Mijn auto ook laten doen geen problemen meer 
oja !!! dat is nog eens een goede uitvinding zeg, maar zie je geen verschil als je alleen je motorkap laat doen en je zijkant en dak bijvoorbeeld niet? dat je motorkap veel meer glanst ofzo?
dan kan je toch beter meteen hele auto laten doen denk anders heb je na een aantal jaar 1 stuk wat super strak in de lak zit en de rest niet.....
ik ga er eens over nadenken mocht ik geld over hebben
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 11:21:
Steenslag is bumperklever @ snelweg 
nou echt niet altijd

ik hou juist super veel afstand maar wanneer er een vrachtwagen van de andere kant komt schieten de stukken uit je auto lijkt wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 13:46:
Ja leuk 
1 stukje lak dat als de tyfus glimt.
En de rest blijft er dof uitzien 
haha kan ik wel meteen checken of het goed werkt
nee maar er staat speciaal bij dat je het SUPER DUN moet uitsmeren dus naar mij idee kan ik er wel 2 keer meedoen
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 20:17:
Uitspraak van Dr.Bob op zondag 18 mei 2008 om 15:36:
Is vaak genoeg om de hele auto mee te doen
meestal voor 2 ook wel
ja precies dat idee had ik ook al, ik begin (zodra het hier eindelijk eens ophoudt met waaien en stuiven) wel gewoon met de motorkap en het dak voor de zekerheid

haha
Nee ik ben een zeikerd en zie alles ,
ja daar heb ik ook last van, vet irritant

, ik weet precies welk krasje waar zit en als ik dan INEENS iets zie wat er -naar mijn idee- eerst nog niet zat word ik echt pist
rijden op de snelweg dat zijn alle delen die altijd gevoelig zijn voor steenslag
nou wat dacht je van die stomme smalle boeren landwegen hier waarbij je steeds half in de berm moet en meteen een zoot van die steentjes meeneemt die niet ingereden zijn
de mijne zit weer onder een laag opgedroogd gevlekt slootwater gemengd met stuifzand

(ging helaas weer een haspel overheen

) , lijkt wel een rally wagen