ik hoek m neer, pak me fileermes, snijdt zijn keel door, onthoofd hem dan met het broodmes, film de boel en stuur hem op naar Al Jazeera...dat zal ze leren
Ik volg de Politieinbrekershandleiding op. Groet inbreker vriendelijk en vraag hoe het met hem of haar is. Zeg duidelijk en in goed Nederlands dat je hem of haar respecteerd en dat je niet boos bent. Vraag hem of haar daarna kalm of het mogelijk is dat de diegene vertrekt. Wordt dit positief beantwoord dan heeft u juist gehandeld en mag u blij zijn dat de ongewenste gast is vertrokken en u niet. Mocht het antwoord van negatieve aard zijn of als zodanig op u overkomen, dan adviseren wij u de ruimte te verlaten en een solitaire afzondering op te zoeken. Mocht door gebrek aan kennis van de Nederlandse taal van de andere partij duidelijk worden dat praten geen zin heeft, ga dan naar een ruimte waar de aanwezigheid enkel op u kan rekenen. Maar pas op: ga alleen naar een ruimte waar u kunt beschikken over een communicatiemiddel, dit omdat de Politie het fijn vindt als u belt. In noodsituaties kan hier vanaf geweken worden maar niet zonder zorgvuldige afweging van de op dat ogenblik zijnde realiteit en noodzaak. Dus ook als u een negatief antwoord krijgt op uw vraag of het mogelijk is dat de gast eventueel mocht het schikken misschien en alstublieft vertrekt. Als u besluit de solitaire optie in te zetten en u heeft uzelf er van overtuigd veilig te zijn in de aangekomen ruimte met communicatiemiddel, bel ons dan op het volgende nummer: 0900-politie. Mocht u een uitkering trekken en teren op de maatschappij dan mag u ook ons gratis nummer bellen: 112. als u ons belt dan zullen wij in eerste instantie kijken of er een gaatje vrij is, zo niet dan wordt u in de wacht gezet en op een later tijdstip geholpen. De wachttijd proberen wij zo kort mogelijk te houden, maar u wordt altijd dezelfde dag nog geholpen..of in ieder geval aangehoord. Nadat u ons heeft gebeld bent u de politieinbrekershandleiding in principe niet meer nodig, tenzij u alles mog eens rustig wilt nalezen. Kopieeren uit dit dokument is ten strengste verboden en zal evenals illigale uitwisseling zwaar bestraft worden. Alleen de Politie geeft de gecertificeerde handleiding uit en is hiertoe ook als enigste gemachtigd. Hopelijk heeft u in tijden van ongenodigd verkeer in uw woonomgeving iets aan dit dokument, opmerkingen en/of tips voor de tweede druk zijn van harte welkom op onze internetside
Ik denk dat ik hem voorstel aan me vriendje:
![[img width=450 height=273]http://www.childprogeny.com/opinions/minigun.jpg[/img]](http://www.childprogeny.com/opinions/minigun.jpg)
Je hoort alleen een zachte "zoef" van de pijl en de "toing" van de snaar maar voordat je die geluiden kunt plaatsen...
paar weken terug werd ik snachts wakker van allemaal gerommel aan de deur. Heb de honden toen een beetje druk gemaakt zodat ze hard gingen blaffen en toen hoorde ik iemand weglopen ik uit het raam kijken en het was een of andere vent, ik snel me broer wakker gemaakt en hij ging erachteraan ( woon in een flat dus toen die vet over de gallerij liep broer wakker gemaakt) maar kon die vent niet meer vinden
cq paranoide
met zn hoevelen denk je dat ze komen inbreken?
een touringcar vol?
Weet je hoeveel ruimte je nodig hebt om fatsoenlijk uit te kunnen
halen met een honkbalknuppel? Dat lukt je echt niet als je bv op de trap
loopt. Ik kies om deze bewuste reden dan ook voor de boksbeugel met (indien ruimte genoeg)
de toegevoegde waarde van de honkbalknuppel.