honger? :honger:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha heerlijk

siem :lief:
Waarschuw beheerder

hij trekt scheve bekken omdat hij de situatie ff niet snapt, en dat kauwen en klapperen komt door de kou en een droge mond

aha......Isaaccc, Wesje :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wanneer duiken we de pub nou in lor..

hoe was edinburgh

ik ben diegene naast wesje in de auto naar culemborg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op woensdag 5 maart 2008 om 12:01:
Wesje

Lor (L)

Waar is dat pepmeisje? Ze was gister zeker overmoedig door haar drugs gebruik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dwerg 1631 op woensdag 5 maart 2008 om 12:10:
Hey Lor

:bye:
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 12:12:
wanneer duiken we de pub nou in lor..

roep maar a.s zondag??? ff gelijk door van Reset naar de pub engels ontbijt en bier drinken en shite roepen???
hoe was edinburgh

Edin was geweldig.....lekker :cheers: weekendje was het....hoe is het met Isaaccc???

kenker :lol: mafkees
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op woensdag 5 maart 2008 om 12:15:
engels ontbijt

:vaag:

Dat was me een puik festijn :jaja:

Zo ken feesten ook, daar was geen drugs, iedereen lekker high van de chocola :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
roep maar a.s zondag??? ff gelijk door van Reset naar de pub engels ontbijt en bier drinken en shite roepen???

zondag zelf voetballen :rot:

of afzeggen en pisvee ajax :d
kenker mafkees

valtdus echt wel mee he :[
hoe is het met Isaaccc???

ja prima promoweekendje achter de rug

lekker rustig aan gedaan met wes samen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op woensdag 5 maart 2008 om 12:17:
how's life?? Nog naar Reset???

Prima :D

Nee, heb waarschijnlijk het 1 en ander te betalen na vrijdag 8) jwt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 12:20:

:jaja:

En gekeken hoe sommige weer helemaal van het pad af waren.
Noem geen namen. S
Wij hebben rustig paar biertjes gedronken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 12:19:
engels ontbijt

rules....zelfs opaatje eet nu Engels en schotse ontbijten....
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 12:19:
Dat was me een puik festijn

Zo ken feesten ook, daar was geen drugs, iedereen lekker high van de chocola

hoe zie je dat voor je high van choco???
zondag zelf voetballen

of afzeggen en pisvee ajax

t zal hoogst waarschijnlijk de laatste optie worden :lol:
valtdus echt wel mee he

:aai: Isaaccc (l)
ja prima promoweekendje achter de rug

:lol: zal is ff kijken of er nog mooie kiekjes genomen zijn van de jongens.....
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 12:21:
Prima

Nee, heb waarschijnlijk het 1 en ander te betalen na vrijdag jwt

ow ok...ik weet sterkte ermee ouwe...;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 12:25:
n gekeken hoe sommige weer helemaal van het pad af waren.
Noem geen namen. S

haha tering :roflol:

S :s
Uitspraak van British babe op woensdag 5 maart 2008 om 12:25:
t zal hoogst waarschijnlijk de laatste optie worden

60/40
zal is ff kijken of er nog mooie kiekjes genomen zijn van de jongens.....

ojee :lol:
Waarschuw beheerder
hoe zie je dat voor je high van choco???

Ken je dat niet, dat zijn van die rare feesten waar ze alleen chocola vreten en dan in een trip raken, zag ik laatst iets over.
Die drugs vind ik dan wel ok. :D

zal is ff kijken of er nog mooie kiekjes genomen zijn van de jongens.....

Zal je er wel een paar sturen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 12:46:
Zal je er wel een paar sturen

:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 12:33:
60/40

oki....
Ken je dat niet, dat zijn van die rare feesten waar ze alleen chocola vreten en dan in een trip raken, zag ik laatst iets over.
Die drugs vind ik dan wel ok.

ach geef mij dan maar gewoon the real stuff;P
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 12:33:
ojee

idd ojee...:lol:
Zal je er wel een paar sturen

hehehehe :lol:
Waarschuw beheerder
Isaaccc was jij met Lucy??? Jorg ze tjikkie:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in the sky with diamonds ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 13:42:
in the sky with diamonds ?

ja....

Waarschuw beheerder
ff gelijk door van Reset naar de pub engels ontbijt en bier drinken en shite roepen???

8)

waar is die crackhoer gebleveng?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 12:25:
gekeken hoe sommige weer helemaal van het pad af waren.
Noem geen namen. S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 13:51:
waar is die crackhoer gebleveng

crackhoer I will fucking show ya the back of my hand you cheeky little paki fuck.......:D

Lieve meid is dat toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van British babe op woensdag 5 maart 2008 om 13:57:
Lieve meid is dat toch?

ja zeker :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 13:59:
ja zeker

dat dacht ik al....
Uitspraak van --kleine-- op woensdag 5 maart 2008 om 14:00:
wil haar wel batsen

dan moet je haar ff regelen he? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van --kleine-- op woensdag 5 maart 2008 om 14:00:
wil haar wel batsen

doe ff normaal man :s

of heb je t over prettig gestoord :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 14:07:
heb je t over prettig gestoord

tuurlek :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op woensdag 5 maart 2008 om 13:04:
geef mij dan maar gewoon the real stuff

kijk :X, die geeft het gewoon toe :)
Waarschuw beheerder
I will fucking show ya the back of my hand you cheeky little paki fuck.......

wajoooo :O

Waarschuw beheerder
hgoor se hier es losgaan
Waarschuw beheerder
je bent vet stoer met je drugs (y)
Ja jij bent ook zon kneus die dat denkt ja,
Nou dan ff voor de informatie, ik heb weleens wat gebruikt ja lang geleden toen ik nog veel wilder was :lief:

Ben zonder stoer genoeg hoor, wees maar niet benauwd ;)

Maar ik heb een mooi huis en een goeie baan dusse je ken van mij de pot op :lol:

Omdat jullie dat zo graag willen... :coke: :coke:

:bye:
laatste aanpassing
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 15:16:
ow dus je weet er zelf ook niks meer van tegenwoordig

Hahah nou dat blijft allemaal hetzelfde...Beetje dom geantwoordd hoor :flower:

Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 15:16:
ken me niet voorstellen als je zoveel drugs als jou heb gebruikt

Wat ken je me toch goed zeg (y) Applaus voor jezelf voor 2 domme, op niks gebaseerde opmerkingen in een reactie.. :respect:

:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 15:20:
Applaus voor jezelf

b)

Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 15:20:
op niks gebaseerde opmerkingen in een reactie..

Dan hebben we van jou gister de hele dag gelezen :)

nou dat blijft allemaal hetzelfde

vroeger had je geen crystal meth, en we denken dat hij aan die speed soort zit. Dus waar heb je het over :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:roflol:
Uitspraak van Dwerg 1631 op woensdag 5 maart 2008 om 15:29:
nou dat blijft allemaal hetzelfde...

je bent best dom en naief als je dat denkt

dat wisten we toch al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 14:07:
doe ff normaal man

of heb je t over prettig gestoord

A natuulek, over welke crackhoerj hebben we het anders :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 15:31:
dat wisten we toch al

Waarschuw beheerder
ze krabbelt al wel terug, eerst was ze ervaren gebruiker en nu heeft ze weleens iets gebruikt. Ik denk dat ze zelf ook nog een beetje in de ontkenningsfase zit :)
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 15:22:
Dan hebben we van jou gister de hele dag gelezen

Ik heb het tenminste niet over persoonlijke dingen gehad, iets wat jij wel doet.. :x

Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 15:22:
vroeger had je geen crystal meth, en we denken dat hij aan die speed soort zit. Dus waar heb je het over

Haha wat denk je wel niet wat ik ben man een oud wijf :vaag: Ik heb het over hooguit 5 jaar geleden man, dat was nog in de oertijd zeker :rot:

Uitspraak van Dwerg 1631 op woensdag 5 maart 2008 om 15:47:
eerst was ze ervaren gebruiker

:roflol: Nog zo'n goeie, snap niet waar je dat vandaan haalt man :x

ben zeker meer ervaren dan iemand die anti is ja, (y) Jullie maken t er zelf van dak een pep slet ben :coke:
Uitspraak van Dwerg 1631 op woensdag 5 maart 2008 om 15:47:
Ik denk dat ze zelf ook nog een beetje in de ontkenningsfase zit

ben niet zo'n kneusje dat drugs loopt te gebruiken en t gaan ontkennen :nee:
Uitspraak van Dwerg 1631 op woensdag 5 maart 2008 om 15:29:
je bent best dom en naief als je dat denkt

Betreft pep niet veel verscil nee, hooguit dat ik er meer van heb genoten dan jullie kleine kinderen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 16:01:
Ik heb het over hooguit 5 jaar geleden man,

Wat zullen je ouders ervan denken :s

Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 16:01:
ben zeker meer ervaren dan iemand die anti is ja,

iemand van de jellinek is ook anti, beetje domme opmerking dame :)

ben niet zo'n kneusje

nou is iemand die het ontkent een kneusje :s

Je ken ook te ver gaan he :)

hooguit dat ik er meer van heb genoten dan jullie kleine kinderen

ik heb nog geen kinderen :no: :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Haha wat denk je wel niet ik ben een man

Betreft pep niet veel verscil nee, hooguit dat ik er meer van heb genoten

zie had toch gelijk pepslet

dan jullie kleine kinderen

mijn kleine zit 6x per dag aan de Friso :P
Waarschuw beheerder
Betreft pep niet veel verscil nee

Ok ff een vraagje, wat ken je het beste nemen als je teveel pep heb of gewoon als je je lichaam zo snel mogelijk wil laten herstellen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 16:15:
zie had toch gelijk pepslet

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 16:15:
mijn kleine zit 6x per dag aan de Friso

zelf ook paar keer aan de Friso gezeten, ging er best hard op :d
Uitspraak van Dwerg 1631 op woensdag 5 maart 2008 om 16:11:
Wat zullen je ouders ervan denken

Ten eerste dat weten ze wel en ten tweede ik ben een volwassen vrouw, Leven en laten leven (y)

iemand van de jellinek is ook anti, beetje domme opmerking dame

Theoretisch en praktijk is wel verschillend hoor ;)

nou is iemand die het ontkent een kneusje

Je ken ook te ver gaan he

Hoezo? Ja sorry dat is iets wat ik zelf niet begrijp, en nooit zal begrijpen :flower: En over tever gaan, zou ik maar even teruglezen dan wat anderen over mij gezegd hebben (y)

ik heb nog geen kinderen

Daarom doe ik het ook niet meer, nou verstandig toch van deze pepslet? ;) En laat die (eren) maar gerust achterwege hoor :)
Nee er word hier beredeneerd dat wanneer iemad\nd eens drugs gebruikt gelijk verloren is, ik zal dat domme gelul eens uit de wereld helpen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 16:18:
ik zal dat domme gelul eens uit de wereld helpen

whaha moeder theresa

heb nooit geroepen dat ie meteen verloren is dan hadden ze de helft van de wereld kunnen afschrijven.

Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 16:18:
zelf ook paar keer aan de Friso gezeten, ging er best hard op

serieus mssn ook eens proberen dan :P
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 16:23:
heb nooit geroepen dat ie meteen verloren is dan hadden ze de helft van de wereld kunnen afschrijven.

Daag meis, daarom mij wel eerst een pepslet noemen zeker :Lol:

Maar dat geeft niet hoor, je mag denken van me wat je wilt, je zult er toch nooit achterkomen.. :lol:

Waarschuw beheerder
damm wat een serieus gelul hier :lol: laat die jongen lekker in de goot belanden weer 1 junk er bij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 16:18:
En over tever gaan, zou ik maar even teruglezen dan wat anderen over mij gezegd hebben

En terecht :)

Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 16:17:
Ok ff een vraagje, wat ken je het beste nemen als je teveel pep heb of gewoon als je je lichaam zo snel mogelijk wil laten herstellen?

vergeet je deze niet ff te beantwoorden zonder eerst op te zoeken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 16:25:
Daag meis

meis???? had je oudste zuster kenne wezen kleintje
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 16:25:
daarom mij wel eerst een pepslet noemen zeker

noem je nogsteeds zo
je mag denken van me wat je wilt

doe ik ook ga af op jou teksten hoor

je zult er toch nooit achterkomen..

je bent anders heel herkenbaar 12 in een dozijn
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 16:28:
En terecht

Yeah right :rot:

Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 16:28:
vergeet je deze niet ff te beantwoorden zonder eerst op te zoeken?

Sorry, teveel komt niet in mijn woordenboek voor (y)
Je verdraait het want jullie hadden het over dat jullie dachten dat je vriend een gebruiker is... beetje uit zijn verband gerukt nu he? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 16:17:
wat ken je het beste nemen als je teveel pep heb

nog meer pep anders komt het nooit op :jaja:

:P
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 16:37:
ben jij de baas hier ofzo klik lekker op t envelopje als ik je zo stoor

Nee ben niet zo.. zeg maar wat je wilt, maar dan moet er niet op mij gezeken worden dat ik het topic verknoei.. alhoewel is al aardig verknoeid b)

:honger:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 16:39:
zeg maar wat je wilt

dat je op kankert maar dat was al duidelijk voor de meesten behalve voor jou
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 16:39:
niet op mij gezeken worden dat ik het topic verknoei..

ehh dat doe je al een tijdje toch en er zijn vast wel mensen die op je willen zeiken hier
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blablabla gaat al lang niet meer over s die echt een probleem heeft
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 16:47:
pffff helemaal een:loser:

ik was ook zo serieus he?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 16:47:
gaat al lang niet meer over s die echt een probleem heeft

daar heb je een goed punt, laten we gewoon weer even over S gaan discussieren :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
waar is S trouwens mis m al een tijdje vandaag

Waarschuw beheerder
pep ronselen voor het weekend :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 17:00:
pep ronselen voor het weekend

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 16:42:
ehh dat doe je al een tijdje toch en er zijn vast wel mensen die op je willen zeiken hier

J ja grote bakkes, dat heb je, maar je durft niet eens een foto op je profiel te zetten, lekker makkelijk he zo anoniem..

Echte helden :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 17:07:
J ja grote bakkes, dat heb je, maar je durft niet eens een foto op je profiel te zetten, lekker makkelijk he zo anoniem..

Echte helden

rot is op ga ff andere mensen vervelen word je een beetje zat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 17:08:
Ja joh alles wat je zegt over drugs hier, je word gelijk bestempeld als een junkie.. echt lache met zulke simpele zieltjes

waat zit je hier dan nog

kom ik weer op het volgende

TYF OP

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=600 height=390 cacheid=00002cb30000560c616444b21a022ec1b9]http://users.forthnet.gr/ath/kkamaras/fat_people.jpg[/img]
www.klikhierniet.nl

[img width=600 height=390 cacheid=00002cb30000560c616444b21a022ec1b9]http://users.forthnet.gr/ath/kkamaras/fat_people.jpg[/img]
www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl

www.klikhierniet.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 16:34:

uiteindelijk sluipt het er bij de meesten toch wel in.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nbou wat een wijf dan
Waarschuw beheerder
maar de laatste keren dat hij op feesten staat,

Ik ben bang dat hij een probleem heeft

:lol: Als je dat al als een probleem ziet
Waarschuw beheerder
zijn ook genoeg mensen waarvoor ik het zou verbergen, het zijn gewoon de mensen die er direct een oordeel over klaar hebben en je gelijk beoordelen op een totaal onredelijk verkeerde manier, ik weet niet hoe de topicopener tegenover drugs staat...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 17:24:
wat een wijf dan

En jij een kneus, beetje internet hooli uithangen met PB's :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) Prettig gestoord b) en heus wel lief op woensdag 5 maart 2008 om 17:07:

Echte helden

jij zou je foto niet eens op internet mogen zetten met zo'n grafkop godkolere zeg...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ja grote bakkes, dat heb je, maar je durft niet eens een foto op je profiel te zetten, lekker makkelijk he zo anoniem..

ach zolang mijn vrienden weten wie ik ben heb ik geen foto nodig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeu de Bouligan op woensdag 5 maart 2008 om 20:11:
jij zou je foto niet eens op internet mogen zetten met zo'n grafkop godkolere zeg...

Uitspraak van Semtexx op woensdag 5 maart 2008 om 19:07:
ik weet niet hoe de topicopener tegenover drugs staat...?

Zoals het hoort en net als mij. Tegen drugs. :)

Tegen snuiftuig :)
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig als mense zich zelf
voorliege

mij zou het nie uitmake wat ie zei
ieder zijn ding
ieder zijn probleem

als je denkt dat je tege iemand liegt
lieg je tege jezelf

en ben je dus nie eerlijk tege jezelf
en ook nie tege andere

zegt genoeg over karakter

maar daar in tege te eerlijk is ok nie goed
weet ik uit betrouwbare bron

hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 22:26:
Zoals het hoort en net als mij. Tegen drugs.

Tegen snuiftuig

idd tegen drugs...:D.....
Word steeds leuker hier....:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 14:41:
kijk , die geeft het gewoon toe

ik heb 2 kanten Wes....
Uitspraak van Wesje b) op woensdag 5 maart 2008 om 14:42:
I will fucking show ya the back of my hand you cheeky little paki fuck.......

wajoooo

wie is die crackhoer dan??? :D

Waarschuw beheerder
Tegen snuiftuig

wat een gek ben jij :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 16:59:
waar is S trouwens mis m al een tijdje vandaag

hihihi die is bij slapen na ze pepvolle weekeind na 3 nachten door heb je je slaap wel nodig :D

Echte helden

vuile schijthoer opkankeren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tsjaa op woensdag 5 maart 2008 om 23:06:
vuile schijthoer opkankeren

:lief: haha
Zoals het hoort en net als mij. Tegen drugs.

Tegen snuiftuig

idd :)

en zoals iemand al eerder zijn, laten we ons beperken tot S. :) :) :)
Waarschuw beheerder
donateur
iemand gooit het in ze drinken :yes:
elke keer weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 09:09:
laten we ons beperken tot S.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 6 maart 2008 om 09:39:
iemand gooit het in ze drinken
elke keer weer

nu je het zegt :s

dat heeft hij 2 maanden terug een keer als smoes gebruikt :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 09:58:
dat heeft hij 2 maanden terug een keer als smoes gebruikt

Tegen mij al veel eerder, wil je ff meenemen naar HQ vorig jaar. Toen zei hij al dat er pep in zijn drinken was gegooid. Ik stuur je wel even de foto :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wesje b) op donderdag 6 maart 2008 om 10:00:
Tegen mij al veel eerder, wil je ff meenemen naar HQ vorig jaar. Toen zei hij al dat er pep in zijn drinken was gegooid. Ik stuur je wel even de foto

pff :S :s

ik schrik hier echt van, zie nu ook de foto (N)
Waarschuw beheerder
Van de week wil hij geen Sinbad omdat het vies was en nou heeft hij er weer zin in.

Als je iets een keer echt vies vind haal je het toch volgende keer ergens anders :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wesje b) op donderdag 6 maart 2008 om 12:46:
Van de week wil hij geen Sinbad omdat het vies was en nou heeft hij er weer zin in.

Als je iets een keer echt vies vind haal je het toch volgende keer ergens anders

ja klopt idd geen moer van :s

je kan de naam wel veranderen in siembap ipv sinbad :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 12:57:
je kan de naam wel veranderen in siembap ipv sinbad

En die ongure types ook die daar rondhangen :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij voelt zich er wel thuis

wes pik me op gaan we sinbad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 13:09:

Ja eens ff kijken wat hij uitspookt :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vertrouw het niet langer :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 13:09:

Was er ook vanmiddag. Lekkere pizza's :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 10:19:
ik schrik hier echt van, zie nu ook de foto

:roflol: dat waren me ook foto;s :lol:
Artiest Parr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 6 maart 2008 om 09:39:
iemand gooit het in ze drinken
elke keer weer

ewa dat heb ik ook altijd (N) gare acties altijd meng :no:
:lekkerplafondstaren:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Semtexx op woensdag 5 maart 2008 om 19:07:
ik weet niet hoe de topicopener tegenover drugs staat...?

ik heb zelf ook wel eens wat gebruikt :) en veroordeel drugsgebruik niet

alleen weet ik uit ervaring van iemand anders dat het ontkennen van het gebruik dodelijk kan zijn :) :) :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
softdrugs dan he ;)
Waarschuw beheerder
Hey Jonkie,

heb nog een foto van Promo van jou met M.hij staat op hyves.

:kusje:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 maart 2008 om 10:53:
wel eens wat

:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 maart 2008 om 10:53:
schep eens wat

:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Klapklap op vrijdag 7 maart 2008 om 13:07:
wel eens wat

:/?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 maart 2008 om 13:28:
?

wie liegt wordt verbannan :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Klapklap op vrijdag 7 maart 2008 om 15:44:
wie liegt wordt verbannan

en nog voor altijd ook :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 7 maart 2008 om 11:20:
heb nog een foto van Promo van jou met M.hij staat op hyves.

zal is proberen te kijekn
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
charles reagan heeft ook eens speed lopen dealen aan kleine kinderen.
Toen de ouders om opheldering vroegen zei charles natuurlijk "mijn naam is Sjaak bittemeier".

nie zo mang dacht ik zo.
Waarschuw beheerder
ben helemaal verdrietig hoor Wes.....:( Isaaccc???????
Waarschuw beheerder
he mop

hemkade?
Waarschuw beheerder
ik sla ff over

morgen ns een x fit voetballen :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zaterdag 8 maart 2008 om 21:27:
morgen ns een x fit voetballen

whahaha hoe lang?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 21:28:
whahaha hoe lang?

nou heb 3 wkn niet getraind, zal dus wel op de bank beginnen :D

tegen de koninklijke hfc, dokters en tandartsen enzo

rammstein
Waarschuw beheerder
al die oude mannetjes altijd: willems hoelang hou je t vandaag weer vol :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zaterdag 8 maart 2008 om 21:46:
al die oude mannetjes altijd: willems hoelang hou je t vandaag weer vol

Waarschuw beheerder
ben benieuwd hoe S. zich dit weekend houdt :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
S. al hele weekeind niet gezien of gehoord :s
Waarschuw beheerder
die is flink aan het harken heb ik gehoord :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 maart 2008 om 17:19:
S. al hele weekeind niet gezien of gehoord

Zit toch in cp :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Wesje b) op zondag 9 maart 2008 om 17:22:
aan het harken

taakstraf :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 9 maart 2008 om 17:23:
Zit toch in cp

Uitspraak van Wesje b) op zondag 9 maart 2008 om 17:22:
die is flink aan het harken heb ik gehoord

(n)

en er zouden nog wel mensen op m letten

naja, als ze het zelf gezien hebben dat ie t doetr kan ie iig niet meer er om liegen;)
Waarschuw beheerder
Nee ze betrapte hem dat hij stiekem stond te snuiven op de wc :)
Toen kon hij er niet meer omheen, hij zei eerst nog dat hij het gevonden had maar ze hele neus was nog wit :D
Waarschuw beheerder
Iedereen wist het maar hij bleef ontkennen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op zondag 9 maart 2008 om 17:43:
Nee ze betrapte hem dat hij stiekem stond te snuiven op de wc
Toen kon hij er niet meer omheen, hij zei eerst nog dat hij het gevonden had maar ze hele neus was nog wit

:)

op 1 of andere manier schrik ik er niet van

ben blij dat ie betrapt is nu, ontkennen heeft nu geen zin meer :) :)

zijn ze boos geworden op m?
Waarschuw beheerder
daar heb ik niet naar gevraagd :)
Waarschuw beheerder
ik bel zelf wel ff
Waarschuw beheerder
tering gaat dus helemaal mis daar :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 9 maart 2008 om 18:12:
tering gaat dus helemaal mis daar

vertel:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 18:16:
vertel

nou siem is dus doorgeslagen omdat ie vindt dat ze normaal moeten doen met dat bespioneren :s R. is de enige die t met hem eens is en nu dreigen ze naar huis te gaan. hark wil vanavond S. zn ouders nog bellen (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 9 maart 2008 om 18:22:
nou siem is dus doorgeslagen omdat ie vindt dat ze normaal moeten doen met dat bespioneren R. is de enige die t met hem eens is en nu dreigen ze naar huis te gaan. hark wil vanavond S. zn ouders nog bellen

niet normaal allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 9 maart 2008 om 18:22:
R. is de enige die t met hem eens is en nu dreigen ze naar huis te gaan.

Kreeg net telefoontje dat het met een sisser afgelopen is en hij gaf de drugs de schuld :)

Hij is al in "het" stadium aan gekomen :/

Waarschuw beheerder
beter voor hem, dat kan ie met ze verslaving proberen om te gaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kwam S. vanmorgen tegen in de AH spinazie eten vandaag om vitamine's binne te krijgen na een zwaar weekeind :P
Waarschuw beheerder
en dat flesje jus d'orange met extra vruchtvlees had hij zeker ook daar gehaald. Hoorde ook nog een fles karavan cevitan en potje multivitamine
Waarschuw beheerder
daar zat hij alleen maar aan de vla :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op maandag 10 maart 2008 om 12:07:
daar zat hij alleen maar aan de vla

ja je krijgt niks anders naar binnen he met die pep:d

Waarschuw beheerder
hoeveel gram zal ie er door heen gejaagd hebben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 12:09:
hoeveel gram zal ie er door heen gejaagd hebben?

hoorde toch wel gram of 6

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op maandag 10 maart 2008 om 12:24:
hoorde toch wel gram of 6

als ik zo lees wat ie allemaal op schrijft in andere toppa lijkt het of ie nog in ze trip zit
Waarschuw beheerder
Las ook al dat hij maar eens ze bedje op ging zoeken. Niet zo raar als je hele weekend doorgeknald bent :)
Waarschuw beheerder
schijnt dat ie rond liep met een blocnote en ieder vrouwelijk wezen vroeg of ze hyves hadden :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op maandag 10 maart 2008 om 12:34:
schijnt dat ie rond liep met een blocnote en ieder vrouwelijk wezen vroeg of ze hyves hadden

dan ben je echt de weg kwijt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 12:35:
dan ben je echt de weg kwijt

plus dat ie met een man naar bed is geweest :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op maandag 10 maart 2008 om 12:40:
nog steeds wakker

je gaat hard achter uit moet ik zeggen
Waarschuw beheerder
ja idd he

heb t nu ook maar tegen me ouders verteld dat ik aan de pep zit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op maandag 10 maart 2008 om 12:43:

verstandig van je, volgende stap is www.jellinek.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van --kleine-- op maandag 10 maart 2008 om 12:43:

en nu?wat zeiden ze of....
samen pakkie gedeeld :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 12:55:
en nu?wat zeiden

dat ze blij voor me waren dat ik er eerlek voor uit ben gekomen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van --kleine-- op maandag 10 maart 2008 om 12:57:
dat ze blij voor me waren dat ik er eerlek voor uit ben gekomen

geweldige mensen zo te horen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Klapklap op maandag 10 maart 2008 om 13:07:
pep

slet

Waarschuw beheerder
vind je?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 13:16:
vind je?

geen tijd voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 13:20:
geen tijd voor

dat ken kan moet kunnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 15:15:
whaha ken er nog wel een paar die ertussen kunnen niet alleen S.

echt he :D

:x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van wil-lems op maandag 10 maart 2008 om 16:28:
echt he

foto van jou gespot op hyves vandaag met lekker bekkie :lol: doe overtreft alles

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van wil-lems op maandag 10 maart 2008 om 16:38:
huh?

moet je maar ff kijken heb je gespot dus moet nu op je pro staamn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 16:41:
dus moet nu op je pro staamn

eeyz bedankt he :/ :lol:

zo erg is ie niet trouwens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van wil-lems op maandag 10 maart 2008 om 16:45:
zo erg is ie niet trouwens

heb je nog ergere dan vond deze al schokkend :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 16:46:
heb je nog ergere dan vond deze al schokkend

dit was gewoon een rare bek trek foto

niet pleitor ofzo
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 16:46:
heb je nog ergere

pff je moest ns weten :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 16:31:
foto van jou gespot op hyves vandaag met lekker bekkie doe overtreft alles

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 13:00:
geweldige mensen zo te horen

Waarschuw beheerder
heb ik nou weer gehoord over je?

elke dag aan de coke gezeten :s :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 11 maart 2008 om 16:55:
heb ik nou weer gehoord over je?

elke dag aan de coke gezeten

pepslet
Waarschuw beheerder
Siem de appeltjespepjunk
Waarschuw beheerder
moet jewel zeggen he :)

Waarschuw beheerder
jawel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 11:57:
Kwam S. vanmorgen tegen in de AH spinazie eten vandaag

whe gister idd gegeten ook

wel lekker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 11 maart 2008 om 17:25:
whe gister idd gegeten ook

wel lekker

gaat ie nu pas reageren:lol:
Waarschuw beheerder
in ieder geval beter als pakkie vla :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 17:30:
gaat ie nu pas reageren

heeft een dag moeten bijslapen na ze zware weekeind is vanaf vrijdag wakker geweest
Waarschuw beheerder
heeft vannacht vastgezeten :s stond voor de AH om geld te bedelen en verzette zich bij aanhouding

is net een uurtje vrij
Waarschuw beheerder
eey ben nets vrijgekomen
Waarschuw beheerder
:bounce:

Waarschuw beheerder
Als je over drugsgebruik gaat liegen, is het begin van het einde.14:30

haha ja mar meh speed gaat alles sneller
Waarschuw beheerder
daar kennen wij er wel eentje van!!! Ramon van Herwijnen!! aka ! Base ! hahaha lekker voor je Mona groetjes Bokky

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 maart 2008 om 20:27:
haha ja mar meh speed gaat alles sneller

ja vooral t wegteren van je vreetstenen
Waarschuw beheerder
paupere pep snuiver
Waarschuw beheerder
pepslet

Waarschuw beheerder
:geev:
Uitspraak van :bier:holy:bier: op donderdag 20 maart 2008 om 22:23:
pepslet

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Altijd lekker, maar geen sim als een vrouw verkleed :kotsen:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 02:41:
Altijd lekker, maar geen sim als een vrouw verkleed :kotsen:

sim? wtf :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:holy:bier: op vrijdag 21 maart 2008 om 02:50:
sim?

Simon de enige echt peppie jwz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 02:52:
Simon de enige echt peppie jwz

is dacht dat je zei hij was als vrouw verkleed, denk moet er bijkomen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:holy:bier: op vrijdag 21 maart 2008 om 02:53:
is dacht dat je zei hij was als vrouw verkleed, denk moet er bijkomen

sletten zijn altijd vrouweng tok?>

Zou me trouwens niks verbazen, beetje gay is ok :wuu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 02:54:
Zou me trouwens niks verbazen, beetje gay is ok :wuu

wuuuuuuuuuuuu sim komt af en toe wel zo over ja :D

Waarschuw beheerder

vooral dat rechterhandj..............

ohoho :geev: hanghandje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 02:58:
vooral dat rechterhandj..............

mooooooooi wanneer is dat kreng jarig, ik ga mooi bloemetjes gordijn voor hem kopen, en beetje oogschaduw

Waarschuw beheerder
vergeet zn jurk niet... ouwe gordijn erom en hup, danseng op roze zaterdag

Waarschuw beheerder
in april lofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 03:02:
in april lofzo

ja hartjesdag in warmoestraat

sim op pumphakies

Waarschuw beheerder
wiebellen met die kont en al die mannen hangen op de grond
Waarschuw beheerder
simong wijdbeens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:holy:bier: op vrijdag 21 maart 2008 om 03:03:
sim op pumphakies

Striptease regelen voor hem en als hij flink geschuurd is die bivak afdoen en blijkt het kelly te zijn.
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
hij zat gister weer zwaar aan de pep :no:
Waarschuw beheerder
whe welke junks zaten opeens in me slaapkamer dan :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op donderdag 3 april 2008 om 14:44:
whe welke junks zaten opeens in me slaapkamer dan

ja waren dat voor vaage mensen komen in eeen keer binnen vallen en gaan in je slaapkamer zitten :lol:

Waarschuw beheerder
heb je wel vaker last van je in je junkenhol:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 14:48:
waren dat voor vaage mensen komen in eeen keer binnen vallen en gaan in je slaapkamer zitten

blij dat ik toen al weg was :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 3 april 2008 om 15:28:
blij dat ik toen al weg was

whe, ja dieters kwam ook ff langs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 3 april 2008 om 15:48:
had je al verteld

pep he

tast je hersens aan :lol:
Waarschuw beheerder
pff gister ook weer goed raak he :s :s :s

tis dat wij dr bij waren jus dat ie een btje rustig bleef

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 3 april 2008 om 16:36:
tis dat wij dr bij waren jus dat ie een btje rustig bleef

tja want hij zat al weer bijna bekken te trekken
Waarschuw beheerder
bijna? :s

jij had hele tijd slappe lach jij? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 3 april 2008 om 16:40:
jij had hele tijd slappe lach jij?

ja vind je het raar met zo'n raar figuur naast me :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 16:50:
ja vind je het raar met zo'n raar figuur naast me

:s

Waarschuw beheerder
had over siem

Waarschuw beheerder
daaaaag
Waarschuw beheerder
gwoon slaan tot dat ie bekend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 16:58:
had over siem

ik dacht al :)
Uitspraak van meneerr op donderdag 3 april 2008 om 17:20:
gwoon slaan tot dat ie bekend

aardig gek :)
Waarschuw beheerder
whe bas ook flink aan de pillen woensdag :D
Waarschuw beheerder
hehe niet normaal he :d

1 stukkie pizza gegeten over de hele dag :s

gaat niet goed met die jongen

Waarschuw beheerder
Slaappillen jwz verslapen
Waarschuw beheerder
alleen btje jammer dat busty er niet was :) :) :)_

Waarschuw beheerder
En dat het :bier: zo snel op was. Slechte organisatie (N)
Waarschuw beheerder
wie was nou die gozer die niet eens wist hoe champagne fles open ging? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 11:10:
zo snel op was. Slechte organisatie

dat zekers ja 2 kratjes maaar
hoe dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 11:10:
En dat het zo snel op was. Slechte organisatie

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 11:19:
hoe dan

:lol: teringlijers
Uitspraak van Wesje b) op vrijdag 4 april 2008 om 11:19:
wie was nou die gozer die niet eens wist hoe champagne fles open ging?

:d

ik hoorde alleen pssssssssssst vanc hampagne die in de kachel viel

en justin die er bij zat alsof we gebombardeerd werden :/ :\

Waarschuw beheerder

Uitspraak van wil-lems op vrijdag 4 april 2008 om 11:21:
en justin die er bij zat alsof we gebombardeerd werden

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 11:19:

teringlijers

Is toch zo! DRAMA

Waarschuw beheerder

was gelukkig op tijd weg gegaan anders was ik zeik nat geweest gast :D
Waarschuw beheerder
ik hoorde alleen pssssssssssst vanc hampagne die in de kachel viel

Jus was al weggelopen toch :D

*edit*Ow staat hierboven :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op vrijdag 4 april 2008 om 11:38:
Jus was al weggelopen toch

goeiemorgen :lol:
Waarschuw beheerder
Vanavond maar paar biertjes gaan drinken ergens :woop:

Waarschuw beheerder
ey boi wat ben je plotseling stil :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 11:24:
was gelukkig op tijd weg gegaan anders was ik zeik nat geweest gast

:wuuuuuuuu :cry: :aai: :cry:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 11:44:
ey boi wat ben je plotseling stil

:d

is niet waar :[
Uitspraak van Wesje b) op vrijdag 4 april 2008 om 11:42:
Vanavond maar paar biertjes gaan drinken ergens

:yes: eerst werken tot 10 :rot:
Waarschuw beheerder

Uitspraak van wil-lems op vrijdag 4 april 2008 om 11:45:
eerst werken tot 10

Ga je ook mee?
Met R, R, en mij
J. en S. gaan misschien ook.

Geheimtaal
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op vrijdag 4 april 2008 om 11:47:
Ga je ook mee?
Met R, R, en mij
J. en S. gaan misschien ook

komen Q en T ook nog?

of hebben die weer met P afgesproken ;)

gast wees ns wat duidelijker, wie wat waar hoe :D
Waarschuw beheerder
[img width=360 height=496 cacheid=0003ea2a0009a6e88f637f3e1a02355448]http://i13.photobucket.com/albums/a290/veldtmann/Herman_Veldtmann.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar ken ik er ook een paar van, best triest om niet toe te geven dat je gebruikt. Mensen zien het toch wel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondjee074 op vrijdag 4 april 2008 om 11:59:
Daar ken ik er ook een paar van, best triest om niet toe te geven dat je gebruikt. Mensen zien het toch wel

eindelijk iemand die t begrijpt :) :) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondjee074 op vrijdag 4 april 2008 om 11:59:
Mensen zien het toch wel

en om wie het hier gaat is het wel heel erg duidelijk te zien :jaja:
Waarschuw beheerder
Een goede vriend van me kraakt al jarenlang drugsgebruik af. Op zich niks mis mee, maar de laatste keren dat hij op feesten staat, kan hij zijn bek niet rechthouden Wij vermoeden dat hij dus (o.a) aan de pep zit. Hij blijft het zelf ontkennen, erg vermoeiend.

Hoe moet ik hier mee omgaan? Of gewoon niet op reageren? Ik ben bang dat hij een probleem heeft. Als je over drugsgebruik gaat liegen, is het begin van het einde

Waarschuw beheerder
gaat deze topikje over tog
Waarschuw beheerder
gedaan :)

hoop niet dat t te laat is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 4 april 2008 om 12:27:
hoop niet dat t te laat is

ik hoop met je mee ouwe :/
Waarschuw beheerder
flinks duimen hier

Waarschuw beheerder
ik denk dat je het het beste gewoon langzaam aan naar hem ouders kan zeggen!

of gewoon een anonieme brief sturen naar hem ze ouders, is misschien ff pijnlijk maar uiteindelijk beter voor dygene!

en als die jou verdenkt kan je gewoon iemand anders schuld geven omdat anoniem was

succes en keep up the good work
Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 11:24:
! DRAMA

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op vrijdag 4 april 2008 om 11:47:
Ga je ook mee?
Met R, R, en mij
J. en S. gaan misschien ook.

Geheimtaa

wie is S?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 12:58:
denk dat je het het beste gewoon langzaam aan naar hem ouders kan zeggen!

of gewoon een anonieme brief sturen naar hem ze ouders, is misschien ff pijnlijk maar uiteindelijk beter voor dygene!

en als die jou verdenkt kan je gewoon iemand anders schuld geven omdat anoniem was

hij wordt al voor antidrugsfoto's gebruikt :S

https://partyflock.nl/albumelement/37015910:addictfacesofmethL
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet gevonden

gaat om ---jonkie---

of klap klap op pf
Waarschuw beheerder
:geev: hele slappe lach :lol:

Waarschuw beheerder
Blondjee074 citeer 10 april 2007 17:38
Ben er nog nooit geweest jammer genoeg.

Maar gewoon de voetbal enzz

noeste chick :lol:
Waarschuw beheerder
wellicht, eerst werken tot 10
Waarschuw beheerder
ben er ook pas na 12en

eerst ff na kef/kim
Waarschuw beheerder
akkoord

ff kijken hoe mn werkavond ve4rloopt dan beslois ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 4 april 2008 om 14:22:
kijken hoe mn werkavond ve4rloopt dan beslois ik

dus je haakt op laatste moment af?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op vrijdag 4 april 2008 om 14:25:
dus je haakt op laatste moment af?

zou best eens kunnen ja :)

ben jij goed in toch?
Waarschuw beheerder
ik ben ook geen afhaker :no:

maar ga ook geen 4x in de week de stad in, sorry :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 4 april 2008 om 14:30:
maar ga ook geen 4x in de week de stad in, sorry

whe eey wanneer laatste x geweest dan?

deze week niet toch

Waarschuw beheerder
Zondagavond werken (N)

Heb je een slaapplekje over?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 13:29:
Ben er nog nooit geweest jammer genoeg.

Maar gewoon de voetbal enzz

noeste chick

ja zo dacht ik er ook over :)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 4 april 2008 om 14:30:
maar ga ook geen 4x in de week de stad in

Uitspraak van --kleine-- op vrijdag 4 april 2008 om 14:34:
wanneer laatste x geweest dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op vrijdag 4 april 2008 om 14:34:
deze week niet toch

volgens mij was ik woensdag in de stad sjaak :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 14:39:
Heb je een slaapplekje over?

altijd
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 4 april 2008 om 14:43:
volgens mij was ik woensdag in de stad sjaak

hoorn telt niet mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op vrijdag 4 april 2008 om 14:45:
altijd

mooi thanx bel je nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op vrijdag 4 april 2008 om 14:45:
hoorn telt niet mee

echt wel b)

Maar begrijp het wel van B.
Wat hij er allemaal in gooide in dat cafe was echt niet normaal :no:
Waarschuw beheerder
:)
Uitspraak van Wesje b) op vrijdag 4 april 2008 om 15:02:
Wat hij er allemaal in gooide in dat cafe was echt niet normaal

ja had t gehoord

:xtc: en :coke: toch?
Waarschuw beheerder
nee man veel erger, van dat gekke water jwt :x
Waarschuw beheerder
leip water ouwe :lol:

ik kreeg er geen woord meer uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 12:58:
ik denk dat je het het beste gewoon langzaam aan naar hem ouders kan zeggen!

:loser:

jij was vroeger ook degene die als de hele klas de afspraak maakte om niet naar de laatste les te gaan dat jij er dan wel naartoe ging :loser:

"als je nu niet stopt vertel ik het aan je mama" laat het iemand lekker zelf uitzoeken is zijn leven toch, de klap komt vanzelf wel. Ga zijn ouders ff lekker in de stress helpen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 4 april 2008 om 16:11:
jij was vroeger ook degene die als de hele klas de afspraak maakte om niet naar de laatste les te gaan dat jij er dan wel naartoe ging

ow jullie kennen mekaar?

Toch leuk om elkaar dan terug te vinden op partyflock he? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zaterdag 5 april 2008 om 11:32:
hoi

hoi hoi....maar Isaacc is nog steeds verbannen :(the one and only....met ze skinnyjeans......
Waarschuw beheerder
en voorgoed ook :S :cry:

ze zeggen dat ie fake was :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zaterdag 5 april 2008 om 11:40:
en voorgoed ook

sjesus :( :s :cry:

Uitspraak van wil-lems op zaterdag 5 april 2008 om 11:40:
ze zeggen dat ie fake was

ja hoor Isaacc is zo'n toffe peer jwt....altijd die vette moves zet ie .....:cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op zaterdag 5 april 2008 om 11:41:
ja hoor Isaacc is zo'n toffe peer jwt....altijd die vette moves zet ie .....

volgende x doe ik ze voor ok?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 4 april 2008 om 13:04:
:geev: hele slappe lach

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zaterdag 5 april 2008 om 12:09:
deal

joehoe Isaacc gaat ze moves zetten in ze skinny jeans voor me...fucking fantastic....b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ach laat hem toch zal wel niet het begin van het einde zijn maar gewoon ik wil het niet aan de grote klok hangen

Waarschuw beheerder
donateur
probeer em te betrappen

Waarschuw beheerder
:lol: wat een figuren :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 11:16:
probeer em te betrappen

Sterkte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
miss schaamtie zich ervoor datie eerst onwijs lang heb lopen zeiken en dat hij het zelf eignelijk ook wel leuk vind.. miss moet je gewoon laten merken dat het jou niet uitmaakt of hij gebruikt ja of nee (zolang t een btje met mate blijft:P)

Waarschuw beheerder
donateur
bami met sate is ook lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 14:51:
wat een figuren

:honger: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 14:51:
wat een figuren

[img width=500 height=459 cacheid=001424010004607bb9cf5e931a0235e5da]http://www.hartstichting.nl/uploads/RTEUploads/tangram.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
noest figuren

vroeger altijd vouwen enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 16:46:

[img width=150 height=139]http://www.apollyon-shop.nl/shop/images/SNO-3.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op maandag 7 april 2008 om 18:05:
Uitspraak van AJFA BPA op maandag 7 april 2008 om 16:46:

ik maakte altijd propjes :) was makkelijker...
Waarschuw beheerder
ik flink altijd aan de origamie

met sinterklaas altijd stoomboots maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 11:18:
met sinterklaas altijd stoomboots maken

met wc rollen toch? en dan er over heen verven....alles onder de bagger :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 11:21:
toch? en dan er over heen verven....alles onder de bagger

whe eey seri heb ik wel gedaan

samen met moeders zwarte pietjes maken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 11:22:
whe eey seri heb ik wel gedaan

ik ook....of zwarte piet spelen voor een toneelstukje...en dan s avonds de verf er niet af krijgen omdat het vingerverf was :lol:
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 11:22:
samen met moeders zwarte pietjes maken

wicked.....zwarte pietjes maken...lief moedertje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 11:26:
ook....of zwarte piet spelen voor een toneelstukje

8) eey dat deed ik niet, was wel verkleed als zwarte piet..kreeg ik meer pepernoten
en dan s avonds de verf er niet af krijgen omdat het vingerverf was

wicked.....

gelijks zin in wickey appel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 11:28:
eey dat deed ik niet, was wel verkleed als zwarte piet..kreeg ik meer pepernoten

ja dat kreeg ik toen ook...ik moest spelen dat ik een schranz piet was....met een hele grote zak pepernoten voor me...
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 11:28:
gelijks zin in wickey appel

ja das fucking lekker :kwijl:
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 8 april 2008 om 11:28:
english style

jep....met kleine kiezelsteentjes erin verwerkt....:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 11:31:
ik moest spelen dat ik een schranz piet was....met een hele grote zak pepernoten voor me...

eey wel geluk dan :D
Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 11:31:
ja das fucking lekker

aanbieding bij ah..ben toch maar voor capri sonne gegaan

helemaal :boks:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 11:33:
eey wel geluk dan

ja toch...
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 11:33:
aanbieding bij ah..ben toch maar voor capri sonne gegaan

helemaal :boks:

nee vind wickey appel lekkerder....;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 11:51:
heb ook wel weer zin in een fuifje.....

ja wanneer gaan we nou weer eens een klein drankie doen :9

Waarschuw beheerder
donateur
jointjes time :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 11:53:
waar geweest dan?
fun?

jep en eruit getrapd
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 8 april 2008 om 11:54:
ja wanneer gaan we nou weer eens een klein drankie doen

ik zei tegen R. vrijdag of zaterdag en dat jij Room mee moest nemen...:cheers:
Uitspraak van wil-lems op dinsdag 8 april 2008 om 12:09:
hier nog 3

wanneer dan??? ik ben wel in voor...ff housen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 12:17:
mensen die zich niet weten te gedragen

idd (N)

het zijn ook nog eens vaak dezelfde mensen :) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 12:11:
jep en eruit getrapd

tuig jij. :D

Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 12:11:
ik zei tegen R. vrijdag of zaterdag en dat jij Room mee moest nemen...

Dat is er zeker 1 jarig? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op dinsdag 8 april 2008 om 12:21:
idd

het zijn ook nog eens vaak dezelfde mensen

ja precies

voornamelijk vrouwen ook :) :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op dinsdag 8 april 2008 om 12:13:
genoeg tijd

deze week nog druk

ok.....relaxed
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 8 april 2008 om 12:17:
mensen die zich niet weten te gedragen

:aai:
Uitspraak van wil-lems op dinsdag 8 april 2008 om 12:21:
idd

het zijn ook nog eens vaak dezelfde mensen

fuck off....(l)
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 8 april 2008 om 12:21:
tuig jij.

ik ben onschuldig
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 8 april 2008 om 12:21:
Dat is er zeker 1 jarig?

jep maar ja hij moet zelf maar zeggen wat ie wil doen enzo....:cheers: maar Room en ik willen ook drinken :cheers:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 12:26:
ik ben onschuldig

je doet je onschuldig voor maar we weten beter :) ;)
Uitspraak van British babe op dinsdag 8 april 2008 om 12:26:
maar Room en ik willen ook drinken

ow het is dus eigenlijk een plan met voorbedachte rade
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 8 april 2008 om 12:42:
je doet je onschuldig voor maar we weten beter

Uitspraak van Wesje b) op dinsdag 8 april 2008 om 12:42:
ow het is dus eigenlijk een plan met voorbedachte rade

nou ja anders gaan room en ik wel samen en mogen jullie niet mee :[
Waarschuw beheerder
Hij gebruikt gewoon niks..
Duidelijk toch..

Waarschuw beheerder
tsjaa miss wel miss nie miss doet alleen dat ie vaag is kan ok om erbij te horen..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2008 om 14:17:
miss wel miss nie miss doet alleen dat ie vaag is kan ok om erbij te horen..

idd dees lijkt me t logischt van allemaals

Waarschuw beheerder
zo was gister weer flink bekken trekken enzo niet normaal

steeds aan ze wangen voelen of er wat op zat :d

Waarschuw beheerder
Hoe moet ik hier mee omgaan? Of gewoon niet op reageren? Ik ben bang dat hij een probleem heeft. Als je over drugsgebruik gaat liegen, is het begin van het einde

Tjaa waarom zou tie dr over liegen dan?

Waarschuw beheerder
:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2008 om 19:25:
was gister weer flink bekken trekken enzo niet normaal

steeds aan ze wangen voelen of er wat op zat

wie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2008 om 19:33:
waarom zou tie dr over liegen dan?

tie? tieranosaures rex?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 12:31:
jij gast

whe gister die piccas gezien

:vaag: en :z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ditdatzuszo op maandag 21 april 2008 om 12:34:
whe gister die piccas gezien

waar heb je die gezien dan :lol:
Waarschuw beheerder
hij is vannacht wakker geworden op een rancheerterrein :s
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahah

een vriend van me is wel een in de bosjes wakker geworden tegen over station haarlem
was na mysteryland, en opeens was ie weg en ze telefoon stond uit en om nou zelf lopend naar huis te gaan zagen we ook niet zitten

Waarschuw beheerder
blij dat de zon verdwenen is want ging het snel achter uit met hem 6 dagen door :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 13:24:
blij dat de zon verdwenen is want ging het snel achter uit met hem 6 dagen door

ik wil de zon terug b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we verzoeken u om uw taal enigzins te matigen:) dit in verband met eerdere waarschuwingen en een eventueel sluiten van dit topic:)